Aku tahu gambar atas tu tibe😂
_____________________________________
Felix pov...."Explain now!!"kataku dengan kuat.Aku still mahu dengar penjelasan. diorang...kalau boleh pakai aku lepas.sebastian aku tengok dia dah start lap peluh kat dahi.Andrew pulak?Senyap je,Sentap ke bang!?Austin plak?Dia dah start lap peluh kat ketiak??Allen aku tengok senyap je.Well dia benda cam ni always cool je.
"Busti sayang apa yang jadi actually hmm"kataku lalu membelai sedikit tangan busti.Busti aku tengok dah berpeluh dah.
"Sorry bang.. Sebenarnya ni semua salah Andrew!!dia yang ajak main tadi.Busti,busti,punya nafsu x kuat..Busti pon main lah jugak.hiks..jangan lah marah busti"kata si busti dengan bersungguh sungguh.Aku angkat kepala dia.Dia menangis?manja sial.(belle pov:babi comellll)
"Babi,asal aku pulak"kata si andrew menggenggam penumbuknya.Haihhh sabar je lah.
"Lah betul ke busti adik abang ni!,janganlah nangis..tak comel nanti busti sayang ni..busti comel!busti comel"felix melayan busti dengan memicit kedua belah pipi busti.
"Eheks..sayang abang felix..Yeyyy busti comel..ade orang puji busti comel..yeayyy"kata si felix lalu melompat keriangan.
"Comel kepala babi kau"kataku lalu membaling kasutku ke arahnya.Puas hati aku!dia ingat aku ni nak layan ke perangai haram dia tu.
"Wwae?"busti memegang pipinya yang terkena kasut ku tadi.
"Kau cukup lah berlakon haram depan aku.aku bantai kau dengan almari kang"kataku lagi mengenggam penumbuk ku.Belle aku tengok senyap je.
"Lah kau perasan ke,aishh"kata si busti lalu duduk di tempat asalnya.Rokok diambil lalu dinyalakan.Babi!
"So asal kau tibe je datang?Rindu aku ke"kata si Allen dengan Tibe!Sejak bila dia cam ni.
"Well aku datang saje je nak lawat-
"Kau nak lawat kitaorang kan"kata Austin riang.
"Aku nak lawat rumah aku lah bangang,Tengok!aku baru tinggal 1 minggu!try aku tinggal 1 minggu 2 hari?confirm hangus rumah aku ni"kataku lagi.Kaki disilangkan.Rokok diatas meja diambil lalu dinyalakan.Well aku pon perokok gak actually.
"So apa news terbaru?"kataku lalu menghembuskan asap rokok.
" Diorang dah mengamuk!Dia nak rampas gak kawasan America ni!Cerdos hahahah!Dia still x kenal kita Lix"kata si Harry sambil mengherburkan ketawanya.
"Ye lah,si bodoh tu ada hati nak rampas kawasan kita!Well kita anonymous lah!Pantang menyerah lah!"kata Austin lagi.
"Babi tu x serik serik lagi eh"kataku lalu menyandarkan diri di sofa.Pelipis dahi diurut.Pening aku fikirkan babi tu.Tiba tiba aku rasa ada orang pegang dahi aku.Sape pulak nak mengunyit dgn aku nih.Mataku dibuka.
"Kau ok Felix??Kau pening ke?nak aku irutkan?"Belle menyoal dengan penuh kerisauan.Aku menggeleng.Mata belle aku tenung.Jantung aku weihh!!please help me
"Felix?"belle menolak felix lembut.Risau pulak sebab aku tengok felix dah start berpeluh
"Aku ok.just serabut je"kataku lagi.bandan aku ditegakkan and the first thing aku tengok.
Austin tengah senyum gatal kat aku.
Busti dgn Andrew tengah acah nak bercium.Babi
Allen?Dia tengah snap gambar aku dgn belle.Banjingan..
"Ok,aku nak korang pergi buat ape ape je kat babi tu!"arahku kepada mereka berempat.
"Bunuh terus ke Felix!?"tanya si Andrew.
"Oh dear!you know me right!Killing is nonsense lah!aku nak kau seksa dia dengan pisau yang amat tumpul.Aku nk dia terseksa baru mati"kataku lalu mengemburkan tawaku.
"Uhukk uhukk"aku tersedak.Babi lah.Part ni lah nak tersedaknya.
"Hahhahhahhahhh,lawak lah..tengah acah gelak jahat boleh pulak tersedak!Viral Viral weih"kata si Busti sambil merakam video ku yang sedang ni kena kutip kat mana hah??
YOU ARE READING
BLOODY|Blood Curse•Beginning
Romantiek•𝓞𝓷𝓬𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓪 𝓭𝓮𝓪𝓵 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓲𝓶,𝔂𝓸𝓾 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓭𝓸𝔀𝓷• •Carutan berleluasa• "Well darah dibalas dengan darah kan"-Belle Arandle Luvirra "Nigga??Darah??Haid ke?"Felix Vicente-II "Mampus lah kau babi,kimak,anjay!!"-B...