1. Cred ca m.am indragostit !

57 4 2
                                    

Aceasta urma sa fie un dintre cele mai bune zile din viața lui Dan , un simplu băiat de 10 ani . Deșii la prima vedere părea o zi banală ,universul avea alte planuri.
Dan se îndrepta spre parcul lui preferat sa se întâlnească cu amicul lui ,Viktor ca sa se dea cu patinele asa acum fac în fiecare dupa.amiaza de câțiva ani buni .
Mare i.a fost mirarea atunci când a ajuns în parc și nu l.a zărit pe Viktor nicăieri. În timp ce scana atent parcul a simțit Cum telefonul din buzunarul lui a vibrat anunțandu.l ca a primit un mesaj . Era de la Viktor

"Hei Dan! Scuze, dar nu pot veni azi în parc. Am o problema de familie. Ne vedem mâine! "

Dan a privit telefonul pentru încă câteva secunde apoi la băgat în buzunar . Era dezamăgit ca era singur dar a preferat totuși sa stea puțin timp în locul lui preferat. Și.a încălțat patinele și a inceput sa facă piruete și tot felul de alte scheme. În timp ce el se distracție de minune în parc , simți Cum un corp puțin mai firav s.a izbit cu putere de le și a picat pe jos . Si.a întors privirea și a observat o fetiță cam de vârstă lui care purta la fel ca el patine și echipament de protecție dar căzuse pe jos .

-Iarta.ma te rog ! Nu am vrut sa te lovesc! ( zise fetiță în timp ce încerca să se ridice de jos însă rotile patinelor au fugit de sub picioarele ei făcândo sa cada din nou )

-Nu.ti face griji ! Da.mi voie sa te ajut ! (zise Dan și întinse mana spre fetiță ) Eu sunt Dan!

-Mulțumesc Dan!Eu sunt Anca!

În momentul în care Anca s.a ridicat și au făcut contact vizual scânteia din ochii lui Dan s.a aprins și o senzație a trecut prin corpul lui . Nu știa mai nimic despre iubire de la vârsta aia dar era destul de sigur ca începe sa simtă ceva pentru Anca, deși abia a vazut.o.

"Cred ca m.am îndrăgostit!"(își zise el în minte în timp ce o privea tot mai intens pe Anca


Dragostea Din Copilărie (Danca)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum