Bütün Surelerin Faziletleri

174 2 0
                                    

Bütün Surelerin Kısa Özet ile Faziletleri;


-Esselamu aleyküm dostlar. Her birinin sırlı adetleri , birçok fazileti elbet ki var , lakin bu konu başlığında kısacık tek cümlelik ne durumdayken okunurlar , bunu belirteceğiz İnşaAllah.

-114 SURENİN FAZİLETLERİ;



1- Fatiha suresi: yatarken okuyan kimse ölümden başka her türlü kötülükten korunur,

2- Bakara suresi: Ruhi bunalıma karşı 3 defa okunur. Tehlike anında duanın kabul olması için "elif lam mim" ayeti okunur.

3- Âli İmran suresi: Borçtan kurtulmak ve zengin olmak için 3 defa okunur.

4- Nisa suresi: Akrabalar arasındaki anlaşmazlığı ortadan kaldırır.

5- Maide suresi: her türlü zarardan kurtulmak için 7 defa okunur.

6- En'am suresi: istek ve dileğin olması için 7 defa okuyunuz.

7- Araf suresi: dünya ve ahiret mutluluğu için okunur.

8- Enfal suresi: zindandan, iftira ve musibetten kurtulmak için 7 defa okunur.

9- Tevbe suresi: her çeşit şerden kurtulmak için 7 defa okunur, yazılır, asılırsa oraya hırsız girmez.

10- Yunus suresi: bu sureyi taşıyan kimsenin düşmanı hezimete uğrar.

11- Yusuf suresi: izzet ve saadete nail olup, bahtın açılması için okunur.

12- Hud suresi: zalimden intikam için 3 defa okunur.

13- Rad suresi: düşmanın kahrı için okunur.

14- Hicr suresi: ticaretin kazançlı olması için 3 defa okunur.

15- İbrahim suresi: ahlakın güzelleşmesi için okunur.

16- Nahl suresi: azgınlığın ve fesadın kaldırılması için 10 defa okunur.

17- İsra suresi: hilecilerin şerrinden korunmak için okunur. Misk ve safranla yazılarak, dili tutulanlara içirilirse şifa bulur.

18- Keyf suresi: bu sureyi okuyan kimse, fitne ve musibetden kurtulur.

19- Meryem suresi: 41 defa okuyan fakirlikten kurtulur.

20- Taha suresi: 21 defa okuyanın kısmeti açılır.

21- Enbiya suresi: her türlü tehlikeye karşı korur.

22- Hac suresi: mahşerin dehşetinden kurtulmak için okunur.

23- Mü'minun suresi: okuyan kimse imani ve itikadi yönden düzelir, imanın kemaline erer.

24- Nur suresi: okuyan vesveseden kurtulur.

25- Furkan suresi: düşmanın perişan olması için okunur.

26- Şuara suresi: zarardan korunmak için okunur.

27- Neml suresi: okuyan düşman şerrinden korunur.

28- Kasas suresi: azab ve esaretden kurtulmak için okunur.

29- Ankebut suresi: aklı yükselen kimselere okunursa şifa bulur. (1 kere okuyanın hafızası güçlenir) (Çare bulunamayan maddi ve manevi hastalıklara karşı sebeplere sığınıp Ankebüt suresinin 46. ayeti ile Rum suresinin 17-20. ayetleri 72 kere okunmalıdır.)

30- Rum suresi: düşmana galip olmak için okunur.

31- lokman suresi: dahili hastalıklara karşı 7 defa okunur.

Manevî NimetlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin