Byl večer, Vitaa dostal na to chuť, tak se zeptal Sama: Hele, Same mohl bych se tě na něco zeptat? Moon: Pítaj sa. Vitaa: Vím že tyto tři dny byly pro mně a pro tebe těžký, ale ehm. Moon: Neboj sa. Vitaa: Nechtěl ehm. Moon přišel za Vitou a sedl si vedle něho, a řekl: Čo by som nechcel? Vitaa: No, ty víš jak to vždycky chci, ale ty prostě ne. Moon: No, a môžež mi povést čo chceš? Vitaa: Mohl by jsi ehm. Moon: Neboj sa. Vitaa: 'povzdych' Nemohl by jsi mě... Moon: Urobit? Vitaa: No, jest... Moon: Na to sa ťeším celú dobu. Vitaa ho začal vyslíkat. Moon taky. Začali se líbat. Lehli si na postel, Moon si lehl a Vitaa na něho. Vitaa šel pomalu dolů. Moon začal vzdychat, a řekl: Lásko. Vitaa: Copak, jestli se ti to nelíbí, tak si to můžeme prohodit. Moon: Chcol som povedať. Vitaa: Že už tě to přešlo. Moon: Nie, aby si zrychlil. Vitaa: Ale já si to chci užít. Moon: Neboj, však užiješ. Vitaa: Jak si to myslel? Moon: Mám to urobit sám? Vitaa mu sundal trenky, a dal si kamaráda do pusy. Moon začal hlasitě vzdychat. Vitaa vzpomaloval. Potom přestal. Moon: Čopak? Vitaa: Nechceš si to prohodit. Moon: Prečo nie. Moon mu sundal trenky, dal si kamaráda do pusy. Moon začal zrychlovat,a zrychloval. Vitaa vzdychal, začal u toho potichu říkat: Ještě, Same. Moon to slyšel, tak pokračoval dál. Vitaa začal vydávat zvuky. Moon na chvilku přestal a řekl: Buď potichu, niekto nás počuje. Vitaa: Pokračuj, a pohni. Moon: Ako myslíš. Vitaa: Co? Moon jel rychle. Vitaa zase začal vzdychat, začal hlasitěji a rychle vzdychat. Moon začal zpomalovat. Potom přestal. Vitaa se otočil, a Moon mu ho tam strčil. Vitaa zakvíkl. Moon začal zrychlovat. Jel na max. Po chvilce zpomaloval. A potom si to vyměnili. Po chvilce přestali, a lehli si a zakryli se dekou. Oba dva popadali dech. Oba dva byly spocení. Moon otevřel okno, a šel si lehnout zpátky. Vitaa: Tak co Same, už tě to přešlo, já bych si to klidně zítra zopakoval. Moon se k němu přitulil, a líbal ho. Vitaa mezi tím říkal: Same. Moon: Čopak? Vitaa: Něco jsem slyšel. Moon: Čo? Vitaa: Slyšel jsem podobné zvuky, co že mě vycházeli když jsme to dělali. Moon: Aha, tak asi rodiče 😅. Vitaa: Chceš ještě? Moon: Nie, som unavený. Vitaa: No, a užil sis to? Moon: Toto bola najlepší noc v mém živote. Vitaa: Miluju tě. Moon: Milujem ťa. Vitaa se k němu přitulil, začal mu olizovat bradavky. Moon: Lásko. Vitaa přestal. Ňekedy to môžeme zopakovať, jestli chceš. Vitaa: To bych byl rád. A začali se líbat. Ráno..
ČTEŠ
Nás Nic Nerozdělí 💕 (Vitaa a Moon)
FanfictionO letních prázdnínách pojede Vitaa, Matty a Dejzr za Moonem. Ale to ještě Vitaa neví že Moon ho miluje. Přeji příjemnou zábavu.