Duyuru

771 12 7
                                    

Merhabalar sevgili okurlar ve yazarlar. Bu paylaştığım kitaplar hakkında sinirlendiğim bir kaç yorum var. Bu yorumları yapan kişilere bir ders vermek isterim. Sonuçta bazıları gerçekten hakaret içeren kelimler içeriyordu.

Bu bu öneri kitabını hakaret edin, eleştirin ve ya yarım kalmış okumayın diye koymadım. Ben bu kitabı emek vererek yazan yazarların dünyalarını keşfedin diye koydum. Biraz insaflı olamaz mısınız? Neymiş "Bu kitapta yazım hataları var bence okumayın." Bu cümle nedir arkadaşım ya. Siz buraya kitap okumak için geldiniz. Eleştirmek için değil.

Okuduğunuz kitaplardaki yazım hatalarını maruz görmelisiniz. Hata o yazım hatalarını okurların kendisi düzelterek okuması gerek bence. Işte siz burda hata yapıyorsunuz. Yazarın emeğine saygısızlık ederek yazım hatası yapıldı diye bir çok laf yapıyorsunuz. Siz okurlar bir kitap yazsanız güzel yazabilir misiniz?

Güzel yazdığınızı sanarsınız ama yazamazsınız. Çünkü yazmaya değer bir kelime bile bilmiyorsunuz. Yazarların ne tür zorluklar çektiğini bilmiyorsunuz. Size güzel bir kitap sunmak için bir çok kez bir cümle üzerinde hata yaptım mı? Burayı değiştirsem mi? Diye çok kez düşünürler. Çünkü okurlara güzel bir şey sunmak isterler. Siz onların bir çok kez düzeltmek için üzerinden geçtiği yerleri "aklına geleni yazıp geçmiş beğenmedim." Diyip bir kenara atıp okumuyorsunuz.

Kitap okurken düşüncelerinizi genislettiginizi sanıyorsunuz. Ama yanılıyorsunuz. Bencil bir insana dönüştüğünüzden haberiniz yok. Bence önce kendinize bir çeki düzen verip ondan sonra yorum yazmalısınız. Buraya koyduğum ve ya koymadığım her kitap bir emeğe sahip bunu maruz görmeyin. Lütfen sizden rica ediyorum. Yazarları da düşünün ve ona göre yorumlarınızı yapın. Çünkü sizin kötü yorumlarınız yüzünden bir çok yazar kitap yazmayı bırakıyor.

Anlayışlı okurların hayal dünyalarına engel oluyorsunuz. Bir kerecik sadece bir kerecik motive edici bir yorum bıraksanız. Yazarlar hayal dünyalarını yarım bırakmaz anladınız mı? Şimdi gidip bir düşünün ben yazar olsaydım. Kötü yorumları okudukça ne yapardım diye?

Birazcık empati kurun be.

Bütün yazarlarımın emeklerine çokça ve bol bol teşekkürlerimi ve saygılarımı sunarım. Lütfen kötü yorumları okudukça üzülmeyin aksine bunları takmayıp olumlu ve motive edici yorumları takın ki bizleri siz gibi yazarların hayal dünyalarından mahrum etmeyin. Sizleri çok çok seviyorum yazarlarım. Umarım bize yeni hayal dünyaları sunarsınız.

wattpad fantastik kitap önerileri, 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin