Baekhyun Kore'ye alışma sürecini henüz üçüncü günde atlatmış olsa da "buraları bilmiyorum, beni gezdir." diyerek Jongin'e bulaşmayı seviyordu. Kore'ye taşınmasının üzerinden bir buçuk hafta geçmişti. Okula başlamıştı, yeni arkadaşlar edinmese de ortamdan memnundu. Ve şimdi Jongin'in çekimlerinden birindeydi, tekrardan.
Çekimler başladığında Jongin onu yalnız bıraktığı için bir köşede tek başına oturmuş olanları izliyordu. Arada geçen hafta flörtleştiği idolle (adını bilmiyordu, kore sektörüne hakim değildi ve ünlülerin yüzde doksanını tanımıyordu) göz göze gelse de bu kez onun odağı başkasıydı. Geçen sefer zerre kadar dikkatini çekmeyen Chanyeol şimdi Baekhyun'un odağı oluvermişti.
Chanyeol bir kez bile dönüp bakmamıştı ona. Baekhyun varlığından haberdar olup olmadığını merak ediyordu.
İlk mola verdiklerinde mâlum idol yanına gelip samimi bir selam verdiğinde onların olduğu tarafa bakan Chanyeol'le göz göze geldi Baekhyun. Artık kesin olarak varlığından haberdar olunduğunu biliyordu. Yine de daha fazlası yaşanmadı. Gittikçe daha fazla sevdiği ve adını hatırlayamadığı bu adamla kısa ama samimi bir sohbet sonrası çekimler başladı.
Yaklaşık on beş dakika daha çekimleri izleyen Baekhyun hafiften sıkıldığınu fark edip tuvalete gitmeye karar verdi. Instagram'a ya da Youtube'a girip yorumları okuyabilirdi. Belki de çekimlere katılmak çok da mantıklı değildi.
Boş tuvalette yaklaşık on dakika telefonda takıldıktan sonra duyduğu takırtıyla kafasını tuvaletin girişine çevirdi ve Chanyeol'ü gördü. Yalnızdı, bu iyiydi.
Ve internetteki fotoğraflardan daha yakışıklıydı. Sahiden, nasıl daha önce dikkatini çekmemişti?
Chanyeol arada Baekhyun'a kaçamak bakışlar atarak lavoboda elini yıkarken Baekhyun telefonunu cebine atıp ona doğru yaklaştı ve tam yanındaki lavaboya yaslanıp onu izlemeye başladı. "Selam,"
"Selam Baekhyun." Chanyeol'ün sesi karmaşık geliyordu.
"Ben de çok memnun oldum." dedi Baekhyun neşeyle. Kurduğu cümlenin aksine sesi kinayeli değildi.
"Üzgünüm," demeyi seçti yine de Chanyeol. "Ben sa-"
"Şş," diyerek ani bir hareketle sol elinin işaret parmağını Chanyeol'ün dudaklarına bastıran Baekhyun, Chanyeol'ün donup kalmasına sebep oldu. "Sorun değil, açıklama yapmak zorunda değilsin." Cümlesini tamamlarken parmağını Chanyeol'ün dudaklarından çenesine, ordan da göğsüne doğru kaydırmış ve tamamen üzerinden çekmişti. Chanyeol tüylerinin diken diken olduğunu hissedebiliyordu.
Garip sayılabilecek kadar uzun süren bir sessizliğin ardından daha fazla bakışlarını kaçırmanın bir sonuç doğurmayacağını fark eden Chanyeol boğazını temileyerek tekrar konuşma girişiminde bulundu. "Biraz sıkıcı bir ortamda karşılaştık sanırım."
"Ortamı sıkıcı yapan sensin Chanyeol." dedi Baekhyun. Kendini durduramıyordu. Oysa daha pozitif bir konuşma yapmayı hedeflemişti.
Chanyeol güldü. "Jongdae'yle eğleniyor gibi duruyordunuz." Demek mâlum idolün adı Jongdae'ydi. Bunu öğrendiği iyi olmuştu. "İnternette bahsettiğin kişi o muydu?"
"Kim olduğunu söylemeyeceğim." dedi Baekhyun. Hâla Chanyeol'ün homofobik olduğuna içten içe inanıyordu. "Ama manyak bir paranoyak olmasaydın seninle de eğlenebilirdik. Sen yine de benimle görülmek istemezsin sanırım." dedikten sonra gözlerini irileştirdi. "Belki alnımda gay falan yazıyordur."
Chanyeol, Baekhyun'un mimikleri karşısında kahkaha attı. Sahiden videolardaki çocuktu karşısında duran. Chanyeol başlarda onun samimi olmadığını ve rol yapıyor olduğunu düşünmüştü ama şimdi yanıldığını görebiliyordu. "Tamam," dedi, Baekhyun'u şaşırtarak. "Müsait bir an bulduğumuzda daha az manyak bir paranoyak gibi davranacağım bir yerde buluşalım, olur mu?"
"Tamam," dedi Baekhyun omuzlarını silkerek. Kore'de yeni arkadaşlar edinmek onun için iyi olurdu.
"Bu akşama ne dersin?" diye sordu Chanyeol. İçten içe acele edip etmediğini sorguluyordu ama soruvermişti çoktan.
Baekhyun kafasını iki yana salladı. "Kameraman kankamla planımız var. Daha başka bir an ayarlamalıyız."
"Tamam," dedi Chanyeol tuvaletten çıkmadan önce. "Konuşuruz o zaman."
yeni yayımladığım vampirli sekai ficime de bir bakarsanız sevinirim bebişler 🍓🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i kissed a youtuber [bbh+pcy]
FanfictionByun Baekhyun şarkı coverlayan bir youtuber ve Park Chanyeol Hadron adlı grubun gitaristi. 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚝: 𝚏𝚎́𝚕𝚒𝚡 𝚟𝚊𝚕𝚕𝚘𝚝𝚝𝚘𝚗 - 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚞𝚛𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚞𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚗 𝚜𝚒𝚑𝚕𝚘𝚞𝚎𝚝𝚝𝚎 •𝚊𝚙𝚛𝚒𝚕, 𝟸𝟶𝟸𝟶•