03 : HAMBAR

181 34 94
                                    

Oleh kerana plan minggu lepas terbantut sebab semi lupa minta number phone.So mangsa seterusnya ialah..

senah .

"Kopi tuan..." senah meletakkan kopi diatas meja pdnim.

Skrg senah memegang jawatan sebagai pembancuh kopi bighit.OHOK SWAG BUKAN ?

"terima kasih senah" ucap pdnim lalu mencicip kopi sedikit.

"KOPI APA NI ? SEDAP BETUL" puji pdnim sambil menghirup kopi panas itu.

"Heheh markonah coffee..Yang tengah trend tuuuu" senah tersengih macam stokin busuk.Kembang kempis hidungnya dipuji oleh pdnim-

si jejaka idaman ramai.

"B..bukan dalgona ke ?" pdnim memandang senah sambil terkebil2.

Habislah senah bodoh kau sudah direveal.

"oh ye haha..Saya teringat jiran saya,jeon markonah.." kepala yang tak gatal digaru perlahan.Bengang gue dibuatnya.

"Em tuann..." senah meleretkan ayatnya sambil terpusing2 macam lipas kena sembur ridsect.

"ya ?" pdnim mengangkat wajah kacaknya perlahan seperti hero dalam drama apabila sedang memandang wajah heroin.

"saya single,awuck single.." senah bermain dengan jarinya sambil tersengih malu2 anjing.

"JOM KITA KAPERL IHIKS" sambung senah kemudian menekup mukanya.

Wajah pdnim sudah berbahang dek malu.Namun dia sorokkan kemaluannya.

"senah..." panggil pdnim kedengaran lembut auch !

"iyaaaaa ?" senah menayangkan mata anak anjingnya yang sangat hodoh seperti meminta tendangan khas dari tapak kasut gucci.

"Saya bukan tak nak terima awak...tapi"

"tapi kenapaaaa ?" senah memandang pdnim dengan perasaan kecewa.Sampai hati ko rejek aku.

"Tapi ramai sangat perempuan yang tergila2kan saya...Awak tahu kan saya ni hot daddy.." jelas terpancar riak serba salah diwajahnya.

'acikko lah hot daddy !' desis hati senah.Dalam hati tak habis2 menyumpah seranah mamat depannya sebab perasan takle bawak bincang.

"Em takperlah..Saya berhenti kerja.." senah terus berlalu pergi meninggalkan pdnim di pejabatnya.

tiber.

Lunatics Mission : PDNIMWhere stories live. Discover now