Mathias Serisi

175 0 1
                                    

Yazar- KagaraTheHunter

Habis enerji dünyayı kuşatmış ve gerek insanları, gerek hayvanları, gerekse büyülü yaratıkları değişime uğratarak kanasusamış vahşi canavarlar haline getirmiş ve getirmeye devam ediyordur. Loncalar olarak toplanan büyücüler onlarla savaşıp bölgeleri korurken basit bir köyde yaşayan ve hayatından memnun olan ana karakterimiz, istemese de kendisine fazlaca sorumluluk yüklenen bir hayata adım atacak, dünyadaki acımasız güçlerle tanışacak ve ailesinin geçmişinin başına açacağı belalardan kurtulmaya çalışırken sahip olduğu gücü kullanmayı öğrenecektir. Yerine göre fedakarlık yapacak yerine göre merhametsiz olacaktır. Bunları yaparken özünü kaybetmemeye de gayret edecektir. Klişe bir girişe sahip, özgünleşen bir hikaye.

Ağır bir hikaye değildir. Eğlenerek vakit geçirtmeyi amaçlayan, kurgusuna uğraşılmış ve bazen güzel bazense (çoğunlukla) buz gibi esprilerle ilerleyen yarı komedi yarı ciddi bir seridir. Yani leş gibi espriler görseniz de gülmeyi bilen biriyseniz eğleneceğinizi söyleyebilirim .d Yok bu espriler sizi rahatsız edecekse yanlış yerdesiniz.

----------

Bölüm sonlarında hikaye evreni ile ilgili bilgiler verilecektir.

Acemi Büyücü
Büyücü Çırağı
Büyücü Ustası
Büyücü Büyükustası
Büyücü Üstadı
Büyücü Kralı
Büyücü İmparatoru
Büyücü Atası
Büyücü Azizi
Büyücü Tanrısı

wattpad fantastik kitap önerileri, 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin