Bolest

1K 46 2
                                    

Yoongi
Přijel jsem domů co nejrychleji to šlo, dveře byly rozletěný dokořán. "Co to kurva má znamenat?!" přemýstil jsem se rychle do kuchyně a uviděl tam Jimina v kaluži krve. "Jimineee!!!" zakřičel jsem na celý barák. "Yoongi..." ozvalo se za mnou a já nevěděl co dělat, jakobych byl úplně paralizovaný.

"Jungkook!!!.." vyletěl Taehyung po schodech nahoru a snažil se najít Jungkooka. "Kurva Yoongi..! Vzpamatuj se!! Jimin tady umírá!!" křičel na mě Taehyung, ale já se ani nehl. Vzal mi ruku a prokousl jí, pořád nic, nevnímal jsem nic a nikoho. Až do chvíle kdy mi tu ruku nacpal k Jiminově puse "C-Co to děláš! Taehyungu ne!!"

Snažil jsem se mu ruku vyškubnout a odstrčit ho od sebe, ale neměl jsem sílu "Poslouchej mě!! Je tu šance že bude žít.. Tak se tomu nebraň a dej mu to co potřebuje.." Řekl už klidněji a já nesouhlasně přikývl. Chtěl jsem aby byl Jimin jeden z nás, ale mělo se to stát na jeho narozeniny.

Taehyung mi ruku pustil a zvedl se, já ruku nechal přitlačenou k Jiminově puse a doufal, že se probere.
"Kam to jdeš?" otočil jsem se na něho když byl zrovna na odchodu "Jungkook tady není, musím ho jít hledat." prohlásil a udělal krok ven.

Jungkook
Bylo mi mdlo, strašně mě bolela hlava a celkově jsem si připadal jak po nějaké párty. "Jak jsem se dostal domů a do postele?... Převlečený?!" vyjekl jsem a hned na to uslyšel výstřel. Někdo šel po schodech nahoru a u mého pokoje se zastavil "Um.. Taehyungu?" zamumlal jsem a přikrčil nohy víc k sobě.

"Jungkooku!!" dveře se rozletěly a já byl v šoku. "Jine?.. C-co tu děláš?.." nechápavě jsem naklonil hlavu, a Jin popošel blíž "Kookie.. Musíš jít se mnou.. Tady to není pro tebe dobr-.." vykulil jsem na něho oči "Co to meleš kurva za sračky?..Já s tebou nikam nepůjdu!.."

Jin se naštval a vlepil mi facku "Tolik jsem toho pro tebe udělal!" zakřičel a začal mě tahat za ruku ven. Dostali jsme se až dolů ke dveřím od kuchyně, kde jsem uviděl Jimina v kaluži krve "Zbláznil ses?! Cos mu to udělal?!!" do očí se mi vhrnuly slzy.

Jin se jen blbě pousmál a dál mě táhl pryč z domu. Kousek od domu mi došlo co se tady děje. "To stačí! Jine.. Nemiluji tě a nikdy tě milovat nebudu.. To že jsme spolu tenkrát spali nic pro mě neznamenalo." zamumlal jsem rázně a Jin se zastavil.

"Kookie.. Ale já tě miluji! A věřím, že ty mě taky.." chytil mě za ramena a vtiskl mi polibek na rty. "Um.. J... J-Jine!" odstrčil jsem ho od sebe tak moc, že dopadl tvrdě na zem. "Nechtěj po mě abych ti ublížil.." Řekl jsem a natáhl mu pomocnou ruku.

Jin ruku přijal a postavil se na nohy, ale hned zase spadl. Otevřel jsem svoje ústa dokořán a sledoval jak tam leží jeho tělo bez hlavy. "Parchant, zasloužil by víc.." ozvalo se za mnou a já pořád koukal na Jinovo tělo. "Jungkooku jdeme.." promluvil znova a rukama mi sjel po hrudi. "Nebo si chceš užít tady?" zašeptal zničehonic do mého ouška.




Craving Blood * Vkook * Taekook * Kde žijí příběhy. Začni objevovat