SINIR İLK DEFA GEÇİLDİĞİ İÇİN YAZIYORUM.BU ARADA HATALAR OLABİLİR ÇÜNKÜ HİÇ KONTROL ETMEDİM
YAZARIN AGZINDAN:
jimin daha dün ki yaralarını umursamadan evden çıkmıştı biraz kafa dağıtmak istiyordu.
Bunun sebebide ailesinin jimin'in okul kaydını değiştirmesiydi.Başka zaman olsa mutlu olurdu tae gillerin okuluna gittiği için ama jimin sadece jungkook'un jimin gittikten sonra ne yapacağını düşünüyordu.
O okulda merdiven çıkarken hep jimin'e tutunurdu,okuldaki bazı erkekler jungkook'u her tek başına gördüklerinde döverlerdi.
Jimin düşündü jungkook kime tutunacak?onun yaralarına kim pansuman yapacak?kim onun dövülmesini engelleyecekti?
Hiç kimse...
Jimin yorgun hissediyordu sanki üç yıl boyunca uyumuş ama hala bir üç yıl daha uyuyabilirmiş gibi.
Havaya baktığında havanın karardığını gördü jimin. Anlaşılan yağmur yağacaktı ama o bunu umursamadı çünkü o zaten jungkook'la ilk nefes alamayacak kadar öpüştüklerinden beri sırıl sıklamdı.
Jimin'in şuan tek istediği jungkook'un onu ilk öptüğü parka gitmekti.koştu koştu ve koştu....
Nefes alamayacak kadar ama koşmaya değerdi çünkü o seviyordu canı pahasına jungkook'u sevmeyi.
|flashback|
JİMİN:jungkook-ah hani söz vermiştin bu sefer eğer iddiayı kazanırsam bana pamuk şeker alıcaktın.
Jimin mızmızlana mızmızlana salıncağa oturdu yorulmuştu.
Jungkook'ta yan salıncağa oturacaktı ki kayıp yere düştü. Jimin içinden geçirdi gerizekalı jimin ilk önce onu oturtmalıydın.
Jimin yere jungkook'un yanına diz çöktü.
JİMİN:elini uzatta bakıyım koca bebek.
Jimin'in söyledikleriyle jungkook kıkırdadı ve elini uzattı.
Jimin yavaşça jungkook'un derisi hafif bir şekilde kalkmış yaraya üfledi.
Jimin tam ayağa kalkıcaktı ki bileğinden tutulup dudaklarının jungkook'un dudaklarına hapsolmasıyla yerinde taş misali kalana kadar.
Jungkook dudaklarını yavaşça ayırınca jimin'in kalkmasını beklemişti ama jimin jungkook'un dudaklarına daha hızlı yapışmıştı.
Jimin ile jungkook o gün delice öpüşmüştü yağmurun o huzur veren sesiyle birlikte.
|flashback end|
Jimin'in gördüğü iki boş salıncakla yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
jungkook'un oturmaya çalıştığı salıncağa oturmaya yeltenlemişti ki yeri boylaması bir oldu.
Sonra ağlamaya başladı taki o küçük parmaklarına değen ince dudaklarla.
JUNGKOOK:ağlama jimin-shh. Üzgünüm eğer ben görebilseydim belki ailen seni dövmezdi benim yanımda olmana kızmazdı ama benim elimden hiçbir şey gelmiyor jimin-shh ben sadece insanları kırıyorum onlara zarar veriyorum tıpkı sana zara-
Jungkook'un lafını yarıda kesen şey onun ince dudaklarının üstündeki kalın dudaklardı.
Tıpkı o günkü gibi yaptılar sadece birbirilerinin dudaklarında yaşam buldular.
Ama ikiside bir şeyden habersizdi onları gören bay parktan.
Bu onların sonu muydu yoksa başlangıcı mı?
Belkide sadece tanrının bir cezası.
BİRAZ AZ OLDU ÇÜNKÜ NORMALDE YAZMAYI SEVEN BENİN ŞUAN HİÇ YAZASI YOK NEYSE SINIR
+5 OY
+15 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook-love without seeing?
Fanfictionjimin okulun başkanıdır. okuluna gelen görme engelli jungkook'la yaşadığı olayları konu alan bir kitaptır