Jak jsi mi to mohl udělat?!..

284 11 0
                                    

Vitaa se vzbudily oblékl se, a chtěl jít na záchod, ale všiml si že Moonovi furt někdo píše. Jelikož Vitaa věděl heslo na telefon, tak se podíval kdo mu furt píše. Podíval se do zpráv, a tam bylo napsaný: Ahoj lásko. Vitaa viděl že ji má uloženou jako lepší než Vitaa. Vitaa se rozbrečel, a napsala ji: Kdo jste? H: No, jeho frajerka. Vitaa: Nemůžež. H: Prečo? Vitaa: Protože je gay. H: To viem, bol. Vitaa: Ne ne ne, tak to není on chodí se mnou. H: On ti nepovedla že sa chce s tebou rozejít? Vitaa: Co?! H: Vážňe? Vitaa: Však, ale mi jsme to včera dělali. H: A? Vitaa vymazal zprávy, a položil telefon. Šel potichu za Klárou. Vitaa zaklepal na dveře, a řekl: Ahoj, neruším? Klára: Nie, čo sa ďeje? A pojď dál. Vitaa si sedl na postel řekl: On mě podvádí. Klára: S kým? Vitaa: S nějakou holkou, má ji uloženou jako lepší než já. Klára: Hele, ty tady zústaneš já s ním promluvím, když tak bez na počítač jestli budeš chtít, nebo si lehni. Vitaa: Díky, si na mě tak milá. Klára odešla, Vitaa si lehl a začal pomalu brečet. Mezi tím se Moon vzbudil a oblékl se. Klára byla u Samuela a řekla: Hele, ty idiote, prečo si ho podvedl!! Moon byl rozespalí a nevěděl co se děje. Klára mu dala facku. Moon: Čo som urobil?? Klára: Prečo si ho podvedl!! Moon: O čem to tady hovoríš? Klára: Pojď za mnú. Šli do jejího pokoje, kde byl Vitaa na posteli, a brečel. Klára za ním přišla, a dala mu kapesníky. Moon přišel za ním. Vitaa: Běž ode mě pryč. Moon šel furt k němu. Klára: Same, niečo ti povedal nie?! Máš Za chvilku za tebou prídem, jen ho uklidním! Moon odešel. Klára ho obejmula, a řekla: Já to nechápu, já jsem vás včera slyšela ale jak to mohl urobit? Vitaa: Já nevím, ale furt bude mít na mě vzpomínku. Klára: Jakou? Vitaa: Ty jízvi co si udělal kvůli mě, doufám že si vždy uvědomí jak se na tu ruku podívá kdo jsem byl a co on udělal. Mezi tím napsal Samuel své holce: Rozchází me se. A blokl si ji. Klára: Vito, je mi to tak lúto. A chytla ho za ruku. Vitaa Kláru obejmul. Moon zaklepal na dveře, a otevřel je a řekl: Vito, môžem s tebú sa porozprávať? Vitaa: Dobře. Moon si sedl vedle něho. Vitaa si odsedl. Začal se klepat, Klára si sedla mezi ně, chytla Vitu za ruku aby měl jistotu že je všechno v pořádku. Chvilku spolu mluvili. Po chvilce Vitaa řekl: No, ale proč jsi to udělal? Moon: Pretože. Vitaa: Proč? Same je konec. Moon: Takže ani kamaráti? Vitaa: Ne, kamarádi budem furt, ale nevím jestli chci s tebou chodit na dále to co jsi mi udělal. Moon: Nie nemôže být koniec. Vitaa: Same pochop to, ty jsi mi ublížil, prostě je konec, ty nevidíš jak se klepu? Vitaa začal pomalu brečet, Klára ho obejmula a řekla: Same, ty nemáš city, bež radši pryč z mého pokoje, a povedz to naším, jinak to povím ja a toto není žalovaní, toto je vážná situace. Moon odešel, zavřel dveře a uvědomil si co udělal. Klára Vitu uklidňovala. Vitaa: Jsme rád že tě mám, že jsi na mě tak hodná. Klára: Já som taky ráda že tu jsi, nechápem jak to mohl urobit. Vitaa: Bolí mě s toho srdce, celý se klepu. Klára: Já ťe chápem, taky som si to prožila. Vitaa se na ni pousmál. Klára: Idem se napíť, chvilku počkej. Klára se šla napít do kuchyně. Mezitím jak Klára odešla z pokoje, tak Vitaa se začal klepat. Svalil se na zem, a rozbrečel se, a začal nadávat hlasitě: Same, ty idiote já jsme tě miloval, Same víš jak to bolí, Same ty nevíš jak to bolí!! Samuel a Klára ho uslyšeli. Klára šla rychle s kuchyně k němu. Moon tam chtěl jít taky ale Klára mu řekla ať sem nechodí. Klára: Pšš, Vito to bude dobrý. Vitaa: Ne nebude, SAME ty nemáš vůbec ponětí jak to bolí! Klára: Vito, jsem tu. Vitaa ji chytl za ruku, přestal se trošku klepat. Sam zaklepal na dveře. Klára: Chceš ho pustit? Vitaa: Jo. Samuel vešel do pokoje, Vitaa: Same, ty idiote víš co jsi mi způsobil? Víš jak to bolí?! Moon: Prepáč. Vitaa: Na tohle promiň nestačí. Moon šel k němu chctěl ho políbit. Vitaa: Děláš si že mě prdel? Tak ty mě podvedeš a teď chceš abych tě políbil?!!! Klára: Bez preč! Moon odešel.
Klára: Ešťe pár dní tu zústaneš, když tak pojedeš domov. Vitaa: Dneska se dám do hromady, a zítra pojedu domů. Vitaa šel do Samovího pokoje, zbalil si veci, a šel spátky za Klárou. Vitaa: Hele, mohl bych dneska spát u tebe. Klára: Jo, určiťe. Vitaa si vzal nafukovačku, a dal ji do pokoje. Odpoledne... Klára: Hele, Same už si to povedal rodičům? Moon: Nie. Vitaa: Tak já jim to řeknu. Moon: Nie. Vitaa: Same, kamarádi jsme furt, ale nevím jestli chci s tebou chodit ještě. Moon: Pametám si ako si mi povedal že ma nejde prestať milovat. Vitaa: Aha, ale teď je to jiný. Samuel chtěl něco zkusit, chtěl zkusit že když se rozbrečí jestli mu to Vitaa odpustí. Samuel začal pomalu brečet. Ale Vitaa nic. Zítra... Vitaa jel domů. Klára ho doprovodila a Moon taky. Vitaa Kláru obejmul, ale Moonovi řekl jenom ahoj. Po cestě přemýšlel, proč to udělal. Vzpomínal na ty chvíle od tý doby co začali spolu chodit. Mezi tím šel Moon do obchodu, a koupil jsi tam vodku. Když byl uz večer, tak Vitaa byl už doma. Řekl to rodičům. A sel si lehnout. Začal se klepat, a brečet. Moon šel k večeru někam do parku, vzal si s sebou vodku. Sedl si někam na lavičku, a koukal na fotky, tam kde je on a Vitaa. Moon se opil, a skončil za záchytce. Vitaa napsal Dejzrovi a Mattymu že potřebuje aby zítra přijeli. Ráno... Moon se probudil v nemocnici, říkal si co tady dělá. Byl u něho táta, a máma. Moon: Čo sa stalo? S máma: No, koupil sis 2 vodky, s bol si opitý. Moon: Pametám si že som si kupoval ale jenom 1. S táta: To si už nepametáš. Moon: Aha. S máma: No, a prečo si mu to urobil, on ťe tak miloval. Moon: Chcom si až doma o tom porozprávať. Mezitím k Vitovi přejel Dejzr a Matty. U něho v pokoji... Vitaa: Ahoj hoši. Matty: Takže vy jste se rozešli. Vitaa se začal klepat. Matty šel pro sklenici vody. Matty: Na, napí se. Vitaa se napil. Matty: A co se teda stalo. Dejzr: Samuel ho podvedl. Matty: Co?! Vitaa: Jo. Jako furt se spolu bavíme, ale nevím jetsli bych chtěl s ním ještě chodit, tolik jsme spolu prožili od té doby co jsme spolu chodili. Vitovi začali padat slzy. Matty: Nebreč, to bude dobrý. Vitovi zapípal telefon, přišla mu zpráva od Kláry, Klára psala: Ahoj Vito, Samuel si včera kúpil 2 vodky, skončil na záchytce a potom v nemocnici přetože sa mohl otráviť alkoholem. Vitaa: To je idiot. Dejzr a Matty: 'povzdych'. Dejzr: A proč to vlastně udělal? Vitaa: Já nevím. A začal se třepat. Matty: Vito, to bude dobrý.
Vitaa: On mě možná dokáže ještě milovat, ale já nevím. Někdo zaklepal na dveře. Dejzr: Zajdu tam. Moon: Ahoj, pred chvílí som prijel, môžem sa spítať jetsli je tu Vitaa? Dejzr: Je, ale nechce s tebou mluvit. Vitaa: Dejzre, kdo tam je? Dejzr: Tvoje bývalé zlobidlo. Vitaa: Tak ať, 'povzdych' ať jde dál.
Moon: Ahoj.
Vitaa: Jak ses semka tak rychle dostal?
Moon: Bol sem v nemocnici tady.
Vitaa: Aha. A začal se znova klepat. Moon k němu přišel, Vitaa ho odtáhl. Dejzr ho chytl za ruku. Vitaa měl v očích slzy. Moon: Takže, asi bude koniec co?
Vitaa: 'povzdych' já nevím. Něco ti řeknu, i po té cos mi udělal, tě asi furt miluju. Furt něco k tobě cítím. Ale.
Moon: Mna ja to fakt lúto, neviem, čo se mnú bolo. Matty: Vito, já už budu muset domu, za chvíli mi jede vlak tak ahoj.
Vitaa: Ahoj. Dejzr: Hele, já tu budu spát jetsli nevadí. Vitaa: Né v poho, a ty Same, ty budeš spát v obýváku.
Moon: Dobre, jo a prepáč že som ťe chcel políbit když si byl u Kláry. Večer...
Vitovi rodiče nebyli doma, takže Moon mohl spát v obýváku. Když Dejzr usnul, tak Vitaa šel do obýváku za Moonem.

Nás Nic Nerozdělí 💕 (Vitaa a Moon)Kde žijí příběhy. Začni objevovat