Počkej...

613 17 2
                                    

Bylo ráno, a Víťa se šel nasnídat. Jak šel do kuchyně tak uslyšel jak Sam s někým telefonuje. Vypadala to jako hádka. Pomalu se přibližoval. Až zjistil že mluví s nějakou holkou o rozvodu. Nejdřív si říkal že to musí být blbost. Ale pak mezi tou holkou a Samuelem začala hádka. Víťa šel naschvál za ním, aby si ho Samuel všiml. Víťa: Děje se něco? Sam: Počkaj, pak ti to reknem.  Po několika minutách... Vitaa: No, tak co se teda stalo? Moon: Više, keď sme začali spolu chodit, tak v té dobe jsem mel holku. No a, dneska sme se pohádali a už spolu nechodíme. Vitaa: A proč si mi to neřekl dřív že si měl ještě holku?? Moon: Já som sa bál...  Večer. Víťa a Sam se šli dívat na horor. Najednou tam přišla scéna 18+. Jak skončila tak Sam a Víťa se podívali na sebe. Víťa: Ani na to nemysli. Moon chytl Vitu za ruce, a políbil ho.  Moon mu začal dělat cucfleky, začal mu sundávat tričko. Pak si dal do pusy kamaráda. Vitaa se mu tam udělal, pak se prohodili. Pak si lehli na postel a už se jen líbali. Ráno... Dejzr a Matty se rozloučili a jeli domů vlakem. Klára jela za tetou. Vitaa a Moon byly sami doma. Samuel šel do koupelny si dát sprchu. Jak se vyslíkal, tak tam byl i Vitaa, a Moon řekl: Hej, bež preč. A nečum na mňa tak. Halo Vítku, bež preč! Vidím že si nedáš povedať. A Moon začal líbat Vitu. Vitaa zčervenal. Moon přestal a řekl: Prečo si tak zčervenal? xD. Vitaa ani neodpověděl, šáhl Samovi na koleno. A začal ho líbat. Rukou jezdil po těle. Rozcuchával mu vlasy. Líbal ho tak že to šlo slyšet. Moon měl na krku spousta cucfleků, a Vitaa taky. Vitaa začal zrychlovat. Moon mu začal sundavat tričko a kalhoty. Pak šli oba na postel. Po několika dlouhých minutách...  Moon a Vitaa usnuli. Moona vzbudil zvonek, který zvonil furt do kola. Vzal na sebe župan, a šel se podívat kdo to je. Byla tam jeho bývalá přítelkyně. Jeho holka se ptala, proč je v županu. Moon řekl ať to neřeší, že má jiné starosti. Vitaa se vzbudil, vzal si taky župan a všiml si že Moon s někým mluví. Moon se s ní hádal, až ta holka na to neměla nervy a políbila ho. V tu chvíli tam přišel Vitaa a šel mezi ně. Moonova holka si všimla že jeho kámoš Vitaa je taky v županu, a přemýšlela co se děje. Vitaa: Same, to je ta holka se kterou jsi telefonoval? Holka: Jo, a to ako prečo? Jako že nemôžem s ním mluvit lebo čo? Stejne ma furt miluje. Moon: ''zasmátí'', ale já ťa nemilujem. Holka: Si robíš srandu?! Jasne že ma miluješ. Moon: Ale, ja si nerobím srandu, já milujem niekoho jiního. Holka: Čo prosím??!  Moon: Vypadni! Holka: Nie, dokud mi nerekneš s kým chodíš. Moon: Dobre, máš to mať. Neviem jestli to víš, ale si rozmazlená ako sviňa. Holka: Čo si to povedal? No tak teda s kým chodíš ty debil. Moon: Vitaa, pojď sem. Moon políbil Vitu, a zavřel dveře.Vitaa ho odstrčil, a řekl: Co to mělo znamenat?! Proč ti ta holka nedá pokoj? Moon: Ja neviem,ona proste nechápe že s ní nechci už chodiť. A nechápem ak já som mohl s ní chodit. Vitaa: Tak už to neřeš, máš mě ne? Moon: Aký by si mal názor, keby som ti povedal že ťa podvázám? Vitaa: No, nasral bych se xD. Moon: No tak já ťa podvázám. Vitaa: A ským!!? Moon: S tebou. Vitaa: Jak jako se mnou? Moon: Podvázam ťa tak, že ťa milujem viac ako kedy. Vitaa: Aha. Moon: Ty to mu neveríš? Vitaa: Věřím, ale proč to říkáš zrovna teď, když ta holka může stát za timi dveřmi a poslouchat nás. Moon: Ale ona tam už není. Vitaa: Tak otevři dveře. Moon otevřel devře, a ta holka tam furt stála, a řekla: Takže, ty si teď na kluky hej. Ale me z hlavy nikdy nevipustíš. Moon: A co když už som vypustil xDD. Holka: Ha ha ha. Moon: Vieš co, vypadni. Holka: A to ako prečo? Moon: Pretože ťa nenávidím. VYPADNI!!! Moon zavřel dveře, a šel do koupelny. A zamkl se. Moon si potřeboval dát sprchu, tak se vyslékl a šel do sprchy. Vitaa za ním pomalu šel, pak zaklepal na dveře, a chtěl je otevřít jenže dveře byli zamknuté. Tak se zeptal jestli se mu nic nestalo. Moon ale neodpoveděl. Vitaa měl divný pocit, a měl strach. Tak zařval, ale Sam neodpověděl. Vitaa se řekl, co tam kurva dělá, začal bouchat na dveře. Ale Sam frut nic. Jak se sam osprchoval, tak si vzal na sebe spátky župan. Odemkl dveře. Vitaa: Můžež mi říct, proč jsi mi neodpověděl! Bouchal jsem na dveře jak idiot, křičel jsem na tebe. A ty nic! Jako, měl jsem o tebe strach.! Moon: Ale já som ťa neslyšel. Víťa: A jak si mě nemohl slyšet?! Moon: Ako som ťa mohl slyšet pres tu vodu? Vitaa: Normálně. Moon: ''Povzdych''. Po 5 minutách. Vitaa: Hele Same, co kdyby jsme byli na chvilku kamarádi, a by sme si od sebe odpočinuli. Moon: Hele, já ti neviem. Pak budeš na mňa nasraný. Vitaa: Ty si potřebuješ ode mně odpočinout. Moon: To je blbosť xD. Vitaa: Ne není to blbost. Moon: Vieš čo, tak buď treba kamarát i na vždy, když si to myslíš. Vitaa: Jako, že nebudem spolu už chodit? Moon:... Vitaa odešel do obyváku, pustil si telku. A začali mu padat slzy. Samuel si toho všiml, chtěl jít za ním. Ale pak si vzpoměl, že on chce aby sme byli jen kamarádi. Tak odešel do svého pokoje. Vitaa koukal dál na telku. Moon šel potichu do kuchyně, vzal si nůž, a šel do koupelny. Napsal dopis Vitovi že ho život nebaví, a že se mu bude stýskat.. Klíč a psaníčko dal před dveře. Měl ještě jeden klíč od koupelny. Jak byl v koupelně, tak šel do vany. Sedl si tam, a vruce měl nůž. Začal si vyřezávat na ruku srdíčka. Do vany tekli slzy, a kapky krve. Slzy mu tekli rychleji a rychleji. Začal brečet. Pak dal nůž na žíly. Vitaa šel do koupelny protože chtěl jít na záchod. Jak šel, tak něco uslyšel. Chtěl otevřít dveře, ale pak si všiml že u dveří na zemi je klíč a psaní. Vitaa si ho přečetl, a rychle odemkl dveře. Viděl tam Samuela, jak brečí, a má ruku celou od krve. Vitaa za ním rychle přišel a řekl: Co blbneš. To jako kvůli mně? Proč si to udělal, kvůli čemu si to udělal? Vitaa mu začal smívat z ruky krev. Dal mu kolem toho obvaz. Šli do pokoje, sedli si na postel a Víťa se ho začal vyptávat. Moon: Urobli som to kvôli tobe. Abych som ťa už neotravovaľ. A taky aby si nebol kvôli mna nešťasný. Vitaa: Ale, to je blbost. Sam: Keď som sa do tebe zamiloval, tak som myslel že chceš so mnú chodit. Ale ty furt ríkáš aby sme byly len kamaráti. Já už ťa nechápem. Ale zase neviem či si sa do mňa fakt zamiloval. Já ťa milujem, ale neviem ako ty. Vitaa: Já tě taky miluju. Ale ty to nevidíš? Moon: Čo mám videť, jak len predstíráš že ma miluješ? Víťa: Kdybych to předstíral, tak by sme se asi nelíbali. Sam: 'povzdych' já už neviem čo mám robiť. Idem do kúpelny. Moon tam šel rychle, Vitaa hned za ním. Moon zavřel dveře přímo před Vitou. Vzal nůž, a zase si sedl do vany. Vitaa už neměl nervy. Otevřel dveře, šel za Samuelem, vzal mu nůž a dal ho nakraj. Samuel: Čo robiš, dej mi ten núž. Já viem, o čo mi ide. Vitaa: Same, ne nedělej to! Moon: Vieš kto je môj najlepší kamarát? Vitaa: Já? Sam: Nie. Vitaa: Tak kdo. Moon: Núž, pretože já mu môžem veriť, ale zase mi môže ublížiť. A naviac, ty nemôžež byť môj najelpší kamarát. Víťa: A to jako proč? A nůž nebude tvůj ''kamarát''. Sam: Pretože chcom s tebú dále chodiť, ale ti nie.(povzdych) Pretože chceš aby sme boli len kamaráti. Vitaa: Podívej se, potřebujem to. Moon: Ale já nie. Vitaa: Je to s tebou těžký. Večer.... Samuel se podíval na Vitu, ale pak zase otočil hlavu. Vitaa za ním přišel, sedl si vedle něho a rozcuchal mu vlasy. Moon se na něho podíval a řekl: Čo? Však si povedal že chceš aby sme boli len kamaráti, nie? Vitaa mu dal ruku na koleno, a řekl: To co jsem řekl aby sme si od sebe odpočinuli, tak to mažu z historie. Moon: Aha, ale nemám na to chuť. Vitaa: A proč? Sam: Pretože jsom unavený, a bolí ma ta ruka. Vitaa: Aha, tak si běž lehnout. Hele, co kdyby jsme jeli ke měńě, moji rodiče to neví že s tebou chodím. Moon: Aha, a kdy tam chceš isť? Vitaa: Nevím, třeba zítra? Moon: Dobre, len napíšu rodičím. Moon jim napsal že pojede za Vitou že se už můžou vrátit.

Nás Nic Nerozdělí 💕 (Vitaa a Moon)Kde žijí příběhy. Začni objevovat