Astral Seyahat - 2
-Merhaba Dostlar görüyorum ki bir çoğunuz astral seyahati ya yapamıyor yada yapmak üzereyken çıkışı gerçekleştiremiyorsunuz. bunun için size tecrübelerim yolu ile Yardımcı olmaya Çalışacağım İnşaAllah.
-öncelikle içinizde 2 önemli duyguyu oturtabilirseniz bu işi başardınız demektir dostlar.İnanç ve Cesaret. iki altın kelime, hayatta her alanda başarı sağlayacağı gibi astral seyahatte de size baştan kazanç sağlayacaktır. gece denerseniz başarabilirsiniz, başaranlar vardır fakat yeni başlayanlar için en uygunu sabahın ilk ışıklarında denemektir dostlar :)
öncelikle rahat bir yere uzanın. Gözlerinizi kapatın. ortam sessiz olsun, işin püf noktasına gelince? hiç birşey düşünmeyeceksiniz. -yapıcam, -birazdan neler olacak? gibi düşünceler dikkatinizin dağılmasına, dolayısıyla başarısızlığa sebep olacaktır. Zaten Astral Seyahat beyinde bitiyor siz Başka düşüncelerle doldurursanız başaramazsınız. bedeniniz iyice uyuşacak nerdeyse felç olmuş gibi. 2.püf nokta sabır pek çok kişi bırakır hemen olmadı çınlama gelmedi beyaz ekran gelmedi diye. halbuki bekledikleri topu topu 5 dk dır, bekleyeceksiniz. Sabır ile her şey..
eğer Gözleriniz kapalı iken beyaz renkler gidip geliyor girdap şeklinde dalgalanıyor efekt gibi v.s oluyorsa %80 başardığınızın göstergesidir. ve tam bu noktada teknik kullanmamız gerekiyor. Artık hangisi daha cazip gelirse, ip tekniği, ters yatış, boğulmakta iken denizin üstüne çıkma gibi. kısa bir süre sonra sanki ruhunuz çekiliyo hissini yakalıycaksınız. bu nokta çok önemli. Eğer Heycanlanmaz, bırakmazsanız bir anda kendinizi odanın içinde bulabilirsiniz. ilk başlarda 2-3 saniye 10 saniyeye kadar yapabilirsiniz. ilerlettikçe bu süre artar.. SABREDİN :)-Metafizik Uzmanı Aras Hoca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manevî Nimetler
SpiritualManevî Nimetler. +Kitabımızın içeriği ; - -Aile içi Huzur ve Muhabbet -Büyüden, Cinlerden Korunma -Nazar İçin Tertipler -Cinler Hakkında Bilgiler -Baş Ağrısı için dualar -Ruhi ve Fiziki anlamda güçlenmek için dualar -Bazı Esmaların Faziletleri -Dua...