Omen Serisi

3.7K 23 7
                                    

Yazar = Chiqelata

Toplamda 5 kitaptan oluşuyor. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar.

Bu arada kitap önerileriniz için teşekkürler.  ^-^

....

Omen Serisi -1-

**Şeytan'ın kanını taşıyan birbirinden ateşli Omenlerle tanışmaya hazır mısınız?**

Yaşamını lanetliyle boğuşarak, kabullenmeye çalışmakla geçirmiş kana susamış vahşi bir savaşçı. Alexios. Merhamet duygusu zayıf, saldırgan ve tehlikeli bir adam, paranormal dünyadaki besin zincirinin en tepesinde yer alan, Lucifer'ın yarattığı Omen ırkının ilk öncülerinden biri.

Acı, öfke, lanet.

Alexios'u var eden kelimelerden sadece birkaçıydı. Bütün bir hayatı bu duyguların arasında gidip gelmekle geçmiş, gücü duygularından oluşan o kara çukuru sayesinde büyümüştü.

Fakat birinin diğerinden farklı olmadığı, iblisleri avlamak için çıktığı sıradan sandığı bir gecede, aklını başından alan bir dişiyle karşılaştığında her şey değişecekti. Üstelik bu faniyi kısa bir anın büyüsüyle kendine bağladığında,  en kötü hatayı yapacaktı.

Ona gerçek dünyayı gösterecekti...

.....

Omen Serisi -2- 

**Şeytan'ın yarattığı, buram buram tehlike kokan, dövme ve piercinglerle harmanlanmış bir İlk Omen'le aşka hazır mısınız?**

Satan, egosu tahmin sınırlarını zorlayan ve karanlığın en dibinde yaşayan, ışığa herkesten daha fazla muhtaç duyan bir savaşçı. Lucifer'ın yarattığı ilk Omen olmanın verdiği özgüven ve artık mantığını sarsmaya başlayan karanlığıyla bilinen her şeyden çok daha tehlikeli...
Onu karanlığından çekip çıkarabilecek ve ışığa kavuşmasını sağlayacak tek kişi ise ruh eşi...Sadece onun için,özel olarak var olan dişi...

Umutsuzluğa yavaşça batmaya başlayan Satan, onun için yaratılmış eşiyle karşılaştığında onu da kendi karanlığıyla beraber yok oluşuna sürükleyecek miydi?Yoksa ona uzatılan ışığa elini uzatacak mıydı? Üstelik fazlasıyla hırpalanmış bu dişi onun dünyasına ayak uydurabilecek ve de en önemlisi Satan'ın kaba tavırlarına karşı dik durmayı başarabilecek miydi?

Ama ilk Omen'in gözden kaçırdığı ufak
bir nokta her şey için çok geç olabilirdi.

.....

Omen Serisi -3-

**Şeytan'ın yarattığı buz gibi bir Omen'le, duyguların ne demek olduğunu yeniden tadarken beraberinde yükselen gerilime hazır mısınız?**

Kyrian, duyguların içinde yeşermesine izin vermeyen katı ve emrivaki buyurganlığıyla bir insanı çileden çıkartabilecek kadar ruhsuz, karanlığının gözlerini açmasına müsaade etmeyen, ırkının ilk kadimlerinden biri. Kanında Lucifer'ın alevlerini taşımasına rağmen buz gibi soğuk yapısı ve ruhsuz yeşil gözleriyle tanınan tehlikeli Omen.

Lea North, ruhunu Şeytan'la yaptığı anlaşma sonucu satmış ve hayatının geri kalanını iblis avlamaya yemin etmiş mavi saçlı iblis avcısı. Başının dikine gitmeyi hayat felsefesi olarak benimsemiş ve benliğinin bir daha incinmesini engellemek adına kalın duvarların arkasına saklamış olan cesur güzel. Hayat hiçbir zaman Lea için tam anlamıyla mükemmel sayılmış olmasa da işleri bir şekilde yoluna koyabilmeyi başarmıştı, ta ki tehlikenin diğer adını taşıyan bir yabancıyla tanışana kadar...

Kyrian'ın aksine duygularını sonuna kadar yaşayan ve göstermekten çekinmeyen bu kadın için bir Omen'in ruh eşi olmak ne kadar kötü olabilirdi ki? Özellikle de Kyrian'ın.

......

Omen Serisi -4-

**Çıldırmanın eşiğine gelmiş bir Omen'le aşkı yeniden, bambaşka ve çok daha vahşi bir haliyle tatmaya hazır mısınız?**
 
Julian, yaklaşık iki yıl önce ırkına ihanet etmiş bir hain tarafından ele geçirilmişti. Türlü işkencelere ve akıl almaz acılara maruz kalmış, delirmenin eşiğine kadar sürüklenmişti. Ucu görmüştü. Ölümle defalarca burun buruna gelmesine rağmen, bir şekilde hayat onu bırakmamış ve acısını sürdürmesi için onu her seferinde diriltmişti.

Ama Julian süre gelen işkencesi sonunda akli dengesini yitirmişti. Onun için artık doğruyla yanlış yoktu, yaşam yoktu, hayat yoktu. Ölüm vardı. Kızıl bir sisin içinde dolanan vahşetin karanlığı vardı.

Julian'ı batmış olduğu delilikten ve somut karanlığından ise kurtarabilecek tek bir kişi vardı. Onun için yaratılmış, karanlığına aydınlık getirecek olan seçilmiş kişi. Ruh eşi. Ancak kapılarına kadar dayanmış savaş, pusuda bekleyen bir yırtıcı gibi anı kollarken ikisi için durum pek de parlak sayılmazdı.

Özellikle de ruh eşi bir cadıysa...

......

Omen Serisi -5-

**Çocuksu davranışlarıyla kendini belli eden bir Omen ve kaplana dönüşebilen yırtıcı ruh eşiyle savaşa hazır mısınız?**

Shion Keily'i bulduğundan beri bu anı beklemişti. Gerçek halini görmek ve en nihayetinde onu kendine bağlı kılarak, aralarındaki bağı tamamlamaktı. Ancak bu şekilde üç yıldır yaşadığı acınası çekime ve tabi ki de sübyancı gibi hissettiren korkunç yanına son verebilirdi. Fakat hesaba katmadığı bir detay onu bekliyordu, üstelik bu öyle küçük ve göz ardı edilecek gibi bir detay da değildi.

Keily büyünün kalkmasıyla çok daha farklı, çok daha beklenmedik bir kadın olarak çıkıvermişti.  Shion'un hayal ettiğiyle yakından uzaktan alakası bile yoktu, onun tanıdığı ve avucunun içi gibi bildiği küçük kızı asla andırmıyordu. 

Buna ek olarak, işler daha ne kadar birbirine girebilir diye düşündüğü vakit, Judah (lanet dört ayaklı) kapısını çalmak için hazırdı ve durumu lehine çevirebilmekte Shion'dan daha önde olduğu da acı bir gerçekti ne yazık ki.

Düşmanları çok büyük bir koz elde etmişti, niyeti açıkça ortada ve netti, savaş başlamıştı artık ve Shion bu karmaşanın içinde bir şekilde eşini elinden kaçırmadan işleri rayına oturtmanın bir yolunu bulmak zorundaydı. (Keily'nin kalbini kazanmak istiyorsa tabi, Judah'ı da tek parça tutması şarttı.)

Her şey ne kadar zor olabilirdi ki?

wattpad fantastik kitap önerileri, 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin