ჩვენი ტუჩები ერთმანეთს შეეხო და ჰოსოკმა მაკოცა.
ვინაიდან ეს ჩემი პირველი კოცნა იყო ძალიან შემრცხვა.
-მაპატიე თავი ვეღარ შევიკავე.მეუბნება ჰოსოკი.ვერაფერი ვერ უთხარი ავდექი და ოთახში ავარდი.ოთახში შევედი კარი ჩავკეტე და გაშეშებული ვიდექი.
-ეხლა რა მოხდა?!ვეკითხები ჩემს თავს.ჰოსოკმა მაკოცა?რას ნიშნავს ეს?ამის მერე როგორ უნდა მოვიქცე?საერთოდ რა გავაკეთო ეხლა?...აბაზანაში შევარდი სახეზე წყალი შევისხი და დავწყნარდი.
ჰოსოკისpov:რა იდიოტი ხარ ჰოსოკ!ეს როგორ დამემართა,თავი როგორ ვერ შევიკავე,რას იფიქრებს ახლა ნანი ჩემზე.მაგრამ თავი იმიტომ ვერ შევიკავე რომ ის ძალიან საყვარელია.იქნებ გამოვუტყდე რომ მომწონს,კი ასე ჯობია!მართალია ერთმანეთს სულ რაღაც სამი დღეა რაც ვიცნობთ,მაგრამ ამის დამალვას აღარ ვაპირებ რადგან ის პირველივე დღეს ძალიან მომეწონა.თქვა ჰოსოკმა და ნანის ოთახისკენ წავიდა.
აბაზანიდანგამოვედი და სარკესთან მივედი,ისევ ჩემს თავს დაუწყე ლაპარაკი.
-ეს შემთხვევით მოხდა!მან უბრალოდ თავი გადმოწია როცა მე მინდოდა მისთვის ლოყაზე მეკოცნა,მაგრამ არა ჰოსოკმა აშკარად მაკოცა.ისევ პანიკები დამეწყო და აქეთ-იქით სიარული დავიწყე.თან ვფიქრობდი როგორ მოვქცეულიყავი.მოკლედ რაც არის არის,დაბლა ჩავალ და ისე მოვიქცევი ვითომ არაფერი მომხდარა.ვთქვი და კარისკენ წავედი,კარი გამოვაღე თუ არა ჰოსოკი შემეფეთა სახეში,რომელიც დაკაკუნებას აპირებდა.ამ დროს თავში მარტო ერთი რაღაც გავიფიქრე,ეს კი იყო:ჰოსოკ ამოსუნთქვა მაინც მაცადე...
-ნანი მისმინე რაღაც უნდა გითხრა.მითხრა ჰოსოკმა, ღრმად ამოისუნთქა და სიტყვები ერთმანეთს მიაყარა:
-ვიცი რო შეცდომა დაუშვი და შეიძლება გაბრაზდი კიდეც მაგრამ მე თავი ვეღარ შევიკავე რადგან ძალიან მომწონხარ ხო ისიც ვიცი რო სულ რაღაც სამი დღეა რაც ერთმანეთს ვიცნობთ მაგრამ ჩემთვის საკმარისი აღმოჩნდა რადგან პირველი დანახვისთანავე ძალიან მომეწონე.ამ დროს იცით რა დამემართა?იმის მაგივრად რომ მეთქვა მეც მომწონხარ,ან საერთოდ რამე მეთქვა,ავდექი და კარი ცხვირწინ მიუხურე.ჰოსოკი კარს მიღმა გაოგნებული სახით დარჩა.მე კი შიგნით სიხარული როგორ გამომეხატა აღარ ვიციდი.როგორც იქნა თავი მოვთოკე და კარი გავაღე,მაგრამ ჰოსოკის საყვარლად გაოცებული სახე რომ დავინახე ისევ უცბად დავხურე.
-ნანი რეებს აკეთებ ხო არ გაგიჟდი.ვეუბნები ჩემს თავს.ამ დროს ჰოსოკი მეუბნება:
-კარგი წავალ და როცა დამშვიდდები მერე ვილაპარაკოთ .ამის გაგონებაზე მაშინვე კარი გავაღე და ვუთხარი:
-არ წახვიდე!ეს რომ გაიგო ისევ საყვარლად გაოცებული სახით შემომხედა.
ESTÁS LEYENDO
♡See you again♡✔
Romanceღმერთო რა საშინელი გრძნობაა როცა ხედავ, როგორ ეხუტება შენს საყვარელ ადამიანს შენი ბავშვობის მეგობარი.ასე უნდა მოხდეს?გოგოს გამო უნდა დაინგრეს ჩვენი მეგობრობა?არ ვიცი,მაგრამ ეს თუ მოხდება ნანი აუცილებლად ჩემთან დარჩება...