Çoban Yıldızı 2

35 12 11
                                    

Merhaba. Bu bölümde Çoban Yıldızı'nın farklı bir hikâyesini anlatacağım. Oy verip beğenmeyi ve arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın. Şimdiden teşekkürler.♥️

Zamanın birinde, dünyanın bir yerinde yaşayan yakışıklımı yakışıklı bir çoban varmış. Bu çoban koyunlarını otlatmak için dağa çıkarmış. Orada koyunlarına türküler söyler, kaval çalar derken gün batar ve akşam olurmuş. Yıldızlar tüm parlaklığıyla görünmeye başlarmış. Çoban zamanın nasıl geçtiğini fark etmez ve türkü söylemeye devam edermiş. Yıldızlardan biri çobanı görür onu izler ve dinlermiş. Bu yıldız çobanı çok beğenirmiş. Çoban saatin geç olduğunu anlayıp eve döndüğü zaman yıldız çok üzülürmüş. Yıldız bir gün dayanamayıp yeryüzüne inmiş. Ve yıldızlar yeryüzüne indiğinde çok güzel bir peri kızına dönerlermiş. Çoban, peri kızını görünce ilk başta irkilmiş fakat daha sonradan hoşuna gitmeye başlamış. Yıldız ile tanışıp konuşmaya başlamışlar ve çok iyi anlaşır olmuşlar. Artık her gece orada buluşup saatlerce konuşurlarmış. Yine bir gün yıldız dayanamayıp çobana onu sevdiğini söylemiş. Fakat Çoban yıldıza onu sevdiğini fakat evli olduğunu söyleyememiş. Günler geçmiş ve Çoban'ın karışı şüphelenmeye başlamış. Kocasını takip eder olmuş ve geceleri kocasının bir kadınla olduğunu görmüş. Kıskanmış ve kasabaya gidip büyü yaptırmaya karar vermiş. O kadının bizden uzak durmasını istiyormuş ve yaptırdığı büyü işe yaramış. Çoban her gece o dağa gitmeye orada türküler söylemeye ve yıldızın gökyüzüne inmesini beklemiş fakat yıldız inememiş. Çoban artık hep türküler eşliğinde yıldızı izlemiş. Yıldız da hep Çoban'ı izler dururmuş fakat yapılan büyü yüzünden kavuşamazlarmış. O gün bugündür bize en uzak ve yasak olan yıldızın adı Çoban Yıldızı olmuş.

Yıldızlar Ölü Şairlerin Kaybettiği RuhudurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin