3

197 10 0
                                    

Idő közbe bekerültem egy új suliba, gimibe. Ott szereztem új barátokat akik sokáig nem is tudták milyen is vagyok valójában. De persze az új legjobb barátnőmnek elmeséltem a múltam meg mindent is amit rólam tudni kell. Meg az idő elteltével rászoktam a cigire is. És nem is akarom letenni mert, ha már 1 szálat is elszívok az máris megnyugtat és jobb erzéssel tölt el. Miközbe rászoktam ezekre a káros dolgokra, lett egy exem is az új suliba aki miatt majdnem tönkre vágtam magam mert csak játszott velem ő is... De lett egy másik barátom, neki is elmeséltem a múltam és ő próbálja a szétroncsolt lelkem ápolni, hogy újra a régi legyek amit nagyon szeretek benne. Persze ez még neki nem sikerült mert apum se lett normálisabb csak rosszabb amiből egyre jobban kezd elegem lenni. Persze ő se tudja, hogy cigizeknem is baj... Majd megfogja és ha meg is ver érte nem fog érdekelni, mert attól még nem fogom letenni. Mostanába elég sok hangulat ingadozásom is van de ez már megszokott. De eközbe még mindig elegem van mindenből is meg megakarok szünni létezni néha még mindig. De ez már sose fog változni csak talán... De ez van majd csak egyszer rájönnek azok akik ezt tették velem, hogy ők basztak el, mert én bármi volt csak magamat voltam képes hibáztatni... De remélem, hogy meg is fogják ezt banni. Én senkinek sem kívánom a vesztét, de remélem az élet vissza fogja adni nekik...

Hogyan lettem depressziós...?Where stories live. Discover now