~Pov. Veronika~
Všechno bylo skvělé! Otázka, co se mohlo stát špatně? Ale stalo.....My s Tichomírem, mým bratrem si povídali o tom, co každý by chtěl a nevšimli si, jak Oďa odešel daleko. Jsem ti toho všimla. Takový byl pocit, že se za někým honil a hrál, ale tam nikoho nebylo! Aspoň, jsem tam nic neviděla.
-"Oďo! Ke mně!" Zazval Tichomír ho k sobě. Oďa se otočil a běžel k nám, měl něco v zubách. To tam všechno rychle skončilo.... Auto vyjelo z úhlu a... V ten okamžik, Odi nestalo. Bratr mi rychle zavřel oči a otočil mne k zády a namlouval. Nedívej se! I když bylo slyšet hrůzu v jeho hlase. Našeho psa projelo auto, byla to tragédie nejen pro mne, ale i pro Tichomíra i našeho táty. Vlastně, k podivu i můj bratr plakal, což bylo pro něj moc a moc divné. Nikdy neplakal. Oďa u nás bydlel 12 let, skoro od mých narozenin. V ten den, jsme museli spolu s Tichomírem nějak vzat trup Odi a přinést jej domu, tehdy jsem si všimla nějakou hračku v jeho tlamě. Byla to hračka, asi 16 cm výška. Byla špinavá,takže jsem se rozhodla ji umýt. Když jsme byli i doma,rychle jsem šla do koupelny ji umýt a podívat se, co to je vlastně ta Barbie, i když to nebylo z plastu. Když jsem jej začala mýt, tak se začala hýbat! Jsem ji odhodila od sebe a čekala,co se bude dít dal?
-"Hey! Ty mně chceš utopit nebo co? Myj normálně!" Ta hračka mluvila!!! Jsem si ani nevšimla jak jsem začala plakát. Hračka si vytřela obličej, jsem uviděla, že ta hračka je vlastně udělaná jako Česko! Jsem si toho ani nevšimla.
-" Hey! Neplač! Jsi nikdy neviděla stát? No, asi jo, neviděla." Jsem vytřela svoje slzy a šla za tou hračkou.
-" Jej! Česko!!!" Jsem začala výskat.
-"Ne! Neřvi!" Zavíral si uši.
-" Jo, promiň." Usmívala jsem se. Nemohla jsem uvěřit co vidím!
-" Budem kamarádi?" Zeptala jsem se s nadšením.
-" Jseš kretén? Já a člověk se kamarádit? To je to samé kdyby žirafa spolu s krokodýlem měli potomky! Nikdy!" Česko se otočil ode mne.
-" Dobře? A chceš něco si vzat? Kofolu?" Česko se ke mně otočil s nadšením.
-" Nes! Celou láhev! Pojď!" Myslím si, že se skoro stánek kamarádí, i když ne tak rychle jak chci.
ČTEŠ
Že by sen?
AdventureVeronika Seliero, dívka, která se zamilovala do countryhuman a vždy si přála, aby byli na živu. Její kamarádi se k ní otočili zády, protože ji považovali za nenormální a její bratr Tichomír se za svou ségru styděl. Po jedné tragédii, potká maličkého...