0.1~Lokanta~

797 91 478
                                    

Kollarımı açıp ona baktığımda hızla bana karşılık verdi. Ayrılınca beni çekiştirip bir masaya oturttu.

-Sen bekle, ben sana güzel bir çorba yapıp geliyorum.

Ellerimi iki yana salladım hızla.

-Gerek yok baba, kendini yorma bu kadar.

Babam güldü.

-Oğlum gelmiş ve ben ona birşeyler hazırlamayacak mıyım?

Babam gülümseyerek mutfağa giderken başka bir ses duyuldu.

-Kim geldi usta.

İçeri giren kız beni görünce gözleri kocaman oldu ve koşarak yanıma geldi.

Size söylemeyi unuttum. Babam 1 yıl önce kendi dükkanını açmıştı. Yanıma gelen kız ise liseye giden ve parti time çalışan bir kızdı.

-Taehyung oppa, hoşgeldin.

Kız gülümseyerek bana bakınca bende gülümsedim.

-Hoş buldum Mi Cha.

Kız kocaman gülümseyip hayran hayran bana baktı. Benden hoşlandığını biliyordum fakat bu konuda yapabileceğim birşey yoktu.

-İşler nasıl?

Gözlerini babamın gittiği yere çevirdi.

-Nasıl olsun, çok çalışıyoruz ustayla. Normalde bugün Kang oppa da gelecekti fakat acil bir işi çıktığından ustayla biz kaldık.

Kapının zil sesi tekrar duyulduğunda içeri müşteriler girdi.

-Hoşgeldiniz.

Mi Cha müşterilerin yanına giderken ben etrafta gözlerimi gezdirdim. Çok güzel düzenlenmiş ufak bir yerdi. Ben etrafa bakınmaya devam ederken elinde çorbayla babam yanıma geldi.

-Buraya her geldiğinde etrafı inceliyorsun.

Karşıma oturduğunda kafamla onu onayladım.

-Evet çünkü çok güzel düzenlemişsin baba.

Babam gülümsedi ve eliyle çorbayı işaret etti.

-Bu çorbayı yeni yaptım, bak bakalım tadı nasıl olmuş?

Kafamı salladım ve çorbadan bir kaşık alıp içtim. Gözlerimi kapayıp bir süre bekledim. Gözlerimi açtığımda merakla bana bakan babama baktım.

-Çok güzel olmuş.

Babam gülümseyip ayağa kalktı.

-O zaman sen çorbayı iç bende müşterilerle ilgileneyim.

Kafamı salladım ve babam yanımdan gitti.

Babam bu dükkanı ilk açtığında sürekli ziyaret etmiştim fakat son zamanlarda sınav zamanına denk geldiğinden pek gelememiştim.

-Büyükannem nasıl?

Babama seslendiğimde içeriden cevap verdi.

-Taş gibi fakat sürekli seni soruyor. 2 haftadır ziyaretimize gelmedin.

Çorbamdan bir kaşık daha alıp içtim.

-Sınav haftamdı baba, çok çalışmam gerekiyordu. Bazı günler uykumdan bile mahrum kalmıştım.

Müşteriler aralarında konuşurken etrafa bakındım. Çok müşteri yoktu. Burayı öğle zamanında göreceksiniz, çok kalabalık oluyordu.

-Yine de ara sıra Büyükanneni ziyarete gel Taehyung, belli etmese de çok özlüyor seni.

Ex Brother ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin