Чонгук хоче допомогти

160 14 8
                                    

Здається, мій стиль написання трохи змінився, і в цій частині нема нічого особливого... Але я хочу нею поділитися 💜

Техьон втомлено впав на лавку, що, як і десятки інших, стояла обабіч дверей палати.

Він втомився. Він знесилений, випитий, доконаний і просто хоче чогось хорошого. Бажано у всьому.

З грудей вирвалося тихе зітхання, доки очі намагалися зморено не заплющитися. О пізній годині в коридорі лікарні не було нікого, тиша так і прагнула заграбастати в свої лапи Те-Те.

Але ж він все рівно не заснув би. Хвилювання так сильно метушиться всередині, що, здається, от-от затопить всі його нутрощі.

Варто лише трохи почекати.

«Вам варто трохи почекати, - сказали на рецепції. - Лікар закінчить через п'ятнадцять хвилин, і ви зможете поговорити з ним».

Час відвідин скінчився щонайменше годин сім тому, тому про жодне побачення з «пацієнтом» не слід було й мріяти. Хтось дуже запізнився.

Поговорити з лікарем. Хах.

Якщо відверто, Техьону зараз найменше хотілося правити теревені з якоюсь лівою людиною, що напевно закидає його купою термінів і холодно переповість показники з моніторів.

Хіба з правил не буває винятків? Він просто хоче побачити свою рідну людину.

Те-Те взагалі не міг, аби не відчути живе тепло поруч, аби не торкнутися, не переконатися на власні очі, що щось таки кращає.

Ситуація настільки суперечлива, така до абсурду гнітюча і каторжна, що від безсилля назовні просився божевільний сміх. Ніби так було завжди... 

І де поділися оті всі усмішки? 

Мама, ледь не шантажем відправлена додому, вже точно бачить десятий сон; одногрупники безтурботно (принаймні, на це сподівається Техьон) відпочивають у власних номерах готелю після вечірнього виступу й дороги до Тегу; десь у холі блукає Чонгук, який героїчно погодився супроводжувати свого хьона в лікарню о такій пізній порі – дисплей телефона показує вже другу двадцять наступного дня; тато Те спить зовсім поряд, за стінкою, підключений до купи приладів.

І Те. В порожньому просторі серед сліпучих ламп денного світла, від яких очі хочуть покотитися кудись на підлогу.

Коли він відчуваєWhere stories live. Discover now