2. Az árverés

3K 69 2
                                    

Egy lepukkant sötét szobában ébredtem fel majd azonnal magamhoz is tértem és kiutat kutatva az ajtó felé mentem de zárva volt sajnos . Ablak meg nem is volt szóval ezt buktam. Leültem a földre és összekuporodva sírtam miközben apám szavait hallgattam az emlékezetemben. Talán tényleg nem kellett volna elmenni abba a buliba.... Hirtelen arra lettem figyelmes , hogy nyílik az ajtó .
- Gyere te korcs ! - mondta monoton hangon aki épp az imént lépett be az ajtón. én csak szótlanul ott ültem tovább.
- Nem hallottad amit az előbb mondtam?- szólt egyre ingerűltebben
- D...de. - adtam végül választ kérdésére alig hallhatóan , majd végül felálltam és lassú léptekkel elindultam az alak felé.
- Mi a neved? - kérdezte egyszerűen.
- A..- majd eszembe jutott amit annó még az apám mondott ,,Soha ne add meg a nevedet senkinek!"ezért gyórsan kitaláltam egy nevet.
- Amanda Dark.
- Rendben Amanda gyere velem!- szólt rám a férfi és elindúlt . Én meg csakk ott áltam egy helyben és csak egy kérdés jért a fejemben.
- Hová megyünk?
- Licitre kínálunk és valaki megvesz téged. - mondta puszta egyszerűséggel mintha nem lenne nagy dolog ez.
- De ...az apukám ....a barátaim....az iskola.- miután elhagyta a számat ezek a szavak rájöttem , hogy mindenről és mindenkiről lemondhatok és nagy valószínűséggel soha nem fogok már az apámmal és a barátaimmal találkozni .
- Nem hallottad gyere már!- szólt rám ismét a férfi.
- Megyek. - indultam meg . Lassan lehajtott fejjel követtem ezt a furcsa fazont , eközben üveges tekintettel a cipőmet bámultam. Megérkeztünk egy hatalmas színpadon majd fel vezényeltek rá.
- Kedves licitálok a mostani törékeny  lelket Amanda Darknak hívják körülbelül
12-15 év között lehet és keverék.
Ebben a pillanatban léptem fel a színpadra majd amit láttam az elkeserített. Az összes székben csak sugdolódzó férfiakat láttam . Szuper akkor ezek szerint kurvának akarnak eladni.
- Figyelem a licit indul a kezdő ár 1900000 won (kb:500000Ft). Természetesen aki a legtöbbet ajánja érte azé lessz ez a kis egzotikum .
Oké hogy keveréknek hívnak de hogy egzotikumnak na az már egy kicsit sok mert nem tehetek arról , hogy az anyám amerikai volt.
-2000000 won!- Tette fel az egyik kezét egy idő öregember.
-3000000 won !- Kontrázott rá egy picivel fiatalabb férfi.
-3500000 won!
-3500000 won a kilencesnél! Előszőr , másodszor har....!
-5000000 won(kb 1 millióháromszázezer forint) ! Ennél a pillanatnál kicsit megszeppentem , hogy mégis ki volt aki ennyi pénzt ad értem .
-5000000 won a tizesnél! Előszőr, másodszor , harmadszor . Eladva a tizesnek , gratulálunk! Lassan felnéztem , hogy láthassam melyik vén fasz visz el de mikor megláttam rengeteg kérdés merült fel bennem. Ki ő? Miért nem engednek haza? Mi fog történni ezután? Miért pont én? Szépen lassan le kullogtam a színpadról. Majd mély levegőt véve megpróbáltam nem sírni ami nem ment ezért sorban gördültek le könnyeim az arcomról majd hirtelen egy kézfejet éreztem a arcomon míg egy másik kéz  az állam alá settenkedett és fejemet fölemelve a két sötét írísszel találtam szembe magam .
- Miért sírsz baba? Apuci nem szereti ha sír a babája .
- Hagyjál békén ne érj hozzám és nem vagyok a babád . - löktem el kezét a fejemtől és megtörőltem szemeim.
- Na gyere és ne bőgj itt.-mondta a számomra ismeretlen férfi és ráfogott a csuklómra majd kivezetett az épületből onnan meg a kocsiba ültetett.
- Most felteszem neked néhány kérdést és mindegyikre őszintén válaszólnod kell mert ha nem akkor megbüntetlek , viszont ha mindenre őszintén válaszolsz akkor a te kérdéseidre is választ fogsz kapni. Érthető voltam?- mély orgánuma valahogy higgadt volt de egyben  erőszakos is .
- Rendben! -mondtam szipogva még mindig.
- Első kérdés : hány éves vagy?
- Tizennégy éves vagyok de egy hét múlva töltöm a tizenötöt .
- Mi az igazi neved?- ez a kérdés volt az amire semmiképp sem akartam válszolni de...muszály volt.
- Angela White. - remélem nem lesz semmi baj apa.
- Szűz vagy még? - itt az ütő is megállt bennem mert pont erre a kérdésre nem számítottam.
- Igen...- szemem sarkából láttam , hogy a férfi elmosojodik ezen . Erre a reakciójára megbórzongtam és hirtelen azt éreztem , hogy melegem van nagyon.
- Baba valami baj van , hogy ilyen vörös lett a fejed vagy csak beindult a fantáziád? - erre a kérdésére nem választ kapott most tőlem hanem egy kérdést.
- Miért vagyok itt? - kérdeztem reménykedve , hogy kapok választ.
- Mert rosszkor voltál rossz helyen.
- Hány éves vagy?
- Huszonhét. Úgyhogy még szerencséd is volt , hogy most pont itt voltam mert szerintem szívesebben lennél velem mint egy vén fasszal , igazam van?
- Igen .- most , hogy ezt mondta kicsit tényleg szerencsésnek érzem magam .
- Lehet még egy kérdésem? - kérdeztem tőle .
- Igen csak több ne legyen.
- Mi a neved?
- Min Yoongi , de te csak apucinak szólíthatsz.
- Rendben Yoo......apuci. - apuci? ...végülis ha azt vesszük akár a lánya is lehetnék.
- Okos kislány. - majd a fejemre rakta a kézfejét és azzal összeborzolta a hajam.
- Megérkeztünk!- én kinéztem az ablakon míg Yoongi kiszállt az autóból , majd kinyitotta az ajtót és konkrétan a karomnál fogva kiráncigált a z autóból.
Nem értem az előbb olyan kedves volt most meg olyan dúrva. Gyors léptekkel oda is értünk a bejárati ajtóhoz amit már nyitott is ki.
- Ez itt a házam itt fogunk lakni .- mondta sima egyszerűséggel.
- Rendben. - a ház nagyon szél volt mind belűlről mind kívűlről. A bordó és fekete színek tökéletes összhangban voltak.
- A szobád az emeleten van az enyémmel szemben . Megmutatom.- majd gyórs és durva léptekkel elindúlt a lépcsőn . Én csak őt követtem mint valami kismacska az anyját .
- Ez lenne a te szobád ! -léptem be elsőnek én utána meg ő.

- Wow

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Wow .....! - hagyta el véletlen a számat.
- Tetszik? - kérdezte yoongi figyelmesen.
- Nem kifejezés!- hogy is mondjam az egész szoba gyönyörű volt nagyon tetszett még a színekkel se volt nagy bajom.
- Az ágyon ott van a ruhád . Mire visszajövök legyen rajtad.- utasított a férfi mély monoton orgánumával .
Emiatt gyorsan odaslisszoltam az ágyhoz , hogy mégis mit kell felvennem.

Emiatt gyorsan odaslisszoltam az ágyhoz , hogy mégis mit kell felvennem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hát mit mondhatnék nem is értem mire számítottam.....
Felvettem a ruhát majd lementem hatha kapok valami innivalót és ételt.
- Kiscica miértnem vártál meg fönt?
- Mert éhes lettem apuci.
- Ohh valóban? Akkor mit kérsz ennj vagy te esetleg nem az ételre gondoltál?- húzott perverz vigyort az arcára .
- Ahhj akkor keresek valamit a hűtőben.
Kinyitottam a hűtőt és néztem , hogy mi van benne ami a fogamnak füllik épp mikor hirtelen annyit éreztem hogy yoongi hatullról nekem jön és ágyékat fenekemhez nyomja. Én ledermedve álltam ott a hűtő elött . Majd Yoongi kinyujtotta a karját és levett a legmagasabb polcról egy ételhordozót eközben egyre jobban nekem nyomva ágyékát és akkor már nemcsak az ölét éreztem hanem a keményen dudorodó dorongját is . Azzal a lendülettel megcsapott egy kellemes érzés belülről és egy erős jóleső gőrcsölést éreztem alhasamban. Ami hatására majdnem nyögtem egyett de gyorsan észbe kaptam.
- Nem fog vissza magad BabyGirl!
Suttogta a fülembe mély rekedtes hangon amitől a hideg kirázott . Majd ismét nekem nyomta dorongját és megint ez a furcsán jóleső érzés fogott el.
- Apucihh.... - nem bírtam már tovább . Egyre de egyre jobban görcsölt az alhasam.
- Kiscica ha ilyeneket mondassz apuci nagyon beindul. Majd egy morgág közeleddte elkezdte a nyakamat csókólgatni. Néhol megszívta vagy beleharapott nyakamba ami nagyon jól esett.
- Apucihh...nehh kérlek. -próbáltam ellökni magamtól de nem ment.
- Ne ellennkezz !-mondta mérgesen de én csak egyre jobban lökdöstem és próbáltam szabadulni szórításából majd megfordultam és azzal a lendülettel arco csapott hatalmas tenyerével amihez rögtön oda emeltem a kezem és sírva fakadtam és el akartam futni de gyorsan visszarántott .
- Mondta apuci , hogy ne elenkezz nem igaz?- kérdezte tőlem .
- De igazadvan apuci.- félni kezdtem és éreztem ahogy a végtagjaim remegnek mint a nyárfalevél .
- Félsz tőlem?
- Nem. - vagtam rá egyből , mert persze ,hogy féltem.


Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is!❤️🙏 Elnézést a helyesírási hibákért.

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is!❤️🙏 Elnézést a helyesírási hibákért

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Daddy's girl/ Min Yoongi ff.Where stories live. Discover now