- Ha ha ha...- nevetett . - Még a vak is észrevenné rajtad , hogy félsz .
Érezetem ahogy a könnyeim utat próbálnak törni maguknak de én nem engedem , ami egyre nehezebb ebben a pillanatban . Ezért gyorsan el futok a szobámba nehogy lássa ahogy sírok , mert akkor szerintem csak még dühösebb lenne.
A szobámban már engedtem , hogy meleg könnycseppeim le follyanak az arcomon . Zokogtam . Azt , hogy miért nemtudom . Majd kopogást hallottam meg az ajtóm felől .
- Angel...bejöhetek ? - kérdezte yoongi megbánással a hangjában . Én erre semmit se válaszoltam csak az ágy szélén ültem és sírtam . Lépéseket hallottam ami egyre jobban közeledett felém majd leguggolt elém a férfi és állam alá nyúlt majd mélyen a szemembe nézett .
- Figyelj baba....én sajnálom az előbbit . - most hangjában tényleg a megbánást lehetett hallani . Viszont ez engem nem hatott meg így tovább sírtam . Yoongi ezt észre véve felemelte a fejem , letörölte a könnyeim majd ajkait az enyémhez érintette szépen lassan mozgatni kezdte párnácskáit , amit egyre gyorsabban és mohón kezdett el falni . Nyelvével a számat kezdte el nyalni , hogy bejutást engedéjezzek neki amit nem tettem meg ezért ajkaimra harapott ezáltal bejutott oda . Nyelveink lejátszották a 3. világháborút majd mikor nem kapktt levegőt egyikünk se szétváltunk , de csak egy pillanatra . Yoongi leborított az ágyamra majd nyelveink ismét egymásra találtak . Ahogy fészkelődtünk megéreztem yoongi ágyékát enyémnek tolódni , ezzel együtt dudorodó nadrágját is . Hirtelen eltávolodott tőlem majd a fülemhez hajolt .
- Megőrjítesz . - vágott pimasz mosolyt majd combom alá nyúlt és felkapott az ölébe .
- H..hová megyünk? - kérdeztem félénken .
- A szobámba . - húzta száját perverz vigyorra.
- Miért?- kérdeztem tőle riadtan . Vajon most meg fog erőszakolni ?
- Hidd el örülni fogsz neki .
Nemhinném de mindegy . Mikor odaértünk az ágyához ledobott és fölém kerekedett . Lejjebb hajolt és a alhasamtól felfele végignyalta a hasamat egy csíkban . Elkezdte levenni a pólómat majd a melltartómat is . Mikor kibújtatott az utóbbi ruhadarabból is eltakartam a melleimet amit a férfi egy morgással jelzett , hogy nem tetszik neki ezért elővett egy övet és meg kötözte csuklóimat .
- Kislány tudod miaz a szadista és mazochista?
- Nem .- ugyan hallottam már ezt a két szót de a jelentésüket meg nemtudtam.
- A szadista ember olyan aki azt élvezi ha a másikat bánthatja akár fizikailag akár lelkileg . A mazochista pedig élvezi a fájdalmat mindenféle kivétel nélkül.
- Szerinted én melyik vagyok ? - kérdezi a férfi egy perverz vigyorral .
- Szerintem szadista vagy .
- Igen , jó kislány .
- És te szerinted melyik vagy ?
- Nemtudom .- őszintén nemtudom mert meg egyiket sem éltem át és ameddig nem éltem át valamelyiket addig nem is fogom tudni .
- Rossz válsz , te mazochista vagy , látni rajtad . Ja és a nők többsége az. Majd megszabadított a szoknyámtól is .
- Teszik ez a szoknya rajtad . Majd veszek többet .- mondta egy mély rekedt hangal .
A bugyimat letépte rólam és én azonnal összezártam a combjaim ő meg azzal a lendülettel feszítette szét őket . Száját alsómra helyezte és nyelvét mozgatni kezdte . Ami annyira jól esett , hogy elhagyta egy nyögés a szám . Nyelvét tovább mozgatta bennem majd megszólalt.
- Tetszik ahogy mozgatom a nyelvem ?-kérdezte egy oerverz mosoly kíséretében .*bologattam*
- Akkor igen . És elszeretnél menni ?
- Ihh..gehhn.
- Ahoz előbb meg kell igérned , hogy megteszel cserébe nekem valamit .
- Rendben. - nem érdekelt , hogy mi lessz az csak hagy menjek el . És e pillanatban ismét belém helyezte nyelvét majd éreztem ahogy minden egyes porcikám megremeg , hátra bicsaklik a fejem és egy jóleső nyögés hagydta el a számat .
Pár percig hagyta , hogy lenyugodjak , aztán fölém térdelt .
- Most te jössz . - mutatott rám .
Én csak dudorodó ágyékát figyeltem ami elnézve nem volt kicsi így megijedtem .
Előszőr öve kicstolásával kezdtem majd ismét megláttam hogy nem kicsi problémája van . Ezetöl a dolgoktol elkapott a sírógörcs amit vissza tudtam szerencsére tartani .
- Miért kell ezt csinálnom?- tettem fel a kérdést inkább magamnak mint neki .
- Mert megigérted .- húzott egy pimasz mosoly az arcára .
Dorongját az utolsó ruhadarabtól is megszabadítottam majd megfogtam férfiasságát és bekaptam . Előszőr lassan csináltam majd egyre gyorsabban . Mikor én is már éreztem , hogy lassan elmegy , megragadta a hajamat és elkezdte mozgatni magát a számban . Beleélvezett a számba amitől elkapott a hányinger .Lenyeltem ...mert valószínüleg nekem kellett volna feltakarítanom ha kiköpöm . A fürdőszoba rohantam és fogatmostam legalább 5 percig . Utállak . Gyorsan levetkőztem és beálltam a zuhany alá , nem mosakodtam csak élveztem ahogy a meleg víz ráfoly a testemre . Hirtelen két kézfelyet érzetem a hátamon ahogy mos valaki , bár ezt csak beképzelhetem magamnak mert nagyon álmos vagyok .
- Utálom . - kezdtem magammal beszélgetni .
- Kit? - kérdezte egy hang .
- Őt .
- És miért?
- Amiért egyszer nagyon kedves a másik pillanatban meg erőszkos és mohó . Amit
néha szeretek és néha nem . Ekkor megfordultam , hogy akkor meg mosakszom , de ott volt ő . Még az ütőér is megállt bennem. De annyira fáradt voltam , hogy nemérdekelt . A nagy kezeivel megmosott mindenhol majd megtörölt engem és elvitt aludni az ágyába . Nagyon hamar elaludtam de azt még érzetem mikor hátulró megölelt és puszit adott a hajamba .Sziasztok ! Bocsánat , hogy csak most küldtem a 4. részt .😓 Remélem tetszett mindenkinek , mert szívem lelkem beleadtam és másodjára írtam meg mivel drága wattpad az egészet törrölte ......
Elnézést a helyesírási hibákért csak nagyon álmosvoltam mikor ezt írtam .❤️😓
YOU ARE READING
Daddy's girl/ Min Yoongi ff.
FanfictionAngel White egy 14 éves lány aki egy este az éltete legrosszabb döntését hozta.... - Miért kell ezt csinálnom?- - Mond , hogy apuci- - Utállak...-