21. Son.

183 25 61
                                    

"Hazırmıyız got7."

hepsi birlikte evet diye bağırdığında hepsi mutluydu. İlk defa okul arkadaşlarına birlikte şarkı söyleyeceklerdi. Aslında bunu mezuniyet için yapıyorlardı.

Hep birlikte sahneye çıkıp danslarına başladıklarında yugyeom'un aklında binlerce konuşma cümlesi geçiyordu. Bambam'in ise türlü türlü senaryolar.

Tek akılları meşgul olan onlar değildi. Mark ve jackson'un da birsürü düşünceleri vardı. Artık bugün herşeyin son bulacağı gündü.

Şarkılarını söyledikten sonra alkış tufanı ile sahneden indiler. Sonrasında mezuniyet törenine geçmişler ve jb, mark, jackson, jinyoung ve youngjae mezun olmuşlardı.

Mezuniyetten sonra klasik balo başladığında hepsi mutlu görünüyordu.

Balo da bittikten sonra hep birlikte bir bar'a gitmişlerdi ve oturup sohbete başlamışlardı.

"Artık yoksunuz ha hyunglarım?"

Hepsi yugyeom'un söylediklerine gülerken jackson gecenin ilk potunu kırmıştı.

"Ee yugyeom yokluğumuzda yaban çiçeğin sana emanet."

Yugyeom öksürük krizine girerken jackson'a kötü bakışlarını atıyordu. Yugyeom'un yanındaki bambam de şaşkınlıkla hyunglarına bakıyor 'onlar bunu biliyormu?' Diye düşünüyordu.

"Hyung siz yugyeom'un bana öyle hitap ederek yazdığını biliyormuydunuz?"

Jackson donup kalırken diğerleri de susup kalmışdı.

"Hepiniz mi biliyordunuz yani!?"

Hiçbiri cevap vermezken yugyeom lafa atılmıştı.

"Bambam artık geçmişte kaldı değil mi? Şimdi durduk yere keyfimizi bozmayalım."

Yugyeom hafif tebessüm ile bambam'in kulağına yaklaştı.

"Hem sana söyleyeceğim şeyi merak etmiyormusun?"

Bu sefer öksürük krizine giren bambam olurken yugyeom bambam'in sırtını sıvazlıyordu.

"Neyse şuan birşey demiyorum ama bilin ki bunun hesabını sormayacak değilim."

Yugyeom hafif bir tebessüm ederken diğerleri derin bir nefes almıştı.

"O zaman şimdi eğlence zamanı."

...

"Ay ne güzel olduğu böyle değil mi markı~"

Mark jackson'a şaşırarak bakarken jackson'da mark'a bakıyordu.

"Hyung şimdi biz ayrılıyoruz değil mi?"

Mark başını olumlu anlamda salladığında jackson önüne dönerek diğerlerine bakmaya başladı.

"O zaman mark hyung seni arkadaşlığımdan çıkartıyorum."

Mark şaşkınlıkla ona bakarken diğer üyelerde aynı şekildeydi.

"Neden?"

"Artık dayanamıyorum hyung."

Mark bu cümleden sonra üzülerek ayağa kalktı ve bardan dışarı çıktı. Jackson arkasından seslensede durmamıştı.

"Ama böyle olmamlıydı."

Jackson da hemen oturduğu yerden kalkıp mark'ın peşine gitti. Diğerleri ise şaşkınlıkla arkalarından bakakaldı.

Jackson dışarı çıktığında yolun kenarında başını eğik şekilde durduğunu gördü. Jackson yavaşca yanına oturup mark'a baktı. Ağlıyordu mark.

TEXTİNG (YUGBAM♥)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin