5. Just a little girl

2.7K 60 18
                                    

Reggel egész kellemesen ébredtem fel .
Viszont mikor lejátszódott bennem , hogy tegnap mi is történt akkor kissé el keseredtem és elkapott a sírógörcs .
Csak bőgtem , hogy apámat valószínűleg soha többet nem fogom látni és emésztettem magam , hogy elmentem abba a kurva buliba.....kibaszottúl nem kellett volna , de itt is győzött az én naív és akaratos gondolatmenetem. Inkább visszadőlök még egy kicsit az ágyba .

Ismét felébredtem és nagyon szomlyas voltam ezért megindúltam megkeresni a konyhát . Egy 10 perc elteltével meg is találtam és mivel ebben a 10 percben konkrétan az egész lakást körbenéztem ....hát nem láttam és nem hallottam senkit se itt szóval egy picit megnyugodtam . Öntöttem magamnak egy pohár vizet majd bekapcsoltam a TV-t . Valami teleshop ment ezért kerestem valami zenecsatornát hogy picit fel oldódjak ebben a fogságban és ne legyek annyira feszült .
Mivel rám jött a zene hatására az alkothatnék elmentem rajz lapot meg valami firkálo eszközt keresni amiv tudok rajazolni. Nagy sikerrel találtam úgy hogy a polcról levettem valami baromi nagy könyvet , hogy legyen mit a rajzlap alá tenni majd leültem a kanapéra alkotni . Egy jó 3-4 órát el is voltam ezzel majd meguntam .....

Esik az eső......vajon nyitva van az ajtó?....ki akarok menni az esőben el ázni . Egy próbát megér....mivel a bejárti ajtó biztos , hogy nincs nyitva ezért megnézem csak a kerti ajtót .
Nyitva?!? Mi a szar?

Szélen lassan kinyitottam az ajtót majd ki feküdtem a puha pázsitra és hagytam minden gondolatomnak , hogy most elmenjenek valahova máshova.

Csak áztam áztam és áztam már vagy 15 perce mikor egy erős és hangos hang zavarta meg a "meditációmat".

•yoongi pov•

A munkából hazaérve arra lettem figyelmes a lakásban , hogy a hátsó ajtó tárva nyitva áll . NEM ZÁRTAM BE?!?!
BAZDMEG !

Rohantam az ajtó felé majd megláttam azt a gyönyörűséget akibe első pillantásra beleszerettem.......és most ott fekszik a fűben teljesen el ázva .
- Mit csinálsz ott? kérdeztem kicsit erősebben mint ahogy szerettem volna .

•Angel pov•

- Mit csinálsz ott ? hallottam meg gazdám mély hangját . Fel ültem , hogy jobban halljon és ne az esőcsepeknek beszéljek .
- Semmit csak kijöttem levegözni. válaszoltam .
- Még túl hideg van ahhoz , hogy egyszáll semmiben kint ázz az esőben ! Gyere be , mert meg fogsz fázni !
- Rendben megyek !
Igazából már nagyon fáztam kint csak annyira jól esett az eső hangja és a fejemben a csend , hogy abban a pillanatban szívesebben maradtam volna ott mint bárhol máshol a világban .
- Szerintem sikerült meg fáznom....
duruzsoltam az orrom alatt.
Ebben a pillanatban felkapott a gazdám és felvitt a szobámba .
- Mit csinálsz ? kérdeztem tőle félve .
- Ha az én babám meg fog fázni akkor a gondját kell viselnem és most épp ezt teszem . Elkezdett levetkőztetni majd törölközővel megtörölgetett a hajamat megszárította és pizsamába bujtatott majd az ágyamba rakott .
Odanyomott egy i-mac-et a kezembe .

Odanyomott egy i-mac-et a kezembe

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Daddy's girl/ Min Yoongi ff.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora