Heycanla bilgisayar başında bekliyordum. Annem ve babam başımda benimle aynı heycanı paylaşıyordu. Gerekli bilgileri girdikten sonra sadece sayfanın açılmasını bekledim. Gözlerimi kapattım ve sadece annemin çığlıklarını dinledim.
"Kazanmışsın Nazlım, kazanmışsın"
Annemin bu sözlerine karşılık gözlerimi açtım. Tek ilgi odağım ekrandaki KAZANDINIZ yazısıydı.
İnanamıyorum ben şimdi istediğim üniversiteyi mi kazandım?
"Yaşasıııınnnn, kazandım." diye bir nida koptu ağzımdan.
Hemen anneme sarıldım. Annem yine gözyaşlarını tutamamış, ağlamaya başlamıştı. Sonra babama sarıldım sıkı sıkı.
"Biliyordum kızım kazanacağını. Seninle gurur duyuyoruz. "
İstanbul'â gidiyorum. Üniversiteye başlıyorum. Hemde çok iyi bir üniversite. Bunların hepsi gerçekti. Bir rüya değil bu demi?
...........................................
"Kalın hırkanıda koy yavrum, üşürsün oralarda"
"Tamam anne alırım"
"Şapkanıda unutma "
"Olur anne onu da alırım"
Bavulumu hazırlamakla meşguldüm. Ama annem hala sanki küçük bir çocukmuşum gibi bana nasihat vermekle uğraşıyor.
Son eşyalarımı da alınca artık hazırdım. Uçağım iki saat sonra kalkıyordu. Ve ayrılık vakti de saniye saniye azalıyordu. Ailemden ayrılmak çok zor olacak ama mecburum.
............................
Havaalanına gelmiştik. Ve son 30 dakikamız vardı.
"Hergün ara beni Nazlım. Gece dışarı çıkma. Yabancılarla konuşma. Üstünü sıkı giyin. Derslerini iyi çalış" diye nasihatlerini sıralıyordu annem. YİNE..
"Anne tamam. Ben çocuk değilim."
"Biliyoruz kızım. Artık çocuk değilsin. Koca kız oldun. Ama hala sen bizim küçük bebeğimizsin. Unutma" diye ekledi babam .
Babama sımsıkı sarıldım. Her kız için babası çok özeldir. İlk aşkıdır çünkü babası. Kahramanıdır. Herşeyidir. Babamı çok çok seviyorum. Şimdi ayrı olmak çok. Küçük bir yaş düştü gözümden. Babam beni kendinden geri çekip gözyaşımı sildi.
"Ağlamak yok ama " dedi babam.
Buna sadece kafamı salladım.
Daha sonra gidip anneme de sımsıkı sarıldım. Annem de ağlıyordu. Benim de istemsizce gözyaşı dökülüyordu gözümden. Yeni bir hayata başlıyordum.
Hazır mıyım ki??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI
Teen FictionNazlı ve Yavuz Birbirleriyle zıt oldukları kadar birebir aynılar da... İkisinin aşkları nasıl olur peki??