Nedorozumění

64 3 3
                                    

~Pov. Czechi~
Jako, ta dívka byla moc divná, taky pocit, že uviděla nějakou hvězdu. Ona mne přinesla k sobě do pokoje, položila víčko s kofolou a otevřenou čokoládu, pak někam šla. Její pokoj byl dost hezky, ale pro mne moc velký. Už jsem začal myslet, že ta dívka je moc milá a normální, ale když jsem se otočil směrem ke žluté skříňce, uviděl jsem fotky se mnou a Slovenskem.
-"Vy si děláte že mne srandu." Řekl jsem to nahlas. Musím nějak jít pryč z těch Bohnicích a najít Slovensko, Polsko a ostatních. Ale nejdříve jsem musel nějak slézt ze stolu. Ne, stul je daleko, ale, zkusit se může. Rozběhl jsem a skočil na židli, nějak jsem se uchvátil a sedl si na židli. Dobře, kam dále?

~Pov. Veronika~
Jsem se vrátila k bratrovi, ujistit, jestliže je v pořádku. On telefonoval otcovi a říkal, co se stalo. Až domluvil, jsem k něj přišla.
-" Kdy přijede?" Zeptala jsem se, a ten rychle uchvátil moji ruku a rukáv potáhl dolů. Jsem se odtrhla a vrátila ji zpět.
-" Jseš v poho? Co děláš?!" Zařvala jsem na Tichomíra, vždyť mohl prostě poprosit ruku, no, já mu i tak ji neukázala.
-" Ty se rezeš?!" Prohlásil bez důkazů. V takové momenty, když je zlý, tak to jsem obvykle někde 10 nebo víc metrů od něj a tady on je naproti mne, on mne zabije!
-"N-ne? Proč to tak myslíš?"
-" Takže dej mi ruku, rychle!" Jsem se moc lekla, ani nějaký horror mne tak nevystraší. Jsem začala plakát a odešla na druhé patro do mého pokoje. K podivu Tichomír ani nešel za mnou, ale víte, pro mne to bude to nejlepší. Jsem přišla do pokoje a zavřela za sebou dveře na klíč. Sjela jsem dolu po dveřím a začala hořce plakát.
-" Ehm, hey, proč plačeš zas?" Zeptal se Česko, ale nic jsem neřekla. Ano, jsem si všimla že někam šel pryč. Jsem vstala a otevřela balkon.
-" Tak co čekáš? Chceš jít pryč? Tak jdi! Tebe to zajímat nemusí!" Jsem spadla na kolena a snažila si vytřit slzy, ale ty tekly bez zastávky. Jsem uslyšela že něco spadlo. Když jsem zvedla hlavu, uviděla shozenou láhev kofolu. Česko válel láhev až ke mně.
-" Napij se a neplač. Co se stalo?"

Že by sen?Kde žijí příběhy. Začni objevovat