Ne.. to mi kurva neber...

314 14 8
                                    

Po natočení videa, se Moon zeptal Vity: Hele, zlato ma už to nebaví. Vitaa: A co tě nebaví? Jestli se mohu zeptat.  Moon: No, to že chceš furt sex. Vitaa: Já? Moon: Kto asi. Vitaa: Počkej, takže ty už jako by to nechceš? Moon: Chci, ale nie tak často, prepáč ale každý deň to fakt niechcom. Vitaa: Jo dobře no, ale víš jak to většinou končí. Moon: Neviem ako to končí. Vitaa: No rozchodem. Moon: Aha, prosťe to pochop, já niechcom každý deň. Vitaa: Dobře, takže ty se chceš rozejít? Moon: Č čo?.. já som len chcel aby sme to omezili, nie sa rozcházať. Vitaa: Jo to znám. Moon: Čo som zase povedal zle, len som chcel povedať že každý deň niechcom sex, čo je na tom zle? Vitaa: Nic, neřešto. Moon: Hele, ty si tady ten který chce každý deň a jetsli se to dneska zase bude opakovať tak. Vitaa: Ne, prosím neber mi sex hlavně to ne prosíííím. Moon: Tak se podle toho chovej, jestli dneska zase budeš chtít, tak já prestanu se vším... i s mazlením. Vitaa: Ne prosím ne. Moon: Ano, takže dneksa večer nič nebude, a keď bude, si bez sexu na celý mesíc. Vitaa: A co když to nevydržím? Moon: Tak se snaž ju? Vitaa: Same, já to nevydržím.. proč mě vůbec tím trápíš? Tak mám teď svoje chvíle. Moon: Nemáš je ňejak často? Vitaa: Taky jsem si to říkal. Moon: Prepáč, ale dneska nie. Vitaa: Dobře no.. ale ty jsi tady který mě podvedl. Moon: Ale toto to nemá s tým nič spoločné, prečo to ťaháš von. Vitaa: Nevím, ale jako já jsem ti dal druhou šanci. Moon: Prečo ideš k jinemu tématu, keď sma sa bavili o tom že to niechcom každý deň. Vitaa: Víš Same, já tě nechám na pokoji. Moon: Ale já ťa milujem, len niechcom každý deň. Vitaa: Dobře já to nějak přežiju. Moon: Hele já ti verim, ty to dokážeš. Vitaa: To říkáš furt. Moon: Já viem, ale je to pravda. Vitaa: Dobře no. Moon: Šikulka môj.

Nás Nic Nerozdělí 💕 (Vitaa a Moon)Kde žijí příběhy. Začni objevovat