Yine ne yapmaya çalışıyor bu öküz. Kolumu bir hışımla ondan çektim ve kollarımı göğsümün altında birleştirdim.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen? " dedim tek kaşımı kaldırıp Yavuz'a bakarken.
"Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun?" dedi. Manyak mı bu!? Kendisi karşıma çıkıyor . Bana hesap soruyor. Deli!
"Hiçbir şey yapmıyorum ben! " dedim sinirle.
"Can ile sırf bana daha yakın olmak için arkadaş olduğunu biliyorum." dedi pişkince sırıtarak.
Şimdi çıldırcam. Ne sanıyor bu kendini ya. Ukala. Ona daha yakın olmak içinmişmiş.
" Ne saçmalıyorsun sen? Hiç öyle bir amacım yok. Hatta senden ne kadar uzak olursam o kadar iyi. Bu yüzden hadi güle güle " dedim ve arkamı döndüm. Tam giderken tekrar kolumu tuttu. Sabır dilercesine yukarı baktım. Sakince arkama döndüm .
" O zaman niye Can'lasın?" dedi anlamaya çalışarak.
" Can yanıma geldi. Ve tanıştık. Bu kadar. Hem ben sana niye açıklama yapıyorum ki. Sanane?!" dedim ve bu sefer kolumu tutmadan yanından ayrıldım.
Ona ne ki yani!? Onu ne ilgilendirir? Tamam yakışıklı olabilir. Çok yakışıklı. Hem de baya. Koyu renkli gözlerine bakıp hipnoz olabilir bir insan. Ama konumuz bu değil. Konumuz Yavuz'un öküz olması.
Ben kendi kendime söylenirken sınıfıma gelmiştim bile . İçeri girdim ve rastgele bir yere oturdum. Kafamı masaya dayadım. Bir süre böyle durduktan sonra yanıma Can geldi.
"Nasılsın? İyi değilsin sanki." dedi bana bakarak.
"İyiyim. Uykum var sadece. " dedim. Ahh koca bir yalan. Zaten hep uykum var diye geçiştiririm. Kalıplaşmış bir yalan artık.
"Peki öyle olsun. Akşam doğum günü partim var. Gelmek ister misin? " dedi sevecenlikle.
Parti mi? Can'ı daha tam olarak tanımıyorum. Güvenmeliyim. Aman nolcak ya. Gideyim bari hem bir değişiklik olur.
"Tamam ama nerde?" dedim ona.
"Ben sana adresi mesaj atarım. "
"Tamam olur. " diye karşılık verdim.
Sonra zaten hocamız gelmişti ve derse başlamıştık........................................................................
Derslerim bitince ilk önce Cana'a hediye almak için bir alışveriş merkezine gittim.nne hediye alacağımı bilmiyordum. Bİ erkeğe ne hediye alınır ki? Hiç bilmiyorum. Tek tek mağazaları dolaştım .En sonunda ilgimi çeken bir saat olmuştu.Ama normal bir saat değildi.Ters bir saat.Tuhaf ama hoştu. Rakamlar 12-11-10-9.. diye gidiyordu. Hediye işinide hallettikten son eve gitiim.
Eve gidince ilk olarak ılık bir duş aldım.Bu duş bana baya bir iyi gelmişti, rahatlamıştım.Duştan çıkınca ilk olarak saçlarımı kuruttum. Biraz kabarmıştı ama nasıl olsa düzleştirecektim. Önceden çıkarmış olduğum şort ve tişörtü giydim. Mutfağa gidip kendime bir sandviç hazırladım. Buzdolabından da kendime şeftalili meyve suyu çıkartıp onunla birlikte yedim. Karnımı doyurduktan sonra saçlarımı düzleştirmek için odama gittim.
20 dakikada saçlarımı halletmiştim. Şimdi ne giyeceğime bakmalıydım. Hiç giycek birşeyim yokk!! (bütün kızların ortak sorunu afsafsafa) Uzun bir süre dolabımı karıştırdıktan sonra siyah mini askılı bir elbise giydim.altına siyah bir çorap ve siyah topuklu bir ayakkabı giydim. Siyah bir fötr şapka takıncada tamamdım. Telofonuma baktım ve Can'ın adresi atmış olduğunu gördüm. Hediyeyi ve çantamı alıp evden çıktım.
................................................................
Taksiyle adresin olduğu yere geldim. Sanki burası bir çesit bardı. Hadi bakalım hayırlısı. Kapıda iri yarı korumlar vardı. İnsanın kanını donduruyorlardı.
"Kimlik görebilir miyiz ?" dedi sağdaki adam. Çantamdan kimliğimi çıkartıp verdim. Reşit olduğumu anladığında ise geçmeme izin verdi. Uzun bir koridordan geçtikten sonra asıl partinin olduğu yere geldiğimi yüksek sesten dolayı anlamıştım. Gözlerimle etrafı taramaya başladım. Etrafta hep dans eden insanlar vardı. Ve içeri giridği anda keskin bir içki kokusu fark ediliyordu. Sağ tarafta bar kısmı vardı. Oraya doğru ilerledim. Taburelerden birine oturdum. Gözlerimle Can'ı aramaya başladım. İlerde kızlarla konuşuyordu. Baya bir muhabbete dalmış görünüyordu. Şimdi gidipte muhabbetini bozmak istemedim. Ve barmenden hafif bir içki istedim. İçkimi alınca azar azar yudumlamaya başladım. Yanıma bir adam geldi. Sarı saçları ve mavi gözleri vardı. Diğer kızların yakışıklı diyebileceği türdendi ama benim ilgimi çekmiyordu. Ve aldırış etmedim.
"Merhaba güzel bayan" dedi sırıtırak. Sarhoş belliydi. Cevap vermedim. Elini belime koydu.
"Dans edelim mi?" dedi elini çekmeden. Hatta daha da fazla yaklaşmıştı.
"Hayır istemiyorum. Lütfen gidin" dedim ve elini belimden çektim.
"Hadi sadece bir dans merak etme yemem seni" dedi göz kırparak ve bu sefer elini bacağıma koydu. Hemen ayağa kalktım . Ne iğrenç bir adam bu ya?!?
"İstemiyorum dedim gider misiniz?" dedim kızgınca.
"Gel hadi" dedi ve kollarımı tutup beni sürüklemeye başladı. Elinden kurtulmaya çalışıyordum ama bu adamın yanında güçsüz kalıyordum. Etraftaki insanlar kendi halindeydi zaten. Bİr kişi bile yardım edemez mi?
"Bırak beni adi herif!" diye bağırdım bu sefer.
"Kapa çeneni geliyorsun" dedi pislik.
"Bırak lan kızı!" dedi biri. Ama bu ses tanıdıktı. Sesin geldiği yöne baktım . YAVUZ. Doğru tahmin .
SELAM :))) YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. MULTİMEDYADA CAN VAR. VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN :) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI
Teen FictionNazlı ve Yavuz Birbirleriyle zıt oldukları kadar birebir aynılar da... İkisinin aşkları nasıl olur peki??