7. - 3 ÉVVEL KÉSŐBB

1.2K 54 16
                                    

1974. október 12.
A hat barát a háló...

Elnézést. Hogy mire fel ez a nagy ugrás? Igazatok van, én, aki eddig teljesen részletesen követte az ifjú barátok hétköznapjait, kiírja címnek, hogy 3 évvel később. De mi történt ez idő alatt Jamesékkel? Nos, hadd meséljek egy picit.

James Potter, Remus Lupin, Sirius Black és Cerys Perkins elválaszthatatlanok lettek attól a bizonyos éjszakától fogva, mikor nagy izgalmak közepette felkerekedtek, és behatoltak a roxmortsi Mézesfalás nevezetű érdemes bolt alagsorába.
Több találkozót is szereztek ezentúl a gyönyörű falucskába, megszegve a harmadéves Roxmorts szabályt.
Így telt az első évük.
Teltek a hónapok, és hőseink már javában benne voltak a második évükben. James és Sirius bekerültek a Griffendél kviddicscsapatába, és sikeresen vettek minden a csapatot övező feladatot.

Egy decemberi éjjelen történt, 1972-ben. James, Sirius, és a próbaidőre felvett kis Péter tervet eszelt ki, az azóta többször is eltűnő Remus ellen. Észrevették, hogy ismét fehéredik, és kerüli őket. Hát minden éjjel fennmaradtak, és figyelték, hova megy a fiú. Ezen az éjjelen Remus már nem feküdt le az ágyába, hát a három barát elindult a gyengélkedő felé, és nem sokkal később egy megdöbbentő szembesítésre került sor a fiatal fúriafűz odvas tövében. Remusról kiderült az igazság: vérfarkas volt... de mit papolok, ti ezt már tudjátok. Viszont azt talán nem, hogy pár nappal később, mikor Remus makkegészségesen visszatért barátaihoz, egy estén ünnepélyes keretek között megkötötték életre való hűségüket és barátságukat egymás között. Így született meg a név, amit pár héttel, évvel és évtizeddel később is sok diák suttogott el egymás között; a név, mely két évvel később egy kétgalleonos csodatoll szára lévén felkerült a bizonyos papírra, mely később nemzedékeken át adódott kézről-kézre: apáról-fiúra.
A Tekergők.

Harmadéves korukra már igen sokat tudtak a varázsvilágról. Lily Evans egyre többet barátkozott a kis társasággal, és láthatóan egyre jobban távolodott el a langaléta Perselus Piton mellől. A fiú rossz társaságokba keveredett. Malfoy-jal és Blackkel (az ellenszenvesebbikkel) barátkozott, és ezt Lily nem nézte jó szemmel. Ám a hagyományoknak élni kell: Lily még mindig nem kedvelte Jamest, aki viszont a pökhendi és nagyképű ént választotta a vörös hajú lány meghódítására - sikertelenül.

Regulus, Sirius öccse megérkezett az iskolába. Ő a Mardekárba került (későbbi elmondásai szerint szerencséjére, még későbbi elmondásai alapján szerencsétlenségére). A két testvér között kis feszültség húrozódott, amit az csak tetézett, hogy Regulus legjobb barátja az igencsak kétes Theodore Nott lett - aki később igen nagy hírű, körözött halálfalóvá vált.

A társaság harmadéves. Ez azt jelentette, hogy már elmehettek a halloweeni bálba, és azt is, hogy legálisan mehetnek le havonta Roxmortsba - ám ez a kis csapatnál kéthetentére szűkült.

Első báljuk többjük számára csalódás volt. James, miután próbálta nem észrevenni Lily kimondatlan elutasítását, elhívta a lányt a bálba. Az kedvesen elutasította, ám később mindketten egyedül ültek a kinti padokon - de ne szaladjunk előre.

Sirius Black már egy ideje szerette volna elmondani Cerysnek, hogy érez valamit iránta. Ez nem könnyű, ezért a lelkes fiú a tükör előtt gyakorolta, hogy szeretné elhívni a lányt az október 31-i bálra. Mikor meglett a tökéletes szituáció, elindult megvalósítani azt, ám mikor mosolyogva és remegve odaállt a lány elé, és felkérte a bálra kísérőjeként...
Sirius Blacknek három olyan élménye volt, mikor úgy érezte, szívének egyik részét összetartó kis üvegcse apró darabokra repedt.
Az első hetedévben történt, mikor akkori barátnőjével az egyik legríkatóbb szakításon mentek keresztül.
A második évekkel később történt, mikor 12 hosszú esztendő után eljött a várva várt pillanat szeretett keresztfiával, aki azzal a mondattal fogadta: "Ma este csak maga fog meghalni"
A harmadik ez volt, mikor kis, sületlen kezdőként Cerys hökkenten hebegte el a "nem" szót.
Később megmagyarázta, hogy ez Marcus miatt van, aki még azelőtti nap elhívta őt a bálba.

James egy hollóhátas lánnyal ment, Lily Perselussal - ám később, mikor James és Lily nevetve gondoltak vissza ezekre az időkre, a lány elárulta, hogy csak azért ment a mardekáros fiúval, mert nem akart egyedül menni a bálra.

Sirius nem ment aznap este a nagyterembe - kiült a hálószobai ablakukba, és csak gondolkodott.

Remus és Peter egyedül ment, két barátként, ám a bál közepén az egyik griffendéles lány odament Remushoz, és lám, a négy barát közül, melynek tagjai voltak a későbbi iskolahírű nőcsábász Sirius Black és a másik, kevésbé iskolahírű nőcsábász James Potter, Remusnak volt először élménye elmélyülni egy gyönyörű lány tekinteteiben és csókjában...

Aznap este három csalódás és egy fantasztikus ötlet született...
Cerys otthagyta Marcust, ugyanis nem bírta elviselni, hogy nemet mondott Siriusnak.

James... Hát ami Jamest illeti, ő elfeledkezett partneréről, aki később sértődötten el is ment, ami Jamesnek tizenkét perc múlva esett le... De nem ment utána, mert ott elhatározta, hogy bármibe kerüljön, belopja magát Lily Evans szívébe...

Emlegetett szamár. Talán Lilynek volt a legrémesebb estéje. Odajött egy pillanatra hozzájuk Bellatrix és az álszent, bárgyú Lucius (akiknek később nem volt kényszerük bevallani, de akkoriban jártak), és Perselus akaratlanul is elejtette a sárvérű szót... A lány sírva futott fel a klubhelyiségbe, megfogadva, hogy soha többet nem áll szóba Perselussal.

Sirius... Siriusnak pedig a csendes roxforti tájat nézelődve eszébe jutott talán élete legnagyobb ötlete, hogy tudnák kisegíteni vérfarkas barátjukat...

Így lett vége a harmadik évnek is. Eljött a negyedik év, aminek első napján mindenkinek egy dolog tűnt fel: Cerys Perkins mellei megnőttek, a pubertás e szakasza pedig az eddig esetlen, szerény kislányból minden fiú bevallása szerint az egész évfolyam legszebb lányát faragta. Cerys népszerű lett.

De ugyanígy járt Sirius is. Megnövesztette sötét haját, éppen annyira, ami a lányok egyöntetű véleménye szerint nagyon helyes. Így született meg a negyedik év első napján az évfolyam két népszerű és vonzó diákja. Sirius megpróbálta elfelejteni Cerys iránti érzelmeit, és már szinte mindig volt barátnője, aki segített neki ebben. Csak ők ketten nem látták, hogy mennyire hasonlít életük, és mennyire feszül köztük a levegő.

Tehát. Itt is volnánk.
1974. október 12.
Fontos dátum ez... ehh, hát ez sem fér már bele. A mesélő stílusom már meghaladta a részmértéket. Majd legközelebb.
~
~
Most teljesen más vételű részt írtam, remélem tetszik, szerintem izgalmasabb történeteket várhatunk most negyedévben. Köszi a több mint 2ezer olvasást😉 Puszi <3

A Tekergők Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang