Andrei se mi s úsměvem podíval do očí. Hezčí oči jsem snad neviděla. Andrei se ke mně přiblížil. V tu chvíli jsem znejistila. Přece jenom jsme se znali pár hodin. Moje srdce říkalo ať naše rty spojím, ale mozek se rozhodl, že ještě není ten pravej čas. Odsunula jsem se. Jenže síť se převážila a přetočila se. Andrei dopadl na zem a já na něj. Hned jsem se zvedla a podala jsem mu pomocnou ruku.
J: Jsi v pořádku?
Řekla jsem se smíchem.
A: Více méně
Řekl a taky se smál. Pak si stoupl zpět ke grilu a hodil na něj maso. Já ho jen pozorovala. Měl na sobě docela obtáhlé tričko takže přes něj šly vidět jeho svaly.
A: Na co tak koukáš
Vyrušil mě Andrei.
J: No na to jídlo, už mám hlad
A: Už to bude, zavolej ty dva
Vešla jsem do obýváku, kde seděli Martin s Viki a pořád si vyměňovali úsměvy.
J: Ehm, nerada ruším, ale večeře už je nachystaná
V: Nerušíš stejně jsme už chtěli jít
Martin jen přikývl a oba se zvedli z gauče. Venku už Andrei rozdal maso na talíře a začali jsme jíst.
J: Máš to fakt dobrý, lepší jak Martin a to je co říct
M: Tak dík Míšino
A: No tak děkuju
V: Tak příště u vás a porovnáme, kdo to s grilem umí líp
M: To beru
A: Tak fajn
Když jsme dojedli, vzali jsme s Viki od kluků talíře a šli jsme je umýt. Pak jsme si sedli zpátky za nima ven. Něco řešili a my jsme si zatím povídali spolu. Viki je snad nejvíc fajn holka na světě a máme toho hrozně moc společného.
V: Hele, co kdyby jsi dneska přespala u nás, ať se poznáme ještě líp a Andrei přespí u vás
J: To by bylo moc fajn
Řekla jsem a otočila jsem se směrem na Martina. Nahodila jsem svůj prosebnej výraz a čekala jsem, než si toho všimne.
Nejdřív se na mě se širokým úsměvem usmál Andrei a já se zamilovala nejen do jeho očí, ale dokonce i do jeho úsměvu.M: Jo Mads, tenhle výraz znám, co chceš?
J: Jenom ti oznamuji, že jsme se s Viki rozhodli, podotýkám s Viki, takže by jsi na to určitě měl kývnout, aby jsi jí udělal radost...
Po téhle větě jsem schytala dost silných kopanců do noh pod stolem.
J: Au, nech mě domluvit. Rozhodli jsme se, že dneska spím já u ní a Andrei u tebe, ať se líp poznáme ještě
A: Já tě chci taky poznat, takže zítra budeš spát tady se mnou a Viki půjde za Martinem, co ty na to?
Řekl Andrei a šibalsky se na mě usmál.
M: Hele brzdi, ještě se tak moc neznáte a už na to jdeš takhle rychle
Řekl Martin směrem k Andreiovi a oba se začali smát.
J: No tak tobě by to taky určitě nevadilo
Řekla jsem se smíchem a schytala jsem za to dalších pár modřin.
M: No tak my už teda s Andreiem půjdem, ať můžete pořešit ty vaše věci
V: Tak fajn
Kluci se obuli u dveří a rozloučili se s námi. S Martinem jsme udělali náš dost propracovanej pozdrav a Andrei s Viki se objali. Pak Martin pevně objal Viki a rukama sjel až po její pas.
Andrei to pozoroval a pak si mě přitáhl k sobě. Já to nečekala, a tak jsem položila ruce na jeho ramena a on sjel rukama na stejné místo, jako Martin, když objímal Viki. Martin na nás hodil vražednej pohled a já hned pochopila, o co Andreiovi šlo.
Kluci odešli a my jsme vytáhli ze spíže popcorn a dvě čokolády. Sedli jsme si k Viki na postel a zaply jsme na počítači Netflix.V: Martin je vážně fajn kluk
J: No to je
V: Hele a to, když jste nejlepší kamarádi tak dlouho. Ty sis nikdy neřekla, že se ti třeba Martin líbí, nebo tak?
J: Ne, my jsme vždycky byli jen nejlepší kamarádi, a tak to taky zůstane
V: A co ty můj brácha, pořád po tobě kouká
J: Vážně?
Vyhrkla jsem šťastně, pak jsem se, ale zarazila a řekla jsem to jenom s takovým malým úsměvem.
J: Vážně? Toho jsem si nevšimla
V: No, ale my ostatní jo. Líbíš se mu poznám to na něm
Já se jen usmála a dál jsem se věnovala Netflixu.
J: No a my jsme si zase všimli Martina, ten je z tebe úplně hotovej
V: Myslíš?
J: Jasně
V: Tobě by vadilo, kdybych s ním něco měla?
Zeptala se Viki nervózně.
J: Proč by mi to mělo vadit. Já vám oboum přeji jen to nejlepší
Řekla jsem s úsměvem. Po pár minutách film skončil a my jsme zaklaply počítač. Hodily jsme na sebe pyžamo. Mě ho teda Viki půjčila, jelikož jsem svoje měla doma.
Pak jsme zaklaply počítač a lehli jsme si do postele. Chvilku jsme si povídali. A pak jsme obě usnuly.Ráno jsem se vzbudila a rozhlédla jsem se kolem sebe. Viki už tu nebyla to znamená, že už vstala. Pomalu jsem se zvedla a seběhla jsem schody dolů do kuchyně. U stolu seděl Andrei a jedl svoji snídani.
A: Dobré ráno princezno
J: Dobré, co tady děláš tak brzo, a kde je Viki?
A: Viki se šla projít s Martinem, a tak jsem šel za tebou, aby jsi tu nebyla sama
Usmála jsem se na něj a nachystala jsem si taky snídani. Sedla jsem si naproti Andreiovi a pustila jsem se do jídla.
A: Mads, nechtěla by jsi se se mnou jít taky projít po snídani?
Řekl a na tváři měl obrovský úsměv.
J: Tak fajn, jenom se skočím domů převléct a můžeme vyrazit
A: Budu čekat před tvým domem
Řekl Andrei s úsměvem. Já rychle došla domů, tam jsem si vyčistila zuby a hodila jsem na sebe šedé kraťasy a bílý croptop. Vlasy jsem nechala rozpuštěné.
Vyšla jsem před dům, kde už čekal Andrei s růžemi v ruce a tím jeho krásným úsměvem.J: Kde jsi to sehnal za takovou kytičku?
Řekla jsem s úsměvem, když jsem si ty růže vzala.
A: To je tajemství
Zanesla jsem růže domů a pak jsme se vydali na naši procházku.
ČTEŠ
Láska Z Ameriky
Fiksi PenggemarMladá Madeline se podívá do Ameriky, díky svému nejlepšímu kamarádovi, který byl draftován do NHL....