-Amm...Auzi,Ana . Băiatul ăla Dan . De cât timp e în școala asta?
-În jur de 5 ani . A venit la noi în școală când începea clasa a5a .
-Aha.
-Apropo de el. Ce făceați azi împreună?
-La ce te referi?
-La discuția voastră de azi . La modul în care te privea și îl priveai și tu.
-Ți s.a părut. Doar ma pus sa completez ceva . Atât!
-Sa zicem ca te cred .Când însfarsit ajunsese acasă Anca s.a gândit numai la coincidentele dintre cei doi băieți.
"Par același persoana ! Dacă chiar el este Dan , băiatul cu care mă jucam acum mult timp !"
Nici măcar nu știa cum ar trebui sa reacționeze când primește o astfel de veste. Pierduta în prea multe gânduri într.un final adormi .A doua zi
Dan ajunse primul la școală. Voia să poarte o discuție cu Ana despre noua ei colega de banca .
Dacă chiar ea ar fi Anca pe care vrea el sa o întâlnească ar fi cea mai minunata întâmplare din ultimii ani .
Intr.un final Ana își făcu apariția în curtea scolii . Dan o prinse de încheietura și o trase după un copac mare din curtea scolii .
- Dan, dece mai adus aici ?
- Pentru ca vreau sa vorbim. Durează doar 5 minute și e foarte important .
-Bine, te ascult !
- Ok, deci fata cea noua , Anca . Ai idee dece s.a mutat la noi la școală.
-Din câte am vorbit cu ea ieri s.a mutat pentru ca locuiește mult mai aproape de școala asta .
-Aha .Și de cât timp sta in orașul asta?
- De vro 6 sau 7 ani .
-Bine , Mersi Ana .Dan pleca din locul acela gândindu.se numai la ce aflase despre Anca . Sunt prea multe coincidente în situația asta și totuși ceva nu se leagă. Dacă ea e Anca atunci dece nu l.a recunoscut ?. Clopoțelul suna anunțând începutul primei ore din acea zi așa ca toți elevii s.au grăbit la ore .
---
Ana a rămas puțin interzisa după discuțiile avute cu Dan și Anca.
Dece erau așa curioși legați de viață celuilalt ?. Oare se cunosc?
Trebuia sa se apropie mai mult de Anca . Ar fi vrut sa îi ajute dacă avea cu ce.
În acel moment Anca întra în clasa .
-Hey, Anca ! Ce faci?
-Bine ! Mergem ?
- Da . Vi azi după ore la mine ?
- Sigur !
-Grozav! Hai în clasa!
CITEȘTI
Dragostea Din Copilărie (Danca)
FanfictionEram atât de mici când ne.am îndrăgostit... Nici măcar nu știam ce presupune iubirea sau ce se întâmplă cu noi . Pe zi ce trecea sentimentele deveneau și mai puternice și am învățat împreună ce înseamnă iubirea . Tot ce simțeam era sincer iar ăsta...