Poprvé do Bradavic

43 1 0
                                    

1.Září
Je to tady!! Konečně jedu do Bradavic jsem vystrašená to ano ale neuvěřitelně se těším. Vše už je tak jak má být. Právě jsme na nádraží Kings Cross a já před sebou tahnu vozík s kufrem s mými iniciály a s Edmundem v kleci. ,,Tak jsme tady, teď musíme projít skrze nástupiště 9 a 10 že?" zeptala se máma ,,No ano, aspoň to tak bylo napsané na papíře od Brumdibala",,Tati Brumbála"
,,Ano, ano, pardon" ,,Chci jít první" řekla jsem hrdě a vydala se proti stěně, zavřela jsem oči přidala jsem do kroku a když jsem je zase otevřela byla jsem jinde,byla jsem na nádraží
9 a 3/4 bylo to úžasné tak kouzelné.
,,Tak jsme tady" ozvalo se mi za zády, poznala jsem že je to Will ,když jsem se otočila viděla jsem že on i Kat mají slzy v očích oba jsem je objala a řekla jim
,, Nebojte se, budu vám psát pokaždé jak to půjde" a znovu je objala, pak jsem se otočila na naše a oba je taky objala ,,Budeš v pořádku?" zeptala se mě máma ,,To víš že budu" usmála jsem se na všechny a řekla ,,Když mi Brumbál řekl že budu muset odjet, věděla jsem že tohle bude nejtěžší věc co budu muset udělat, rozloučit se s lidmi které nadevše miluju, budete mi strašně chybět" řekla jsem skoro se slzami v očích ,,Tak pojď, pomůžu ti s kufrem a opelíchancem" to oslovení mě donutilo se zasmát, když mi táta pomohl s naložením kufru naposledy mě objal a řekl ,,neboj se já moc dobře vím že to zvládneš" a objal mě pak odešel a já se otočila vstříc novému životu.

Když jsem konečně našla volné kupé sedla jsem si k oknu a vlak se hned na to rozjel. Bylo mi líto že jsem nestihla našim ještě naposled zamávat, po chvíli jsem přemýšlela co budu teď asi dělat. Tak jsem si vytáhla z tašky knížku o přejmenování, chvíli jsem si četla ale pak někdo zaklepal na dveře a vešel.  ,,Ahoj, máš tu volno? Nikdo jinde už není místo" řekla dívka se smaragdovými oči a zrzavými vlasy, vypadala vážně mile a já už se vážně nudila  ,,Jasně, pojď dál" dívka se na mě usmála a zasunula si kufr pod sedadlo a stoupla si naproti mě a podala mi ruku ,,Já jsem Lili Evansová" pochopila jsem to jako představení se, tak jsem si stoupla naproti ní a představila se též ,,Já jsem Isabelle Rose A'icklová" posadila se naproti mě a začala se představovat dál ,,no je mi jedenáct jsem z Londýna, jsem mudlorozená"  super pomyslela jsem si, třeba budeme kamarádky když jsme obě mudlorozené  ,,a mám starší sestru Petunii která mě ale nemá v lásce od doby co zjistili co jsem zač, jo a docela doufám že budu v Nebelvíru nebo třeba i v Havraspáru, četla jsi už učebnice já jo jsou úžasné" už se začala celkem rozjíždět a já bych ji pak asi už nezastavila tak jsem jí skočila do řeči ,,no já jsem taky mudlorozená bydlím v malé vesnici u Cambridge, mám mladší sestru a bratra jsou to dvojčata, a je mi celkem jedno ve které koleji skončím ale chtěla bych být v Nebelvíru nebo Havraspáru, a jo četla, všechny" dořekla jsem a ta dívka tedy Lily se na mě usmála, další hodinu jsme si povídali o všem možném, upřímně doufám že tahle holka se mnou zůstane protože je super a nějaké kamarády bych uvítala. ,,Belle? Nebude ti vadit když na chvíli odejdu? Chci najít svého kamaráda" ,,Ne, ne vpohodě běž" řekla jsem, chvíli potom co Lily odešla, opět někdo zaklepal ,,Ahoj nezakutálela se mi sem zlatonka?" řekl kluk se střapatými vlasy a brýlemi ,,No nevím, ale můžeš se podívat" ,,James. Jmenuji se James. Potter" řekl ,,Já jsem Isabelle Rose A'icklová. Moc mě těší Jamesi" když se začal rozhlédat po zlatonce všimla jsem si dalších dvou kluků kteří stáli ve dveřích ,,klidně pojďte dál, já vám neublížím" řekla jsem a usmála se sama pro sebe ,,Né že bych se tě bál" řekl kluk s vlasy jako uhlí a posadil se tam kde před tím seděla Lily ,,Jsem Sirius Black" ,,Já Isabelle Rose A'icklová" ,,hmm, takže Belle jo?" ,,Jo"
Pak jsem si všimla že si vedle mě sedl kluk s jizvama na obličeji, chtěla jsem se zeptat co se mu stalo ale radši jsem byla zticha a jen se na něj usmála a on je mně natáhl ruku ,,Já se jmenuji Remus Lupin" řekl a pousmál se ,,No já jsem Isabelle Rose A'icklová" ,,aha, takže Issy[:Izy:] do které koleje chceš jít?"
,,Issy?" zeptala jsem se s úsměvem ,,Ano jsi Isabelle ale všichni ti nejspíš říkají Belle že?" ,,Jo to jo",,No tak ojedinělá přezdívka je Issy, ne?"
,,Jo no tak dobře" řekla jsem zase s úsměvem na tváři, byla jsem ráda že uslyším i něco jiného než jen 'Belle'
,,No tak kam chceš jít?" ,,Je mi to celkem jedno ale nejspíš do Nebelvíru nebo do Havraspáru",,Mám Ji!!!" zakřičel James přes celé kupé ,,Sláva, tak můžeme už konečně jít" řekl Sirius? Jo Sirius. ,,No tak zatím ahoj, Issy" řekl Remus a odešli.



Ahoj
Tak jsme ve čtvrté kapitole. Už jsou tu Bradavice. Doufám že se vám to líbí,Vaše 🌸Adriss🌸

⭐Nox⭐

MudlorozenáKde žijí příběhy. Začni objevovat