Хосок з Мін-Міном інакше не можуть

172 15 8
                                    

Хосок напружено вдивлявся в оксамитовий морок готельної кімнати.

За вікном Тегу.

Вони зовсім нещодавно приїхали сюди, втомлені вщент після сьогоднішнього фантастичного виступу. Чекати не могли, бо на Техьона ці два дні було дивитися просто боляче: кожну вільну хвилинку він кидався до телефона, а після розмов його калатало, доки на щоках відблискували підсохлі мокрі доріжки.

Звісно, предусім їхній нині мов у воду опущений 4D-хлопець помчав до лікарні. Тим часом решта селилися в свої номери й з чистою совістю лягали спати.

Хобі не спалося, тому що за вікном Тегу. Відстань до Мінхьока тут не вимірюється тими купами неможливостей. Дистанція зовсім коротесенька: кілька повідомлень, години очікування та шлях у місце зустрічі.

Хобі не спалося з того самого «Зустріч з тобою. З нетерпінням чекатиму її». Він думав до темної ночі, зважував кожнісіньку детальку й катував себе ризиками, тільки на мить дозволяючи собі поміряти про «Довго і щасливо». І врешті-решт Хосок вирішив.

@h.h.h._.min

Завтра о п'ятій

Біля кав'ярні на околиці району Suseong

Наша зустріч

Ти ж хотів її, чи не так?

Хосок нервово зиркає на годинник, а тоді вимикає телефон і кладе його на тумбочку біля ліжка. Темрява не думає рідшати ні на краплинку. За вікном усе ще те Тегу.

Надія Бантан з дивовижною надією на краще заплющує свої очі.

Зрештою, хто не ризикує, той не те, що із самим Кан Мінхьоком не зустрічається, а й навіть шампанського не п'є. І нехай на ігристе Хосокові начхати (воно вже навіть починає набридати після купи премій), то на одного конкретного пухнастика – аж ніяк.

Що не роби, Хосок-а, а за вікном досі Тегу. Вибір зроблено.

***

Наступний ранок виявляється просто феєричним. І ні, його феноменальність навіть не в тому, що хосоківський сусід у готельному номері Юнгі встав раніше за Джей-Хоупа. Просто телефон Хобі вже казна-скільки намагається задушити сам себе (це якщо судити по дивному чи то хрипінню, чи то пищанню, які супроводжують нові сповіщення), раз-по-раз підморгуючи спалахуючим екраном.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Dec 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Коли він відчуваєWhere stories live. Discover now