Jednoho dne se všichni domluvili, že natočí video spolu. Matem, Dejzr a Vitaa jeli k Moonovi. Jak přijeli, tak šli hned točit video. Když natáčeli, tak Samuel se nenápadně vždycky podíval na Vitu. Vitaa si toho všiml, a přemýšlel proč se na něho dívá. Dotočili video, Matty a Dominik šli ke Kláře, protože potřebovala něco zpravit. Když byly sami, tak Víťa se zeptal Samuela proč na něho koukal. Moon neodpověděl, a zčervenal. Vitaa: Proč ses na mě díval, celou tu dobu? Moon zčervenal, rychle si vymýšlel co řekne. Vitaa: Po pravdě, nebudu se smát. No tak? Řekneš mi to nebo ne? Sam: Ťažko sa to hovorí. Ale.... Vitaa: Ale co? Moon: J-j-já-á ťa milujem. Když to Moon dořekl, tak Vitaa zčervenal. Moon: Ale viem, že by to mezi námy nešlo. Vitaa: Aha, ale já chci aby sme byly jen kamarádi. Když to Víťa dořekl, tak Moon se na něho podíval, a měl oči plné slz. Vitovi to bylo líto, tak za ním přišel a políbil ho. Po chvilce přestal, a řekl: Já nechci aby si byl smutný, já chci aby si byl šťastný. Začali se líbat. Samuel přestal a řekl: Hele, ty ma fakt miluješ? Alebo je to kvôli tomu aby som nebol smutný? Vitaa: J-j-já-á tě miluju. Samuel: Prečo si ma začal líbat, keď si povedal že sme len kamaráti, a zrazu sa milujem? Vitaa: Však jsem ti to už říkal. A políbil ho. Jak se chvilku líbali, tak uslyšeli kroky. Líbali se ještě chvilku, ale potom někdo otevřel dveře a hned přestaly. Byl tam Matty a řekl: Same? Klára začala chodit s Dominikem, a furt se líbají. Moon: Kto ako prví začal? Matty: Klára mu začala dávat polibky, a teď se furt líbají. Moon: Idu za ňou. U Kláry v pokoji... Moon: Hej Kláro. Klára: No čo je? Moon: Však máš kluka nie? Tak prečo sa tu líbáš s Dominikom? Klára: Hej, já jsem kluka nemala. Hele, neser se do ma. A ty se s Víťou hlavně môže líbat co? Moon: Čo? Ale my sme len kamaráti. Klára: Hej, já som vás videla ako ste se tam začali líbat. Matty: Je to pravda kluci? Vitaa: Je, ale.... Dejzr: Ale co? Vitaa: Ale Samuel furt na mě koukal,a pak jsem mu řekl že jsme jenom kamarádi. Hned jsem potom změnil názor, protože jsem ho začal milovat. Klára: Tak vidíš Same, ja sa s Dominikom môžem líbat, keď tie môžež s ním. Dejzr: Hele, ale já vám nevěřím, podle mě je to nahraný. Moon: Ako to môžež vediet? Dejzr: No, protože kdyby to bylo real, tak by ste se furt líbali. Patnáct minut se dohadovali, až na to Moon neměl nervy a šel do svého pokoje. Přišel za ním Vitaa, stál u dveří. Moon: Ja neviem či tí mám veriť, ak si si zo mňa robil srandu a by som nebol smutný. Vitaa za sebou zavřel dveře. Šel za Samuelem. A zhodil ho na postel, a začal ho líbat. Začal mu sundavat tričko. Po chvilce, když i Moon sundal Vitovi tričko, tak Vitaa začal dělat Samovi cucfleky. Na chvíli přestal a řekl: Už mi věříš? Moon mu udělal cucflek na krku. Pak si Víťa lehl, Samuel na něho sedl a začal ho líbat. Ale potom přestaly, protože uslyšeli jak někdo otevřel dveře, rychle si nasadili tričko, a snažili se nějak zakrýt ty cucfleky. Do pokoje vešel Matty a řekl: Co se to tady kurva děje? Vitaa. Nic, co by se mělo stát? Matty: Proč ta postel byla před tím ustlaná a teď není? Moon: Nerešto. Byl večer, a Matty furt přemýšlel co se tu mohlo stát, ale furt dokola si říkal že se tady určitě museli líbat. Ráno... Matty si schválně s Dejzrem přistali, aby mohli sledovat Moona a Vitu. Vitaa a Moon se probouzeli. Matyáš s Dominikem zavřeli oči, aby si nevšimli že jsou vzhůru. Jak se Vitaa zpátky otočil, tak Matty s Dejzrem otevřeli oči. Vitaa pomalu probouzel Moona. Jak se Moon vzbudil, tak potichu řekl dobré ráno, a políbil ho. Když to Dominik s Matyášem viděli, tak začali dělat že se probouzejí. Vitta a Moon raději přestali. Samovi přišla do telefonu sms, že rodiče budou dva týdny u babičky, kvůli tomu že tam máš návštěvu. Moon byl rád že 2 týdny nebudou doma. Vitaa: Kdo ti píše? Moon: Len rodičia, nebudú dva týždne doma, takže tu môžete být dva týždne jestli chcete. Všichni s tím souhlasili. Když se šel Moon nasnídat, tak za ním přišel a políbil ho, Matty a Dejzr to viděli. Dejzr zavoval potichu Kláru, aby se šla na to podívat a řekla: No doprdele. A začala závidět a řekla: Hej, Dejzre prečo ma taky tak nemiluješ? Dejzr políbil Kláru, aby nezáviděla. Když Vitaa něco uslyšel, tak radši hned přestal. Dělali jako že nic. Odpoledne... Všichni byly po obědě, tak si šli odpočinout. Dominik šel ke Kláře, Matty se šel dívat na telku v obyváku. Moon a Vitaa šli do pokoje. Jak přišli, tak nastalo trapný ticho. Po 2 minutách přišel Vitaa za Moonem že si chce s ním povídat. Sedli si na postel, chytili se za ruce a začali si povídat. Začali se k sobě čím dál víc přibližovat,podívali se do očí, a začali se líbat. Moon začal sundávat triko a kalhoty, Vitaa to samý Moonovi. Vitaa si sedl na stůl, Moon mu začal dělat cucfleky, pak si strčil kamaráda do pusy, Vitaa vzdychal. Po chvilce přestaly, a Vitaa mu udělal to samý. Pak se jenom líbali. Když Matty seděl u televize, tak uslyšel jak se Klára hádá s Dominikem. Klára přišla za Mattemem a políbila ho. Když to Dominik viděl, nemohl se na to dívat. Šel k Moonovému pokoji, ale něco uslyšel. Tak zaklepal na dveře, jestli může dál. Sam a Víťa přestaly, rychle se oblékly a urovnali postel. Pak Moon řekl že může. Dejzr jim řekl že Klára se s ním rozešla, a že chodí s Matyášem. Samovi přišla zpráva do telefonu od mamky. Psala mu že v 15:00 přijede strýc, teta a sestřenice. Moon tu zprávu přečetl nahlas. V 15:00... Jak přišli, tak Moonova sestřenice začala koukat na Dejzra, a to se moc spolu nebavili. Moon a Vitaa si s nimi povídaly. Pak přišel Matty. Ale Klára byla furt rozhádaná se Samuelem, tak vykecala že chodí s Vítkem. Moon neměl na to nervy, tak si vzal telefon, sluchátka a šel ven. Šel na hřiště které bylo poblíž. Sedl si na lavičku, dal si sluchátka a poslouchal písničky. Po hodině přišel Vitaa za ním, že má jít domů že se o něho bojí. Moon vstal, sundal si sluchátka, a políbil Vitu. Jak šli po cestě domů, tak si jich všimla sousedka a v hlavě si řekla: Dúfám že spolu nechodí. A šla to napsat rodičům. Jak došli domů, tak tam na něho čekali rodiče. Když zavřeli za sebou dveře, tak za ním přišla mamka a řekla mu: Prečo chodíš s chlapcom?! Moon: Pretože môžem. mama: Ty si myslíž že si môžež robiť čo chceš i když je ti 20? Moon: Jo? táta: Bež do svojej izby! Hned! Moon: Fuck my life.
ČTEŠ
Nás Nic Nerozdělí 💕 (Vitaa a Moon)
FanfictionO letních prázdnínách pojede Vitaa, Matty a Dejzr za Moonem. Ale to ještě Vitaa neví že Moon ho miluje. Přeji příjemnou zábavu.