•1•

462 17 10
                                    

Pov Finn

Siedziałem przy komputerze i sobie grałem.Gdy nagle do mojego pokoju wparowała z hukiem siostra.

-Finnn!!!!-krzykneła.

-Dlaczego tak krzyczysz przecież cię słyszę?-zaptalem odchodzac od komputera.

-Mama kazala ci przekazac że jutro przyjeżdża do ciebie nowy lokator.-wychidzac z pokoju krzyknęła jeszcze-chyba ma na imie Jack!

Jack Grazer?Nie to nie możliwe.Chociaz nasi rodzice się znają i mogli zaprosic do nas Jacka.Nawet nie zapytali mnie o zdanie.

Moi rodzice sądzą że stałem się zamknięty w sobie.Wiedza o tym że kiedyś mialem z Grazerem dobry kontakt ale nie wiedza o naszym związku.Z zamyśleń wyrwał mnie krzyk mamy.

-Finn!Obiad.

-Juz idę!-krzyknalem schodząc po schodach.

-Max już ci powiedziała kto do nas przyjeżdża prawda?-powiedziala mama podajac do stołu.

-Tak-powiedzialem z lekkim smutkiem.

Nie chce miec bliskiej relacji z Jackiem. Boje się ze uczucia które kiedyś nas łączyły powrócą. Nie chce go zranić jak kiedyś.

Siedzieliśmy w garderobie, czekaliśmy na nagrywki do filmu "It„

-Finn-powiedzial Jack.

-Tak kotku-odrzeklem.

-Chcesz coś do picia bo idę do reżyseria i mogę wziąć po drodze.

-Jasne

-To zaraz wracam-mowiac to wyszedł z pomieszczenia

Nagle do pokoju weszła Sophia.

-Hej Finn-powiedziala siadajac kolo mnie.

-Cześć Soph-odpowiedzialem

-Finn musze ci coś powiedzieć ale nie wiem czy to jest odpowiedni moment.

-Slucham co chcesz mi powiedzieć.

-Finn ja sie KOCHAM.

Nie pozwala mi nic odpowiedzieć. Rzuciła się na mnie i zaczęła całować

W tym momencie do pokoju wszedł Jack. Widziałem jak łzy napływają mu do oczu. Upuścił talerz z jedzeniem i wybiegł.

Popatrzyłem na Siphie wzrokiem mordercy i wyszedłem. Biegłem za nim ale nie zdążyłem i mi uciekł.

Gdy zjadłem obiad mama kazała mi posprzątać w pokoju na przyjazd gościa

Moi rodzice nie wiedzieli o moim zwiazku z Jackiem ani o tym ze jestem bi. Nie wiem jak zeragowali by na to i wolę tego nie wiedzieć.

Gdy skończyłem sprztac założyłem słuchawki i odpaliłem moja playliste i zasnąłem.

Hejka
Zaczynam pisać nowe opowiadanie.
Komentujecie i dawajcie gwiazdki.
Jutro albo jeszcze dziś nastepny rozdział.
Na górze macie piosenkę która mi sie ostatnio spodobała możecie posłuchać polecam.
Papa:3

•Forever Alone• |Fack| Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz