Reggel arra ébredtem , hogy még mindig fáj a hasam , de már kicsit jobban érzem magam. Viszont ő már nem volt mellettem .
Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és a mosdót céloztam meg . Mikor ráültem a wc-re akkor láttam , hogy nem hiába fájt a hasam.....megjött.
Pisilés után rögtön betétet keresgéltem de sehol nem találtam így maradt a B terv azaz felveszek egy másik bugyit és körbetekerem wc papírral.
Miután ezt a műveletet végrehajtottam , kimostam a bugyimat majd arcot mostam és elkezdtem gondolkodni , hogy miként mondjam el yoonginak az eseményt .Lementem reggelizni . Megláttam , hogy már meg van terítve az asztalon .
- Jó reggelt! kezdtem én a köszönést mivel ő háttal volt nekem.
-Jó reggelt! Jobban vagy? fordult hátra aggódó tekintettel. .....én tényleg nem értem ezt a pasat egyszer olyan mint egy anyuka máskor meg olyan mint egy erőszakos részeg ....
-Igen jobban vagyok! Mi a reggeli? kérdeztem mert láttam , hogy még mindig ott tevékenykedik a konyhában.
-Amerikai Palacsinta ! fordult meg és rakta le az asztalra a finomságot .
-Köszönöm szépen , jó étvágyat!
-Neked is cuki!
Reggeli közben azon törtem a fejem , hogy miképp mondjam el neki a betétes ügyet és inkább úgy láttam jobbnak a dolgot ha egyszerűen csak ki mondom.
Egy fallatal késöbb meg is szólaltam.
-Öhmmmm....Yoongi..!
-Igen édes . figyelt érdeklődve.
-Hát ömm az van , hogy nekem megjött!
-Ohh...veszek! mondta mindent tudoan és ettünk tovább csendesen.
Most nagyon hálás voltam neki , hogy nem kellett részleteznem és egyből felfogta .
Reggeli után én elmentem felöltözni . Természetesen megint ki volt rakva ,hogy mit vehetek fel de ez most más volt és furcsáltam is....Egy feketés barna táska is le volt rakva a ruhák mellé amiben egy napszemüveg egy maszk és egy cetli volt .
-ELMENTEM MAJD JÖVÖK! hallottam meg yoongi hangját lentről.
Nem különösebbem foglalkoztam vele , inkább elolvastam a cetlit amin ez állt :"Drága apuci fénye !
Vedd fel ezt a ruhát és délután 2-re legyél kész mindennel mert jövök érted ! Kb 5 perc múlva az egyik haverom bedobja a tudodmit .
Nekem el kellett mennem mert most kicsit gondok vannak a munkahelyemen !Puszi : Apuci !"
Nekem ez túl sok imformáció volt egyszerre ......várjunk , hogy MIIII?!? Jön értem , azaz megyünk valahova .....áhh nemhiszem és van munkahelye??? Jó mondjuk miből lenne ilyen szép háza , de vajon mit dolgozhat?
*5perc múlva*
Csöngettek....
Akkor ezek szerint meghozták a cuccot , de várjunk .....be van zárva az ajtó és itt nemhiszem , hogy van kulcs ....akkor , hogyan nyitom ki???
Lemegyem majd csak valahogy kitalálom . Először kinéztem a kukucskálón majd megszólítottan az illetőt .
- Ki vagy ?
- Yoongi egyik barátja Jin.
- És miért vagy itt? meg kell bizonyosodnom arról , hogy nem hagudik-e.
- Hát ....hogy átadjam neked a bet.....
- NE NE NE NE MOND KI !! kezdett túl kínos lenni nekem. És micsoda pofátlan yoongi , hogy a haverjával küldeti el
- Te kérdezted ! védekezett.
- Igazad van ! De hogyan adod be ?kérdeztem érdeklődve .
-Van kulcsom ! rebesgette a kukucskáló előtt .
-Akkor gyere be !
Kinyitotta az ajtót majd odaadta a zacskót a kezembe amiben egy halmonyi és 1000 félű betét volt .
-Egyépként Kim Seok Jin a teljes neven ! Örvendek a találkozásban.
-Szint úgy ! Én meg Angel White vagyok ! ő egy sokkal nyugodtabb és kedvesebb személyiség !
- Viszont nekem most mennem kell a dolgomra úgy , hogy szia Angel !
- Szia Jin !
Bezárta az ajtót majd eltávozott ő is én meg uzsgyiztam betétet rakni* Yoongi pov *
-A faszom ki van már veletek . Nektek nem tök mindegy , hogy mit csinálok a magán életemben ??
-Yoongi nekünk minegy , de a rajongóknak nem mindegy, , ha megtudják , hogy kiskorút tartasz magadnál akit te megvették akkor abból nagy botrány lesz , sőt még le is csukhatnak téged.... ! mondta ingerülten Namjoon a legjobb barátom , sajnos igaza volt , de ha továbbra is titokban marad a világ elől és csak ők tudják abból semmi baj nem lehet.
-Yoongi én most nem ellened vagyok de Namjoon-nak most tényleg igaza van .-Èrtettem , vigyázni fogok . mondtam végre a hosszas veszekedés után megadva magam.
*Angel pov*
Felöltöztem majd elkezdtem rendetrakni a szobámban majd lementem tévézni . Kb így telt az idő 2 óráig míg meghallottam a zár nyitódását .
-Megjöttem.
-Szia!
-Volt Jin?
-Igen volt , köszönöm szépen !
-Szivesen .
-Baj van ? kérdeztem tőle mert elég fusztráktnak nézett ki.
-Nincs semmi , csak a munkahelyemen volt egy kis nézeteltérés.
- Ohh értem.
- De már jobban érzem magam mert itt van az én kis cicuskám. vetette le a cuccait majd jött felém . Nemtudom mit akar de nem számítok jóra. Egyre csak közelebb jött míg el nem érte a kanapét , majd megcsókolt . Én a hirtelenségtők ellöktem magamtól amit egy mély morgással jelzett , hogy ez nem tetszik neki majd szorosabban magához ölelt majd ismét megcsókolt , de mostmár ezt hagytam neki.
A hosszas csók után mégegyszer megölelt és percekig így pihentem rajta majd elkezdtem , folyni a könnyeim . Amit ő lassacskán észrevett .
-Mi a baj ? kérdezte aggódó tekintettel.
-Semmi csak , szerintem nem bírja az agyam feldolgozni azt amik mostanság történtek velem és így jön ki rajtam .
- Értem , de emiatt ne bánkódj. ölelt meg ismét .
Egy perc után elengedtük egymást .
Majd yoongi megint az ajtó felé igyekezett és a cipőjét vette , majd rám nézett .
- Miaz te nem öltözöl? nézett rám bohókásan .
Én most nemtudtam hirtelen mit mondani . És csak csodálkozó pillantàssal néztem rá , hogy most tényleg amire egy biccentést kaptam .
- Örökre te se lehetsz bezárva !
Én gyorsan odarohantam és felvettem a valószínűleg nekem kirakott kis cipőt majd kimentem vele az ajtón.Sziasztóóóóók drága olvasóim ! El se hiszem , hogy mennyien lettünk itt , nagyon szépen köszönöm az 1.k ólvasót 😱😱❤️❤️. Tényleg nagyon sajnálom ezt a rengeteg kimaradást . 😔😔 Remélem , hogy ez a rész is tetszett ! És elárulom egy másik könyvet is elkezdtem írni viszont ezt csak úgy rakom majd ki ha legalább 10 részt megírtam annak .❤️❤️ Jó éjszakát mindenkinek !❤️❤️💗💗
VOCÊ ESTÁ LENDO
Daddy's girl/ Min Yoongi ff.
FanficAngel White egy 14 éves lány aki egy este az éltete legrosszabb döntését hozta.... - Miért kell ezt csinálnom?- - Mond , hogy apuci- - Utállak...-