Sınır geçilmedi ama yazıcam çünkü artık hiçbir şeyi takmıyorum.
JİMİN'İN AĞZINDAN:
Sabah yataktan o aşina olduğum alarm sesiyle kalkmıştım,bugün okul olmadığı için jungkook'un evine gidip ona ders çalıştıracaktım o yüzden hemen duş alıp üstümü değiştim.ailem her zamanki gibi yemekte iş konuştukları için yemek yemeyi pas geçtim.
Odama tekrardan gidip notlarımı ce kitaplarımı aldım. Jungkook göremediği için ona ezber yaptırıyordum her hafta 20 terim ezberliyordu.
Evden çıkacakken babamın sesini duydum.
BAY PARK: nereye gidiyorsun jimin?
JİMİN:tae'lere baba.
Ailem jungkook'la konuşmamı istemiyordu ama ben jungkook'a söz vermiştim ona ders çalıştıracağımla ilgili o yüzden aileme bu konuda yalan söylüyordum ama bu beni çokta üzmüyordu çünkü aslında ailemin jungkook'la bir sorunları olmadığını biliyordum onların tek derdi jeon ailesinin daha iyi olmasıydı.
Koşa koşa yan dairemizde olan jungkook'ların evine gittim.
Kapının zilini çaldığımda beni karşılayan evin hizmetlisi olmuştu.ona kısa bir selam verip üst kata jungkook'un odasına yönelicektim ki duyduğum sesle salona doğru adımladım.BAYAN JEON:hoş geldin jimin oğlum.
JİMİN:hoş buldum bayan jeon.
BAY JEON:hoş geldin jimin,eger jungkook'a bakıyorsan o aşagıdaki müzik odasında.
Bay jeon'un dedikeriyle alt kattaki müzik odasına doğru adımladım.kapının önünden gelen piyano sesiyle gözlerimi kapattım ama sonra ders çalışmamız aklıma gelince kapıyı ses çıkarmıyacak şekilde açtım.
İçeriye girdiğimde jungkook'un piyano çaldığını gördüm yavaşça yanına oturdum ve sırtımı onun koluna yasladım. Jungkook irkilince konuştum.
JİMİN:benim jungkook-ah.
JUNGKOOK:hoş geldin jimin-shh.
JİMİN:jungkook çalmaya devam eder misin?
Jungkook dediklerimle piyanoyu çalmaya devam edince ona hayretle baktım ben gördüğüm halde piyano çalamazken jungkook çok güzel çalıyordu. O çalınca sanki Kiraz çiçeğiyle Colorada Columbine çiçekleri dans ediyordu.
Bu nereden çıktı derseniz jungkook ve benim en sevdiğim çiçeklerdi bunlar.
Jungkook çalmayı bitirince bana döndü.
JUNGKOOK:jimin-shh parfümünü mü değiştirdin? Bugün farklı kokuyorsun.
JİMİN:Hayır jungkook-ah sadece bugün parfüm sıktım.Diğer günler nasıl kokuyordum ki?
JUNGKOOK:Diğer günler vanilya kokuyordun ama şimdi kahve kokuyorsun. Bir daha parfüm sıkma çünkü kendi kokun diğer bütün parfümlerden daha güzel kokuyor.
Jungkook'un dedikleriyle kıkırdadım.
JİMİN:tamam bir daha parfüm kullanmam.
İkimizde hafifçe kıkırdadığımızda
İçeriye evin hizmetlisi geldi.HİZMETLİ:yiyecek yada içecek bir şey istermisiniz?
Hizmetlinin söyledikleriyle aklıma jungkook'un sütü çok sevdiği geldi aklıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook-love without seeing?
Fanfictionjimin okulun başkanıdır. okuluna gelen görme engelli jungkook'la yaşadığı olayları konu alan bir kitaptır