- Jesi li . . . – Vejd ulazi u kancelariju i gleda u gleda nas namršteno.
- Naredio si sekretarici da se obuče kao sado-mazo šefica? Šta ste planirali da radite?
- Jesi li ti normalna? – pitao me je pa se okrenuo ka sekretarici.
- Ivet šta ovo znači?
- Gospodine Vi ste mi naredili da . . . – prekrila je one bradavice rukom.
- Da dođem ovako obučena ako želim da zadržim posao.
- Da li si ti normalna? – stao je pored mene.
- Ja . . . imam mejl . . .
- Pokaži mi ga! – presekao je.
- Odmah! – viknuo je i ona je poskočila.
- Da . . . da gospodine – prošla je pored mene.
- Vau – okrenem se ka njemu.
- Nisam joj poslao nikakv mejl, niti joj naredio da se ovako obuče – kaže mi ozbiljno. Ja nisam znala šta da kažem.
- Gospodine . . . – Ivet se vraća i pokazuje mejl na telefonu.
- Ovo je poslovni mejl, šifru imaju sigurno desetak zapošljenih, među njima i sekretarice. Ti imaš ovaj mail.
- Ali ja . . . bila sam kod kuće kada je ovo stiglo . . .
Vejd mi pruža imejl i čitam jasno uputstvo u kome piše šta treba da obuče ako želi da uđe u uži krug za posao.
- Uži krug za posao? – pitam ga.
- Tri sekretarice su na probi šest meseci, nakon isteka probe dve ostaju da rade.
- Mislila si da ćeš zadržati posao ako dođeš gola? Zar misliš da je meni potrebna ovakva vrsta ucene za seks? – okomio se na nju.
- Ali gospodine mejl . . .
- Ja to nisam poslao!
- Kunem se da sam mislila da ste vi, isprva nisam želela ali i Ivona i Kejt su dobile iste mejlove.
- Pozovi ih.
- Bolje ja da sednem – vratim joj telefon.
Druge dve sekretarice su rekla da nisu dobile nikakve neprilične mejlove, ignorisale su Ivet koja je kumila i molila.
- Dosta! – Vejd je viknuo.
- Ivet suspendovana si na dve nedelje.
- Ali gospodine . . .
- Napolje.
Ivet je pognula glavu i izašla.
- A vas dve . . . – stavio je ruke iza leđa.
- Ovo je bio prljav potez. Razumem ja konkurenciju i borbu za posao ali ponizile ste je, a da ne govorim o tome što je ovome prisustvovala i moja devojka.
- Ali . . .
- Gospod . . .
Podigao je ruku i ućutale su.
Vau. Kao dresirani psi.
- Za sada ostajete da radite za mene jer ste dve najbolje sekretarice koje sam ikad imao, ali ponovi li se ovakva glupost još jednom, neće postojati firma za vas u koju se možete zaposliti nakon što ja završim sa vama. Jasno?
VOUS LISEZ
Tajkun
Roman d'amourDvoje prljavih igrača u prljavom svetu. Ko će koga slomiti? „Ti misliš da si me slomio? Povredio mi ponos i ranio moje srce? Veruješ da je tvoj krevet mesto koje nikad neću zaboraviti? Možda, nisam imuna. Ali ti ne znaš jednu stvar, provela sam čita...