The fuck!!sebab figura bodoh tu kau merajuk sampai macam tu sekali??bodoh punya orang.but aku still x puas hati why dia senang senang je anggap rumah aku ni rumah dia.I need a explanation!
Aku terus bangun dari katil and cari mamat tadi.Dalam bilik sebelah tak de.Bilik sebelah lagi tak de jugak.Bilik sebelah dari sebelah pon x de jugak.
"Mane babi tu pegi"keluh aku.
~An an an tto ttemo daisuki Doraemon~
Ok skang aku tahu dah dia kat mane.Cepat cepat aku turun tingkat bawah.K tekaan aku tepat.dia tengah tengok tv citer Doraemon?.Fuck!perangai cam budak.Aku perlahankan langkah aku.Aku nak kejutkan dia actually.Heheheehe.
Langkah diperlahan.
"Hehe jaga kau"kata ku perlahan.kaki ku jengketkan 3,2-
"Aku tahu kau kat belakang setan"katanya tanpa berpaling.Nani!!dia tahu.How?aku rasa aku jalan kemain slow tadi
"Dafak"kataku.
"Wei!"panggil ku.Dia buat x dengar
"Wei babi"panggil ku lagi.Dia x layan gaisss.Ya tuhan tambahkanlah kesabaran dalam dadaku ini.
"Kau nak penjelasan kan?"kata mamat tu.Wha tahniah anda pandai.macam mane dia tahu.Dia macam pandai baca fikiran aku gitu.Bahaya ni.Kaki ku laju duduk di kerusi di depannya.telinga ku dibuka seluas luasnya.
"Ok,cite dia cam ni,dulu ayah kau-
"Hello babi babi sekalian"tiba tiba ada sorang laki yang acah acah jalan slow mo sedang turun tangga.Confirm budak tiktok ni.sesekali tangan dilambai dengan penuh gedik.
"Kau asal slow mo sial"kata mamat depan ku.majalah diambil lalu dibaling ke arah lelaki tadi.Lelaki tadi cuba mengelak tetapi x berjaya.
"Sakit"kata lelaki tadi sambil menjebik.Shit!Asal aku pulak berdebar ni.Comel doh laki tu.lelaki tadi berjalan turun lalu duduk di tepi mamat depan aku ni.
"Kau buat ape kat sini"kata mamat depan aku ni dengan dingin.
Felix pov.
"Aishhhh asal babi ni tibe je muncul.masalah lah kalau dia kat sini"kata felix dalam hati.Bukannya dia tak kenal si sebastian ni.
"Kau buat ape kat sini"kata aku dengan dingin.Menyampah aku nak cakap lembut.baik aku cakap dgn lembu.
"Salah ke i nak lawat bff i ni huh"kata sebastian dengan gedik..eihhh sial ni...bila kita bfff nya huh...geli aku bodoh.
Belle pov.
"Ok aku pening ni,asal skang ada dua laki tinggal kat rumah aku pulak ni.celaka betui"kataku dalam hati.
"Excuse me,korang ni sape actually,dengan tibe nya ada kat rumah aku and buat macam ni rumah bapak kau pulak"kataku mendatar.
"Well aku sebastian.Benjamin Sebastian but you can call me B"katanya dengan lembut dengan mulut tersenyum nipis.Hensem bhai.tangan dihulur laju aku sambut.rezeki depan mata.
"Kau pulak??"tanya aku kat mamat depan aku ni.Well aku x ingat nama dia
"Haisss,berapa kali lah nak cakap.Kau felix.Felix Vicente Luvirra.24 tahun,single,182cm,67-.
"Weih babi dah dah lah tu nak menganjing"kata sebastian menyampah.Thax sebastian.Aku pon serabut dah.
"So cam mane korang nak jelaskan ni.Asal korang kat sini?"kataku sambil menyilangkan kaki.aku perlukan penjelasan.Kepala aku dah naik pening dah ni.Maybe ketum semalam kot.Aku patut buang semua ketum arwah abang aku yang dah mengeras dalam peti tu.Anjay punya abang.
Felix pov.
"Well,aku ni syaitan peliharaan ayah kau mr luvirra.Dia buat perjanjian dengan aku untuk membalas dendam dengan musuh ketatnya.musuh keluarga sejak dulu lagi.Aku dipuja untuk membantu agar dendam dapat dibalas dengan darah."
"Aku debala dan dijadikan anak angkat ayah kau.Sebagai balasan,ayah aku akan wariskan aku empire luvirra's iaitu empire gangster terbesar di america ni kat aku dengan syarat dendam dia terbalas.Tapi sebab mr Luvirra dah mati so dengan tidak langsungnya kau akan jadi tuan baru aku."kataku panjang lebar.aku tengok pompuan depan aku ni nampak blurr je
"Kau tengok cite korea ke semalam sampai menganjing cam orang bodoh kat depan aku ni"katanya dengan muka berkerut.Bibirnya tersenyum sinis
"Cam ne kau boleh bertuankan orang bangang macam ni huh"Sebastian mencelah.Dahi Sebastian berkerut
"Aku pon pelik dowhh,Mr Luvirra x de lah bodoh macam dia ni.Cam ne mr Luvirra boleh ade anak cam ni"kata ku lagi
"Amboi,sedap kau cakap aku bangang eh.Sebangang aku ni lah yang study kat oxford tau"kata pompuan tu lagi.
"Orang dalam lah tu"kata sebastian
"Kan"aku mengiakan
"Babi!"permpuan tu nampak redho je
YOU ARE READING
BLOODY|Blood Curse•Beginning
Romance•𝓞𝓷𝓬𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓪 𝓭𝓮𝓪𝓵 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓲𝓶,𝔂𝓸𝓾 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓭𝓸𝔀𝓷• •Carutan berleluasa• "Well darah dibalas dengan darah kan"-Belle Arandle Luvirra "Nigga??Darah??Haid ke?"Felix Vicente-II "Mampus lah kau babi,kimak,anjay!!"-B...