1. A parti

3.1K 75 0
                                    

*reggel*

Reggel az ébresztőm hangjára keltem.
Nem akart kikelni az ágybóll és iskolába menni de inkabb arra gondoltam , hogy ma péntek van és meghívtak egy hatalmas házibuliba amit alig várok.

Erőtvéve magamon elmentem a fürdőszobába és a reggeli teendőim elintéztem , majd lementem megreggelizni.
- Szia kincsem jó reggelt! köszönt apa.
-Szia apa neked is jó reggelt!
Leültem az asztalhoz és megettem a szendvicsem , és úgy döntöttem megkérdezem aput a buliról.
- Apaaaa , lehet egy kérdésem ami inkább kérés? kezdtem puncsolni neki.
-Persze.
-Arrol lenne szó , hogy pár barátom meghívott egy buliba amit ők csinálnak és teljesen biztonságos nem is lennénk sokan (füllentek egy picit mert nagyon sokan lesznek) és elengednél-e? Este 8 órakór lesz , de ha gondolod hazajövök már tíz órára.
- Szó sem lehet róla!
- De légysziiiiii.
- Biztos , hogy nem és téma lezárva.
- Akkor mentem suliba!
- Szia neked is!
Felvettem a cipőmet és a táskám majd már nyitottam is az ajtót.

Nem hiszem el , miért nem enged el , pedig olyan jól éreztem volna magam.
Bár ha azt vesszük amit nem lát az nem fáj .....megszököm és elmegyek a buliba , mert nem akarok leégni a haverjaim elött .

-Sziasztok! köszöntem a barátaimnak
-Szia Angel! Akkor jössz a buliba?
-Persze. Hol találkozzunk és mikor?
-A sarki kisboltnál fél kilenckor.
-Rendbem ott leszek .

Az első óránk irodalom ...juhéj . Utálom az irodalmat . De majdcsak kibirom valahogy ha csak nem pécéz ki magának a tanár megint .

*Iskola után*

Nahh valahogy csak túléltem ezt a napot is , hála istennek nem írtunk semmiből és elég semleges és unalmas napom volt.
Remélem az este jobb lesz.
Bedugtam a fülesem és hazafelé indultam . Majd azt éreztem , hogy elered az eső , gyorsabban kezdtem el lépkedni. Mire hazaértem csupa víz voltam. Apa még nem ért haza amit picit bántam mert bevallom hiányzott. Este 8 óra lehetett mire apu haza ért . Gyorsan megvacsórázott , fürdött majd lefeküdt aludni.
Én gyorsan elkezdtem készülődni. Felvettem egy fekete bő pólót és egy fekete rakott szoknyát , a hajam végét begöndörítettem és hagytam kiengedve . sminknek csak kihúztam kiscicára a szemem és szempillaspirált raktam a szempillámra. Felvettem a kedvenc nyakláncom amit még kiskoromban kaptam aputól és anyutól , majd elkezdődött a kommandó. Benéztem apu szobájába , hála istennek jó mélyen aludt . Óvatosan lementem kiugrottam az ablakomon majd elindultam a megbeszélt kisbolthoz. Nagyon izgultam mert még sosem voltam ilyen ,,hatalmas'' bulin. Hirtelen megpillantottam a haverjaim .
-Sziasztok!
-Helloka!Akkor mehetünk?
-Igen.
Az odafelé tartó úton mindenki elmondta mit szeretne a legjobban . Az egyik lány el akarja veszteni a szüzességét a másik pasit szeretne szerezni. Én meg csak jól akarom magam érezni.

*Buliban*

Mikor beléptem nagy félelem fogott el mert sok volt az ember . Találtam magamnak egy poharat majd kértem bele egy kis Soju-t és megittam. Majd egyre többet kezdtem el kérni. Annyira tele lettem alkohollal nyomva ,hogy elmentem táncolni . Pedig nem vagyok egy táncos tipus. Megpillantottam egy kb 16 éves srácot aki elég helyesnek tünt . Észrevette , hogy őt csábolom és megindult felém.
- Szia kislány !
- Szia szépfiú ! köszöntem neki.
- Nem ittál te kicsit túl sokat?
- Pont eleget .
- Nincs kedved velem jönni egy kicsit?
- Dehogynem!
- Szuper!
Megragadta a csuklómat majd elkezdett magával vinni. Felvitt egy szobába. Nem tudtam hogy mit akar most. Majd lelökött az ágyra. Itt jött el az a pillanat mikor halál félelmem volt mert még szüz vagyok de úgytűnik ha ezt hagyom neki akkor nem sokáig leszek az , azt pedig nemakarom.
- M..mi.....mitcsinálsz?
- Amire mindig is vágytál. Csábos mosollyal kezdett el vetkőzni.
- De... de én még... szüz vagyok.
- Az annál jobb! Kezdte el a nadrág övét is kicsatolni.
- Én ezt nem szeretném!
- Én viszont igen!
Ekkor valaki benyitott az ajtón. Amikor megpillantottam nagyon örültem mert az egyik barátnőm volt .
- Te mit csinálsz Angelel? Na azonnal le lehet róla szállni és eltakarodni mert különben mert különben úgy tökön ruglak , hogy a golyóid a torkodban kötnek ki . Majd Harin megfogott és kihúzott a szobából.
- Köszönöm Harin.
- Nincsmit szerencséd volt , hogy benyitottam.
- Aszthiszem én most haza megyek oké?
- Rendben , de vigyázz magadra!
- Oké!
Elnidultam az ajtó felé és közben azon gondolkodtam mi lett volna ha Harin épp nem nyit be. Kinyitottam az ajtó majd egy mély levegőt véve elindultam haza . Érzem , hogy még mindig az alkohol hatása alatt vagyok , ezért leültem egy kicsit a mellettem lévő padra. Olyan érzésem volt mintha valaki engem nézne. Ezért körbenéztem de nem láttam senkit úgyhogy megnyugodtam. Egy perc múlva felálltam a padról majd folytattam tovább az utamat. Most nem csak érzetem , hogy valaki követ hanem láttam is . Emiatt egyre gyorsabbra vettem a tempót amit követett ő is .
Közeledtünk egy sikátor felé és mikor odaértünk nekilökött az a sötét szük utca egyik falának és ezért sikítgatni kezdtem és könyörögni , hogy hagyjon békén , de nem hallott meg senki és ő sem hagyott békén. Majd egy nagy csattanást hallottam , fájdalmat éreztem a fejemben és sötétséget láttam innentől a kép megszakadt . Félek.


Sziasztok remélem tetszett az első rész mindenkinek . Jó olvasást a következő részhez.🤗❤️

🤗❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Daddy's girl/ Min Yoongi ff.Where stories live. Discover now