16- Esti prima ei iubire!

21 3 2
                                    

Ana și Viktor erau în culmea fericirii . Insfarsit au găsit dovada ce le incrimina pe cele doua . Odata ajunsi in fata casei Ancai au văzut ca poarta și ușă casei erau ambele larg deschise.
Au intrat în casă cu o oarecare teama și au văzut ca geanta Ancai e aruncată pe jos .
- Ce s.a intamplat aici ?(întreba Ana)
-Poate a uitat geanta aici ....
-Și cu ușile Ce e ? Le.a deschis bau-bau?
- A fost vântul Ana . Nu iti mai face griji .
- Nu cred ca e asa Viktor .... Am o presimțire ciudata. ANCAAA!(o striga Ana pe prietena ei dar ea ,nimic )
A mai srigat.o de câteva ori dar tot nimic.
-Poate a adormit. Numai striga !
-Viktor,lasa.ma te rog cu aberațiile tale . Eu ma duc sa vad ce face .
Ana urcă scările direct spre camera Ancai . Viktor începea să se încalte fiind sigur ca presupunerile lui sunt corecte și că Anca a adormit.
Însă un tipar ascuțit ce venea dintr.o camera de sus l.a speriat. Cand a urcat în camera a văzut.o pe Anca pe jos și pe Ana care încerca o sa o trezească.
- Anca! Anca,deschide ochii ! Cheamă o ambulanță,omule!(tipa Ana)
Anca,trezeste.te !
Viktor chema ambulanță ce ajunsese în câteva minute . Au dus.o pe Anca la spital și Viktor și Ana s.au dus si ei .
Așteptau de câteva minute pe holul alb al spitalului plimbandu.se de colo-colo . Părinții Ancai au fost și ei informati dar fiindca erai intr.un alt oraș ajungeau mult mai greu .
Viktor l.a sunat pe Dan și a ajuns si el imediat la spital .
-Numai ajunge doctorul ăla odata !(izbucni Dan de odata)
Doctorul își facu intr.un final apariția.
-Pentru domnișoara Anca Broasca e cineva ?
-Noi!Suntem prietenii ei !( zise Ana venind spre doctor )
-Părinții ei unde sunt ?
- Vor ajunge imediat! Sunt pe drum ! Anca cum e ?
- Din fericire nu are nimic grav . Corpul ei e slăbit din cauza stresului și a alimentației nepotrivite . Dar va fi bine . Va trebui sa o ținem 24 de ore sub observații.
Cand ajung părinții ei va rog sa îi trimiteți la mine
-Bine !Multumim!
-O zi frumoasa!(spuse doctorul și pleca)
Dan se așeza pe unul din scaune cu fața în palme .
- E numai vina mea !Eu am adus.o în starea asta!
- Dan, nu e vina ta ! (zise Ana venind lângă el ) .Singurele vinovate sunt Teodora și Mădălina ! Ele au pus la cale totul .
-Se unde stiti ?(întreba Dan îndreptându.si privirea spre ea )
- Le.am auzit vorbind acum cateva ore ! Viktor a înregistrat totul și ne.am dus la Anca să îi arătăm. Dar am gasit.o asa.....
-Dece i.ati fi arătat asta!? Credeți că mă va ierta vrodata? Am făcut.o sa sufere de prea multe ori . Nu o merit !
-Omule,tu nu iti dai seama ca voi doi aveti ceva special ?(interveni Viktor )
Ati stat atatia ani departe unul de altul și totuși niciunul dintre voi nu a încetat să îl iubească pe celălalt. Voi aveti nevoie unul de celălalt!
-Viktor are dreptate ! Anca te iubeste ! Dar are nevoie de timp pentru a se putea pune la punct cu totul. E confuză și tu trebuie sa fi langa ea !
Esti prima ei iubire Dan!
- Stiti ceva ,chiar aveti dreptate !
O sa fac tot ce este posibil să o fac să aibă din nou incredere in mine!
- Așa te vreau !(zise Viktor lovindu.l ușor în umăr)
Părinții Ancai si.au făcut apariția pe holul spitalului .
-Ana,ce a pățit Anca? E bine? (zise mama ei si îngrijorarea i se putea citi cu ușurință pe chip )
- Stati liniștită ,am vorbit cu doctorul și a zis că va fi bine . A avut doar o cădere de calciu. Mi.a zis să vă duceți la el cand ajungeți.
-Bine scumpo !Multumim!(părinții Ancai au intrat în biroul doctorului )
-Ar trebui să mergem și noi acasă. E tarziu. Putem veni maine dimineata !(zise Ana ridicându.se de pe scaun )
-Eu nu plec nicăieri.! Raman aici până se trezeste !
- Dan, chiar dacă stai aici nu vei avea ce face . L.ai auzit pe doctor. O putem vedea maine . Haide!(zise Viktor încercând să îl convingă să plece)
Intr.un final l.au convins și toți trei au plecat spre casele lor.
Dan nu a putut închide un ochii toată noaptea . Avea inima în gât de teama ca Anca ar putea altii ceva.
Discuția avuta cu prietenii lui la făcut să vadă lucrurile altfel . Intr.o nota mult mai optimistă.
Si pentru prima dată în multi ani si.a recunoscut lui însuși ca o iubeste pe fata aia . Tot ce mai avea de gând era să îi recunoască și ei toate aceste sentimente puternice .

Dragostea Din Copilărie (Danca)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum