7. A váratlan ajándék

1.8K 46 10
                                    

-Vedd fel a maszkod ! utasított.
Bólintottam egyet és beültem a kocsiba .
Bevallom nagyon izgatott vagyok , hogy hova visz . Ránéztem majd az ablakra , ahol nézelődni tudtam . Egyszer csak egy kézfejet éreztem a combomon majd oda pillantottam és láttam , ahogy a hatalmas keze birtokolja a combomat , ettől jól eső hideg futott végig rajtam.
Tovább néztem kifele az ablakon és gondolkodtam , hogy vajon hová is megyünk...

A nagy gondolkodásban sikerült elaludnom és ezért yoongi ébresztett a kocsiban .
- Hahó álomszuszék , ébresztő !
Hirtelen azt se tudtam , hogy hol vagyok mert olyan jót aludtam itt a kocsiban . Ránéztem és mondta , hogy a maszkomat meg ne próbáljam levenni mert különben baj lesz....
Kiszálltunk a kocsiból és egy menhelyen voltunk , de valami nagyon szegény környéken . Várjunk csak menheeeeeeely akkor most az lesz  amire gondolok ?! Egy macska vagy egy kutya ??? Örömöm nem csak belülről fakadt hanem kívül is toporzékoltam és mosolyogtam mint a tejbetök .
Ránéztem yoongira fülig érő szájjal , ő meg csak nézett rám , hogy mi bajom majd megsimogatta a fejemet .
Mielőtt az épületbe léptünk volna közölte velem , hogy csak köszönhetek és elköszönhetek.
Kinyitotta az ajtót és beléptünk mind a ketten. Rögtön egy recepcióssal találtuk szemben magunkat .
- Jónapot ! Miben segíthetek ? - kérdezte a lány .
- Jónapot ! -mondtuk egyszerre .
- Szeretnénk egy macskát örökbefogadni . - mondta yoongi.
Hmmm a macskákat szereti ? Vagy csak azt gondolja , hogy én macskás vagyok ezúttal nem jár messze az igazságtól .
- Erre tessék ! - mutatott egy ajtó felé a hölgy . Amint beléptünk konkrétan 1000 féle macska és kiscica fogadott minket .
- Közülük lehet választani ! - mondta a recepciós a cicákra utalva .

- Közülük lehet választani ! - mondta a recepciós a cicákra utalva

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Hmmmmm ez nehéz választás lesz úgy gondolommmm...

*1 óra elteltével*
- Nagyon szépen köszönöm yoongiii!
- Szivesen csak ha lehetett volna akkor választhattál volna hamarabb is !
- Tudom de hát olyan édesek voltak !
- Mindegy az a lényeg , hogy ő lett a kiválasztott szerencsés . - mondta kuncogva yoongi.

- Mi legyen a neve ? vetettem föl a kérdést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Mi legyen a neve ? vetettem föl a kérdést .
- Hmmm mit szólnál a  Whisky-hez ?
- Mint egy alkoholista macska ? Legyen . -nevettem .
- Rendben akkor te Whisky leszel . -mondta yoongi a cicának .

Szinte egész nap a cicával foglalkoztunk és yoongi se ment el sehova hanem itt maradt . Aminek mondjuk egy kicsit ötültem . A vacsorát együtt csináltuk meg majd néztünk egy filmet . Most készülődünk lefeküdni aludni .
- Most velem alszol ! - mondta yoongi határozottan.
- Rendben . - mondta neki minden aggodalom nélkül , mivel az utóbbi időben mintha változott volna . Elmentem fürödni majd fölblattyogtam yoongi szobájába és befeküdtem az ágyba . Gondolom ő még lent lehet mivel nincs itt . Kb 3 perc múlva itt is termett én már félálomban voltam .
Yoongi befeküdt mellém majd szokásos módon magához ölelt és úgy aludtunk , Whisky pedig rámfeküdt és dorombolt .

Sziasztooook ! Elnézést a késői és rövid részért , most így kihasználva az arcüreggyulladásimat😅 jön majd még egy rész megint ! Addigra is további jó olvasást más könyvekhez is !💖💖💜✨

Daddy's girl/ Min Yoongi ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang