Пробудження від сну ніколи не було хобі Мін Юнгі. Але так сталося, що робити це йому доводилося щодня, інколи навіть по декілька разів на добу.
Йому треба більше сну. Солодко-м'якого, пухнастого сну, який так схожий своєю ніжністю на... е-е-е... Чіміна? Ох, здається, справи дійсно йдуть не дуже добре...
До речі, про Чіміна: він саме крутився десь поблизу, бо його голос не спутаєш ні з чим.
- Хьон, ти не знаєш, де моя зарядка? – почувся голос того самого «ніжного» з-за дверей, який, здається, намагався затягнути когось у свої пошуки. Ну і кому треба та зарядка, коли всі злі, невиспані, і намагаються привести себе до ладу перед тою проклятою репетицією?
- Не знаю, спитай у Чонгука, він з якоюсь вчора носився... – Юнгі чує, як Сокджин трішки роздратовано відповідає тонсену. Ну звісно, Кім вчора планував дочекатися Намджуна й поговорити з ним, а той рідко коли повертається зі студії рано.
- Чонгу-у-ук! – кричить Чімін на весь гуртожиток, тож якщо хтось раптом випадково ще не прокинувся, то це точно повинно було його пробудити.
- Він у ванній! – не тихіше за Чіміна горланить у відповідь Хосок, який з недавнього часу став його співмешканцем по кімнаті. І здається, ранок не видався приємним не лише в Юнгі. Це вже навіює легесеньке злорадство.
Двері голосно відчиняються, і Мін, напевно, мав би здригнутися від несподіванки, але йому трохи лінь, він у енергозберігаючому режимі. До кімнати влітає Чімін.
- Хьон, ти що, спиш?
Пак збентежено розглядає Юнгі, який досі валяється в ліжку. Якби ж то, Міні, якби ж то...
У відповідь на запитання прихильник сну і, напевно, Чіміна заперечно хитає головою.
- Ти не брав мою зарядку? – Чім-Чім досі стоїть біля дверей, ніяково переступаючи з ноги на ногу. Він у своєму ніжно-персиковому світшоті й сам нагадує персик, і здається таким милим, що тільки бери й тискай. Однак Міну здається, що якщо він, зазвичай стриманий і не тактильний, зараз кинеться на молодшого з обіймами, то це, як мінімум, дивно виглядатиме. А як максимум, то й уявити складно.
Юнгі з виглядом всезнаючого пророка-ясновидця-екстрасенса встає з м'якої постелі й підходить до одного з комодів. У верхній шухлядці й лежить вона – та сама винуватиця візиту Чіміна в покої свого свеґ-хьона.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Коли він відчуває
FanfictionНамджун і Сокджин підозріло часто почуваються парочкою з п'ятьма дітьми. Юнгі дивиться на Чіміна й забуває, що його тонсен - не божество. Хосоку знову не вдається відірватися від переписки в телефоні, бо той цікавий співрозмовник - тільки його. Чімі...