intro

200 30 32
                                    

YAZARDAN:

Jimin okul çantasını tek koluna takıp arkasından yemek yemesini söyleyen annesini görmezden gelip saatine baktı. Matematik sınavlarına daha üç saat vardı ama jimin okuldada çalışmak istediği için erkenden kalkmış ve hazırlanmıştı.

Adımlarını biraz daha hızlandırdı,şimdi ise delice koşuyordu, karşısında gördüğü kilitli okul kapısıyla daha görevlilerin gelmediğini anladı.

Kuralları çiğnemek istemediği için kaldırım kenarına oturup çantasından notlarını çıkartıp orada çalışmaya başladı. Jimin daha fazla bu konu üzerinde durmamak için bu sefer test kitabını çıkarmaya yeltenicekti ki yoldan gelen arabanın korna sesiyle irkildi. O tarafa bakınca yerdeki çocuğu fark etti. Koşar adım yerdeki çocuğa doğru gitti jimin.

ŞÖFÖR: kör müsün yola baksana.

Jimin adamın söyledikleriyle sinirlendiğini hissetti.

JİMİN: suç sadece onun değil sende arabayı hızlı sürmeseydin belki durabilirdin.

Jimin'in adama söyledikleriyle adam tekrardan söylendi.

ŞÖFÖR: iyi be ne yaparsan yap.

Jimin donuk gözlerle adama bakarken adam arabasına binip yanlarından geçti.

Daha fazla burada durmamalarını anlayan jimin yavaşça yerdeki bedeni kaldırmaya başladı.

JİMİN: gel burada daha fazla durmayalım hadi.

Deyip az önce oturduğu yere doğru sürükledi jungkook'u.jimin eşyalarını toplayıp çantasını tek koluna attı.okula doğru adımlarken jimin yanındaki bedenin neden hala hiç konuşmadığını düşünüyordu.

JİMİN: ben jimin,ya senin ismin ne?

Jimin'in sorusu üzerine jungkook konuştu.

JUNGKOOK:adım jungkook.

Jimin elini jungkook'a uzatıp konuştu.

JİMİN:memnun oldum jungkook.

Jimin jungkook'un ona karşılık vermesini beklerken hiç beklemediği bir şey olmuştu.

JUNGKOOK: neden bana yardım ettin o kadar aciz mi görünüyorum?

Jimin jungkook'un dedikleriyle ufak çaplı bir şok yaşarken jungkook'un sorusunu cevapladı.

JİMİN: hayır jungkook-ah sana sadece yardım etmek istedim.

Jimin bunu söyledikten sonra elini indirmiş ve jungkook'a arkadaşlık teklif etmişti ama jungkook ilk seferlerde kabul etmiyordu tabi jimin sürekli jungkook'un peşinde dolanınca doğal olarak arkadaşlık teklifini kabul etmişti.

Sonra jimin ve jungkook en iyi arkadaş olmuşlardı.

Herkese merhaba bu adam akıllı yayınladığım ilk fic o yüzden hatalar olabilir onları mazur görmeniz dileğiyle,bu arada ilk defa sınır koyuyorum

20 yorum tek istediğim bu.

jikook-love without seeing?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin