BAB 6

24 1 0
                                    

Belle pov.__

Boleh percaya ke kat setan dua ekor ni.Kan kan kelentong aku ni.Tapi citer dia banyak logik jugak.Aku tengok kulit dia pucat semacam je.Tapi kan,bibir dia merah..i like...seksi dohh..

"Aku boleh percaya ke kat korang berdua ni?"tanya ku.Well aku actually 50 percaya 50 x.

"Of course lah kau kena percaya"felix mengerutkan muka.Budak ni x faham faham ke.

"Well,aku perlukan bukti yang kukuh baru aku percaya"kataku lagi.Sape je yang boleh percaya benda cam ni.Kau cakap kat orang gila pon orang gila gelak sebab x caye.Ni pulak aku,memang tak lah.

Felix pov.__

Eii babi ni....susah sangat ke nak percaya..Aishhh.aku terus bangun lalu naik ke tingkat atas.Bilik si Aryan dituju.Well,aku kenal Aryan ni sebab kitaorang member actually,BUT aku x pervert cam dia eh..pervert sikit tu adelah tapi biasalah aku laki..tapi si aryan tu,memang tahap nafsu kuda lah,ade ke nenek berkemban pon dia usya?Dasar nafsu kuda.

Pintu bilik dibuka,aihh menyusahkan je lah.aku menuju ke katil lalu meniarap di sisi katil?(ayat bm sangat)kotak bawah katil aku ambik.

"Uhuk uhuk"babi berhabuk dowhhh.

Same time:

Belle pov.__

"Dia gi mane tu?"tanya ku dengan penuh tanda tanya.Well takkan lah dia merajuk kot.Well biasalah aku x percaya.Benda karut kot.

"Sorry lah you,i pon x tahu"kata si sebastian dwngan menghembuskan asap rokok ke arah ku.Eishhhh x padan dengan pondan.

"Babi,kau dah lame hidup ke hah??kau ingat asap rokok kau tu bau sedap ke huh?"kataku..memang asap rokok ni aku alah lah..dahlah busuk..Kalau Vape x pe.Bau dia aku layan.

"Well,bau biasalh,try kau rase.Sekali kau hisap rase macam terawang awang je"kata si pondan tu dengan menutup mata sambil tersenyum.Nikmat tu please jangan tunjuk babi.

"Sorry buat korang tertunggu tunggu"tiba tiba Felix datang dengan membawa sebuah kotak kasut??Dia nak buat ape dowhhh.Dahlah Nike Air Force plak tu.

"Ape tu??Sneakers baru ke"tanya si Sebastian.

Felix tidak banyak cakap.dia terus duduk ditempatnya duduk tadi.Kotak dibuka.Surat??Surat ape dowhh..

"Surat ape tu?"tanyaku dengan penuh tanda tanya

"Ni lah surat perjanjian aku dgn Mr.Luvirra"katanya pendek.Surat dibuka.Berhabuk dowh..

"Surat cuti sakit St Marry Hospital?"Like seriously lah.

"Eh silap surat!"kata si felix laju menarik kertas tersebut lalu masukkanya ke dalam kotak tu semula.Surat lain digapai.

"Surat pajak gadai emas??"holy shit lah.aku memandang felix dengan kening yang terangkat?eihh.

"Sorry sorry silap,Ketum tadi memang bagi kesan lah"katanya sambil mengetuk kepalanya perlahan.Jangan jangan dia layan jugak ketum arwah abang aku tu.Baguss.Aku tak larat nak habiskan sorang sorang.

"Hah,ni baru betul"katanya sambil tersenyum.Ku membaca tajuk besar surat tersebut

SURAT PERJANJIAN SYAITAN

"K,ni baru betul"kataku lalu membaca isi surat.

Assalamualaikum wbt.

"Like seriously lh,setan bagi salam"gumam ku dalam hati.

Syarat-syarat perjanjian:

1.perlu membela hingga akhir hayat,sekiranya peminta meninggal dunia secara tidak langsung waris terdekat akan mewarisi saka yang dijanjikan
2.Baligh
3.Berakal
4.Gaji 10000 usd ke atas

Dengan ini aku Luvirra bersetuju untuk mengadakan perjanjian dengan bersetuju dengan semua syarat yang sudah dinyatakan.

Tandatangan pemohon

루비라
(Luvirra)

"Cam babi je syarat dia??"kataku lagi.Baligh??like seriously lah.

"Well,bukan aku yang tulis,tuan aku yang tulis"kata felix lagi.

"Oh satu lagi aku nak tanya.Sebastian tu Vampire macam kau ke?Sebab dia x lah pucat cam kau"tanyaku dengan bersungguh.Terlihat Sebastian tersenyum

"Aku bukan Vampire.Aku Manusia untuk pengetahuan kau"kata sebastian lagi.asap rokok dihembus ke arah Felix.

"Bajingan,kau nak kandungan aku gugur ke jahanam"Tengking si Felix dengan bersungguh.Aku dan Sebastian tengok ke arah Felix.

"Babi kau"kata sebastian selatah lalu terus bangun lalu menuju ke pintu utama rumah.

"Kau nak gi mana?tanyaku.

"Aku nak balik.Nanti diorang pelik pulak kenapa lambat sangat aku balik.Katanya lalu pintu utama dihempas.Amboi!kau ingat ni rumah kau ke?

"Bye bro"kata felix lalu naik ke tingkat atas

"Diorang??sape diorang?"kataku yang masih penuh tanda tanya.Dah tu takkan lah si felix tu tinggal serumah dengan aku.Fuck!

TBC

BLOODY|Blood Curse•BeginningWhere stories live. Discover now