Dan nu știa ce sa mai facă. Anca i.a captat atenția total.
-Ce faci aici singura!?(o întrebare Dan fiind încă captivat de privirea ei )
-Trebuia sa mă întâlnesc cu o prietena ca sa mă învețe sa patinez. Dar, nu a mai venit și a trebuit sa învăț singura ..
-Eu mă descurc destul de bine . Ce ai zice sa te ajut eu ?
-Serios ?Ai face asta pentru mine?
Dan încuviința din cap .
-Mulțumesc! (zise Anca în timp ce își înfășurat brațele în jurul gatului băiatului )
Dan simți din nou senzația acea plăcută. O senzație ce îl făcea sa se simtă de parcă ar pluti. Îi răspunse Ancai cu un zâmbet timid și o prinde de încheieturile ambelor mâini, ghidând.o după el.
După jumătate de ora cei doi s.au așezat pe una din băncile din parc .
-Wow! Te descurci foarte bine !
-Mulțumesc! Amm,Dan?Dece te.ai oferit sa mă ajuți având un vedere ca ne cunoaștem de câteva ore ?
-Pentru ca nu prea am mai întâlnit copii care sa aibă aceeași pasiune ca mine . Înafară de mine și prietenul meu Viktor niciun băiat numai patinează. Toți sunt atrași de fotbal sau alte sporturi și din cauza ăsta am fost destul de discriminat de către ceilalți.
-Îmi pare rău! (zise Anca indulcindu.si glasul și punând mana pe umărul lui Dan. Micul lor moment a fost întrerupt de telefonul Ancăi ce vibra în buzunar sens ca primise un mesaj ) E mama . Trebuie sa plec acasă! Vrei sa ne mai întâlnim și mâine aici ?
- Sigur!Pe mâine! (cei doi se îmbrățișează si Anca pleca .)
La scurt timp după Dan şi.a strâns și el lucrurile și a plecat. Pe drum se gândea numai la fata cu care se juca.se azi în parc și un zâmbet se înfiripă pe chipul lui . Deșii nu o cunoaște demult pe Anca ,a început sa îi fie draga.
În timp ce se plimba pe strada în fata lui se afla un magazin,iar în vitrina acestuia observat un colier foarte drăguț . O idee i.a trecut prin minte așa ca a început sa scotocească prin toate buzunarele lui pentru a vedea câți bani are . După câteva minute a ieșit din magazin cu o cutiuță roșie în care se afla colierul ."Sper sa îi placa !"( își zise el fiind încă nesigur de alegerea facuta)
CITEȘTI
Dragostea Din Copilărie (Danca)
FanficEram atât de mici când ne.am îndrăgostit... Nici măcar nu știam ce presupune iubirea sau ce se întâmplă cu noi . Pe zi ce trecea sentimentele deveneau și mai puternice și am învățat împreună ce înseamnă iubirea . Tot ce simțeam era sincer iar ăsta...