•1•

36 5 0
                                    

Od chvíle, kdy Iratus zjistila tu věštbu, uběhl delší rok, tak se rozhodla vyjet do Linnanu, Nãoaudaxovu kraje. Hodlala ho a jeho novou choť navštívit, popovídat si a nenápadně se zeptat na potomky.
Královnin tmavý, zelený, moderní kočár se proto zanedlouho vydal na cestu.
Iratus byla starší dáma, věkem už dosáhla 90, ačkoliv vypadala jako čtyřicetiletá nebo dokonce mladší. To díky silné magii.
Občas ale, když použila hodně kouzel, ztrácela na kráse. Její černé dlouhé vlasy začaly šedivět, pokud byla hodně vysílená, tak dokonce vypadávat. Na obličeji se jí v těch chvílích objevovaly vrásky a zmenšovala se.
Naštěstí, popřípadě bohužel, jen co si odpočinula, dala se zase do pořádku.
Ale to, k čemu jsem se chtěla dostat, je její věrná dvorní dáma Carissimi, která Iratus ve slabých časech pomáhala.
Carissimi, menší dívka, hlavu jí zdobí špinavě blonďatá hříva, oříškové hnědé oči a věčný úsměv.
Po několika dlouhých hodinách sice strávených na poměrně měkkých sedačkách, avšak přes různé hrbolky i kameny, dojel královnin kočár do Linnanu.
Když zastavili, kočí se hned jal otvírat dveře a pomáhat vznešenějším. Každý člověk se jim klanil. Strachem. Báli se jí. Mocná, silná královna si s vámi může udělat cokoliv, jak se jí zlíbí.
Hejtman a jeho drahá jim šli po dlouhém koberci naproti. Krok za krokem až se setkali. Nãoaudax políbil Iratus a Carissimi ruku, Ina, hejtmanka, udělala pukrle. Iratus je pozdravila a všem okolo sebe pokynula chladným mávnutím.
Asi za hodinu seděli všichni čtyři v jižním salónku, v tom nejluxusnějším. Černé a modré sedačky, křesla a polštáře, ve předu místnosti dva ozdobené trůny a na jedné stěně okno s výhledem až za město.
Povídali si o různých záležitostech, většinou ne příliš důležitých.
Pak se, uprostřed debaty Hejtman zeptal: „Má královno, smím se vás tázat, jaký je důvod vaší návštěvy?“
„Původně jsem to chtěla zmínit jen tak mezi řádky, avšak vy jste na mě velmi mile zapůsobil, dobrá, řeknu vám to. Před rokem jsem měla vidinu, že se vám má narodit syn. Tehdy věštba zmiňovala datum za 2 roky. Proto jsem přišla. Zajímá mě, jestli náhodou už nečekáte.“ odpověděla mu Iratus.
Tentokrát se slova ujala Ina: „Ach ano, doktor nám teprve nedávno udělil tuto radostnou zprávu.“
Iratus přemýšlela jak se toho dítěte zmocnit. Pokud se jí zjevil, bude jistě důležitý. Nechtěla nechat nic náhodě, ale zároveň ho nechtěla zabít.
Chtěla ho využít ve svůj prospěch.
...

Už je to docela dávno co královna naposledy navštívila Linnan. Všechny tedy překvapil dopis, který jim poslala dva měsíce před očekávaným dnem porodu.
Vážený hejtmane Nãoaudaxi Bellatore II.,
chci, abyste mi Vašeho syna dal na Nový rok pátého roku jeho do výuky vlády. Patří mezi mé možné následníky trůnu. Jestli se jím stane, bude nejmocnějším z nejmocnějších. Očekávám, že mou nabídku přijmete.
Vy víte, co Vás čeká, zda-li odmítnete.
Královna Iratus Furorem Robore I.
Iratus neplánovala ho nějak zvlášť vyučovat. Měla v plánu s ním aktivovat kouzlo, co má za následek dostatek síly pro ní. Všechno má svůj háček. Odebíralo by sílu tomu malému.
...

Mezitím daleko od ní se slavilo a truchlilo najednou. Nãoaudax uspořádal oslavu na úspěch jeho ještě nenarozeného syna. Pozval všechnu šlechtu jeho kraje, víno teklo proudem a stoly se prohýbaly pod jídlem. Hrála hudba a tančily se veselé tance.
Vždyť přece to je takový úspěch. Má šanci stát se králem celé Aequalis.
Avšak Ina na svém trůnu s velkým balónem místo břicha smutnila. Měli ji maličkého chlapečka vzít už pátý rok. Žádná matka by nechtěla přijít o dítě tak brzo. 5 let a pak-pfff. Zmizí z jejího života.
...

Nastal 24 den 5 měsíce*. Hejtmanka Ina rodila. Lidé oslavovali a čekali na jméno. Obyčejně se čeká na pohlaví, tentokrát to byla výjimka.
Ina ležela na lůžku, okolo ní poskakovalo několik děvčat i starších žen. Nikde žádný muž.
Děťátko už mělo hlavičku venku.
Kousek od zavřených dveří stál čekající otec. Ačkoliv to u nich nebylo běžné, svou manželku miloval a bál se o ni. Věděl o případech smrti žen, které umřely při darovávání životu někomu jinému.
„Jsou živí! Vaše manželka i vaše dítě jsou živí a zdraví! Máte nádherného synka!“ ozval se výkřik z rychle otevřených dveří.
Nãoaudaxem se rozlilo štěstí.
,,Počkat, ona je to dívka!“
...

„Měla bys odpočívat Ino!“ ozval se mužský výkřik.
„Já přece musím řešit budoucnost svého dítěte!“ vykřikla pro změnu žena.
Nãoaudax se zhluboka nadechl:„ Tak tady zůstaň, ale budeš, má milá, sedět a nenamáhat se. Hned poté si půjdeš lehnout. Ty to přece víš.“
V místnosti seděli na trůnech hejtman a hejtmanka kraje, jejich nejbližší rodinní příslušníci, jeden zrzavý vousatý rádce a jeden tlustý plešatý rádce.
Rychle ustanovená rada záležitostí s dcerou.
Po schůzi přivolali nejrychlejšího posla za královnou Iratus a připravili svolání obyvatelstva pod palác na zítřejší dopoledne.
...

,,Milí občané Linnanu, nejjižnějšího království Aaqualis, zdravím vás!“ zamával všem jejich hejtman za bouřlivého potlesku.
„Chci vám oznámit vše důležité o narození mého dítěte. Má manželka je v pořádku! Stejně tak ona. Ano nepřeřekl jsem se. Narodila se nám nádherná dívenka!“ lid byl překvapený. Všichni věřili, nebo se báli nevěřit ve věštbu královny Iratus.
„Proto teď všichni vzdejme čest mé prvorozené dceře Pecuriali!“ dořekl hejtman svůj proslov.
...

„To není možné!!“ křičela Iratus ve svém pokoji. Kopala do věcí, rozbila už dvě vázy a zapálila si skříň, kterou hned zase uhasila.
„Moje věštby se nikdy nemýlí, co když se mě lidi přestanou bát. Moje moc, moje sláva, moje peníze, moje síla. Celej můj život jde do srač*k!“ vřeštěla a vřeštěla.
Zuřivě a agresivně přešla zpátky ke svému stolu. Znovu si rychle přečetla řádky dopisu, jestli se náhodou nespletla.
Má milá královno Iratus I.,
Jak se opovažuje mě nazvat tak... přátelsky, když mi oznamuje moji zkázu, pomýšlela si.
s radostí vám oznamuji, že celá moje rodina je v pořádku. Děťátko i Ina vše v naprostém pořádku zvládli.
Bla, bla, bla. Bla, bla, bla. Bla. Bla.
Avšak je tu jedna maličkost, tedy malinký problém: nenarodil se nám syn, nýbrž dcera.
Malinký problém, dělá si ze mě p*del!
Bla, bla, bla.
Bude moje dcera i tak přijata do Vašeho vládního vyučení?
Se zajímá jenom o svý, debil jeden.
S pozdravem Nãoaudax Bellatore II., Hejtman
Iratus se neskutečně bála o její postavení. Možná byla paranoidní, možná ne, ale bála se svrhnutí z trůnu.
...

Tak co lidičky, jak se vám líbí nová kapitola. Já s ní jsem docela spokojená (ego up).
Vaše Star Girl
*24 den 5 měsíce je to stejné jako 24.5./24. květen

Zvláštní Chlapec (LGBT) !POZASTAVENO!Kde žijí příběhy. Začni objevovat