4. Biran önce git hadi!

270 42 30
                                    

Yugyeom Telefonu cebine atıp oturduğu yerden kalktı. Sınıftan dışarıya çıkıp hyunglarının yanına gitti.

"Ne yaptın yugyeom? Nasıl gidiyor?"

Mark hyungunun sorusuna gülerek cevap verdi.

"İyi şimdilik. Daha yeni başladık."

"Yugyeom biran önce onu ikna etmelisin."

Yugyeom başını olumlu anlamda salladı. Onu ikna etmesi gerekiyordu. Onun sesine ve vahşi cazibesine ihtiyaçları vardı.

"Yugyeom seninki geliyor."

Jackson hyungunun söylenmesiyle gösterdiği yere baktı. Bambam yine herzamanki gibi cool bir şekilde okula giriyordu.

Yugyeom onu gördüğü andan beri kalbi maratonda koşar gibi atmaya başladı. Bu hissi ilk defa yaşıyordu. Onunla yazışmaya başladığından beridir böyledi.

"bir halini hatırını soralım bakalım."

Jb ayağa kalkıp bambam'e doğru yürümeye başladığında diğerleride oturdukları yerden kalktı. Yugyeom ise en geç kalkan kişiydi.

Bambam onların üzerine doğru geldiğini gördüğünde koşar adım yürümeye başlamıştı ki gelen ses ile olduğu yerde durdu.

"Hey! Ne bu acele?"

Mark bambam'ın çantasını çekip sırtından çıkardığında bambam geriye doğru yalpalamıştı.

"Ne var! Ne istiyorsunuz benden?!"

Mark bambam'ın çantasını youngjae'ye verdikten sonra mark yarım gülüşle bambam'a yaklaştı ve elini omzuna koydu.

"Sen bizim senden ne istediğimizi gayet iyi biliyorsun."

Bambam tek kelime edemezken mark bambam'ın omzunu sıkıp onu arkasına itip yere düşmesine neden olmuştu. O esnada bambam gözlerini bu zamana kadar ona dokunmamış olan yugyeom'a çevirdi. Yugyeom garip bakışlarla hem ona hemde mark hyunguna bakıyordu. O garip bakışlar ne andırıyordu? Kim bilir.

"Size asla yardım etmeyeceğim.!"

Bambam'ın cümlesinden sonra mark gülmüş ve bambam'e doğru bir adım atmıştı. Mark tam ağzını açıp birşey söyleyeceği anda kolunda hissetiği el ile arkasına baktı.

"Hyung bu kadar yeter. Elinde sonunda bize gelecek. Bırakalım gitsin."

Mark geri çekilip yugyeomu dinledi ve bambam'i rahat bırakıp oradan uzaklaştı. Ardındanda yugyeom harici diğerleri gittiğinde yugyeom youngjae'nin yere attığı çantayı alıp bambam'e uzattı.

"Al! Ve sınıfına git."

Bambam şaşkınlıkla bir yugyeom'a bir elindeki çantasına bakıyordu.

"Yugyeom neden yapıyorsun?"

Yugyeom bambam'ın elinden tutup onu ayağa kaldırdı. Bambam'ın sorduğu sorunun cevabını düşünüyordu. Neden yapıyordu bunu?

"Bilmem."

Bambam yugyeomun gözlerinde kaybolurken yugyeom bambam'ın yüzünü inceledi kısa bir süre.

Yugyeom bambam'ın elini bırakıp bir adım geri çekildi. Bambam'ın eline çantasını tutuşturdu.

"Biran önce git hadi."

Yugyeom hyunglarının yanına giderken bambam bir süre arkasından baka kalmıştı. Yugyeomun ona karşı bu yakınlığı ona hiç iyi gelmiyordu.

Yugyeom hyunglarının yanına vardığında bir yer bulup oturdu. Aklına daha yeni olan bakışmaları gelince istemsizce gülümsemişti.

"Ne oldu yugyeom.? Neden sırıtıyorsun?"

Yugyeom bir anda kendine gelip kendisine seslenen Jinyoung hyunguna döndü.

"Ha?...Ne?..Benmi sırıtıyorum.?"

Diğerleri yugyeomun tepkisine gülerken yugyeom çekinerek gülümsemişti.

"Yok bir şey."

Yugyeom oturduğu yerden kalkıp sınıfına gitti. Bambam ile aynı sınıfta olmaları ayrı bir durumdu.

Yugyeom sırasına doğru ilerlerken sırasında oturan bambam ile göz göze gelmişti. Yugyeom hemen başını çevirip yerine gidip sırasına oturdu.

İstemsizce gözleri bambam'ın sırasına kayıyordu. Fakat sonradan fark ettiğinde gözlerini geri çekiyordu.

Aklına bir anda bambam'e mesaj atmak geldiğinde cebinden telefonunu çıkarıp mesaj kısmına girdi.

Yuggi :

Bambam-ah! Onlar senden ne istiyorlar?

Bambam'ın telefonu titrediğinde ilk bakmak istemesede sonunda gelen mesajı merak ederek telefonu cebinden çıkarıp gelen mesaja baktı. Bu mesajları atan kişi kimdi? Çok merak etsede, karşıdaki kişiye karşı olumlu düşüncelere sahipti.

Bam2x :

Onların grubuna katılmamı istiyorlar.

Yuggi :

Peki neden sürekli reddedip kendine eziyet etmelerine izin veriyorsun?

Bam2x :

Çünkü içlerinde değer verdiğim bir kişi var.

(Görüldü)

...Umarım beğenirsiniz...

...19 nisan 2020...

TEXTİNG (YUGBAM♥)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin