~pov. Veronica~
Dveře byli zavřený, takže můj bratr se marně je snažil otevřít.
-"Hey! Otevři mi! Nebo ty dveře vybiju!!" Jsem se poumála a podívala se na Čecha, ten
panicky utíkál a něco hledal.
-"Něco jsi ztratil?" Zeptala jsem se šepty. Česko vstal za mnou.
-"Ne! Nechci aby mne viděl, víš jaké problémy budou mít tvoje rodina když vrcholné zjistí, že máte u sebe mne?!" Vecholní? Česko je nějaký mimozemský tvor? Jsem vzala ho a schovala do své žluté skříňce.
-" Počkej tu." Zavřela jsem ji na polovinu a pak šla mě dveřím.
-"Dobře! Já ti otevřu, ale nech ty dveře." Tichomír přestal lámat dveře. Jsem si trochu počkala a pak odemkla je. Ke mně do pokoje se vrhl bráška, byl nervózní.
-" Ruce, honem!" Jsem si zkřížila svoje ruce na hrudi a otočila se k němu zády.
-" Proč pak myslíš že se řezu?" Jsem čekala, že Tichomír mne shodí k zemi a bude silou se dobývat toho svého, což, měla jsem pravdu!!! Víte jak mi bolely zády, když na mne skočil 60kg kluk??? Ruce jsem měla čisté, až na to že tam byli staré rány, ale dost staré.
-" No vidíš! Mohla jsi ruce na začátku ukázat a tohoto by nebylo!" Postavil se Tichomír nade mnou.
-" Takhle? Jo? A víš, toho by nebylo, kdybys mi uvěřil!" Jsem se postavila a šla ke vchodu.
-"Ven!" Tichomír nechtěně odešel a já po něm zavřela dveře na klíč. Pak jsem šla za Čechem.
-" Čezi! On odešel, nemusíš se už ba-" Oh ne... Jsem úplně zapomněla že ve skříni jsem měla...
-"Co to je?! Děláš si ze mne prdel?! Navštěvovala si Bohnice či co?!?" Česko se díval na moje maličké příběhy po CzeSlov, ale byli tam i jiný, jako RusAme či MexAme. Divné, že si jen přečetl to první.
-" Já ti všechno vysvětlím, nemusíš se bát! Je to úplně normální věc a já bych řekla že ta nejlepší co jsi mohl číst!" Česko si zavřel své rty rukou.
-" Ne ne, neříkej že..."
-"Ano, tohle je romantika a jsou i ero-" Česko mne ani nedal domluvit.
-" To nemyslím ty trdlo! O nás už ví lidé?"
ČTEŠ
Že by sen?
AdventureVeronika Seliero, dívka, která se zamilovala do countryhuman a vždy si přála, aby byli na živu. Její kamarádi se k ní otočili zády, protože ji považovali za nenormální a její bratr Tichomír se za svou ségru styděl. Po jedné tragédii, potká maličkého...