Bab 10

19 2 0
                                    

Gambar atas always tibe.

Felix pov.......

"Macam ni ah,aku dah lama tak lawat tempat kita,jom sekali"aku mengajak Andrew,busti dan yang lain.

"Onn..jom"kata busti lalu mengambil kunci kereta dia atas rak tv.

"Jom belle,ikut aku"kataku lantas menarik tangan belle.Belle hanya dituruti titi ti ti ti ti,ku mati emak ah ahah..hahahha tiber.

Belle pov.....

"Kita nak gi mana ni Felix?"tanyaku dengan oenuh tanda tanya! Tempat biasa??what did he mean dude?

"Aku nak bawak kau pergi some speacial place.Kau beruntung couse kau perempuan pertama yang masuk dalam tempat ni.Kata Felix Bangga.Aku perempuan pertama?Tempat apekah?
Aku hanya senyap je.Eihhh asal masuk hutan ni.Tapi aku senyap je.

After10 minit meredah hutan.

"Ok kita dah sampai"kata Felix lalu tersenyum.Aku tau kau rindu tapi tutup mulut tu babi.

"Tempat apa ni?"tanya ku lagi polos.Tempat yang agak besar ni aku pandang.Korang nak tahu?Buruk bodoh tempat ni!Ni ke tempat yang speacial sangat tuh.

"Ni ke tempat yang speacial sangat tu"kataku menjulingkan mata ke atas,kedua dua tangan di bahu.

"Ni lah manusia.Dont judge a pig by the sound oink oink"katanya lalu menarik tangan aku masuk.Oh lupa Busti,Alex and lain lain dah lama dah masuk.

Felix bukak je pintu.Aku terus je masuk.Like seriously???wahh..Lawa bodoh.Dari luar cam kilang terbiar tapi dari dalam!!Cam istana dohhh..Aku masuk terus je rasa sejuk.Mak aih air-cond sampai 10 nah ke??Siap air pancut lagi.Kalau cam ni aku pon nak tinggak kat sini.

"Lambat korang masuk"kata si Allen dengan tibernya datang ke arah kami.

"Suka hatilh,bukan masalh kau pon"kata si Felix lalu menjelirkan lidahnya.Kami Menaiki lif.Andrew,Austin,Allen dan busti juga menaiki lif yang sam.Punat tingkat 2 ditekan oleh Austin.Pintu lif terbuka je.

"Selamat pagi tuan muda semua!"kata semua jejaka jejaka yang sado dan hensem ke arah jantan sekeliling aku ni.Nani!

"Dah petang babi babi sekalian"kata Busti sambil menilik jamnya.

"Maaf tuan"kata jejaka jejaka tadi kearah busti.Busti hanya tersenyum sinis.

"Mesti korang tertanya tanya kan sape perempuan sebelah aku ni!"kata si felix.

Girlfriend ke tuan?

Adik ke tuan?

Sex Slave ke?

Felix memandang lelaki tadi tajam."Bunuh dia"kata felix menunding jari ke arah lelaki tadi.Lelaki tadi ditangkap lalu dibawa ke arah satu bilik yang aku tak nak tahu langsung.

"Jiào chà de"kata Austin sepatah

"Ok bersurau...eh bersurai"kata Felix pula.Jejak jejaka tadi semua mula membuat kerja masing masing.Ada yang main phone.Ada yang  buat latihan menembak.Ada yang main gasing??

"Jom masuk bilik boss"ajak Andrew.

"Come on babe"Austin,Allen,Felix dan Busti berkata serentak.Mereka manuju semula ke arah lift.Aku hanya membuntuti.Punat nombor 5 ditekan.Tingkat paling atas!Pintu lif terbuka je

"Wah cantik sia!!!bilik ape ni?"kataku dengan mata bercahaya.Seriouse cantik!!.

"Bercakap pon kau,aku tengok senyap je dari tadi"kata si Allen bersahaja.Tangan masih diletakkan di dalam poket.

"Ni lah bilik untuk orang atasan"Kata busti lalu berlari lalu baring di atas sebuah kolam yang dipenuhi bebola kecil yang banyak.

"Btw Felix ni tempat apa actaully?"Tanyaku khuwatir.

"Well...Welcome to Anonymous,Tempat kami membunuh,merancang,berlatih dan membawang"katanya lalu mendepakan tangannya.Kau ingat cool ke huh..

TBC

BLOODY|Blood Curse•BeginningWhere stories live. Discover now